8 mei 2025, 23:02:41

Voorbeeld 1: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:32:25

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Peter,

Zeg maar wat er moet gebeuren hoor ik kan wel met photoshop overweg. Ik hoor het wel

groetjes Ed

Rene

Hoi Peter,
CitaatHOi Rene,

De maten kloppen idd niet helemaal, ik had het even snel online gezet. Voor de uiteindelijke versie is iemand met photoshop wel makkelijk denk ik.

Zou jij daarbij willen helpen?

Groetjes,
Peter

Ja hoor, geen probleem. Ik zal in ieder geval beginnen met sleutelen aan mijn eigen foto.

-- Rene

Peter

CitaatHoi Peter,

Ja hoor, geen probleem. Ik zal in ieder geval beginnen met sleutelen aan mijn eigen foto.

-- Rene
Hoi Rene,

Bedankt! Met de jouw foto komt het zeker helemaal goed!

Groetjes,
Peter

Peter

CitaatHoi Peter,

Zeg maar wat er moet gebeuren hoor ik kan wel met photoshop overweg. Ik hoor het wel

groetjes Ed
Hoi Ed,

Sommige foto's zijn iets wat korrelig of iets op de achtergrond trekt bijna net zoveel aandacht als de valkparkiet. Als zoiets dan vervaagd kan worden. Het resultaat moet uiteraard goed af te drukken zijn.

Groetjes,
Peter

marga

hpi peter

ik vind het een hele leuke foto voor de kalender

groetjes marga

Ed

CitaatHoi Ed,

Sommige foto's zijn iets wat korrelig of iets op de achtergrond trekt bijna net zoveel aandacht als de valkparkiet. Als zoiets dan vervaagd kan worden. Het resultaat moet uiteraard goed af te drukken zijn.

Groetjes,
Peter

Hoi Peter,

Stuur mijn eens een foto waar naar gekeken moet worden want de gene die hier staan zijn al bewerkt dus dat wordt moeilijker. En ja als er op de achtergrond iets staat wat storend is daar ontkom je bijna niet aan want het zijn moment opnames. Als er iemand is die weet wat een valkje doet van te voren dan zou het wat makelijker zijn om een foto te maken. :D

Mandy

Deze foto vind ik geweldig!
Alleen is de achtergrond inderdaad wat rommelig, misschien dat er hier en daar wat uitgegumd kan worden ofzo?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

~Natas~

Heb die foto ergens eerder gezien op het forum.

En zelfs toen ik die foto zag vond ik hem al heel erg GAAF.

deze mag er van mij in komen hoor.

Gr Natas

Rene

CitaatDeze foto vind ik geweldig!
Alleen is de achtergrond inderdaad wat rommelig, misschien dat er hier en daar wat uitgegumd kan worden ofzo?
Hier en daar, maar niet overal. Het moet ook weer niet te steriel worden, met alleen maar 3 vogels op 3 bussen voor een compleet witte muur. Valkparkieten zijn huisdieren en ieder huis heeft toch wel z'n rommelige plekjes ;D :D

-- Rene

zazu

ik vindt dit de mooiste foto :) :) echt ik vindt deze foto echt helemaal TOP!!! zo met zu'n drieen op van die potjes. echt heel erg mooi. DEZE MOET DUS ZEKER OP DE KALENDER.. hihi...

groetjes

Suzanne

Schitterende foto. Moet op de kalender komen.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Deze is Toppie!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Hoi,

Deze foto gaat door na de volgende ronde!

Groetjes,
Peter

cockaty

kan die termometer op de achtergrond weggewerkt worden?? want ik vind dat dat stoort :-/
--> anders toppie foto :)

Rene

Citaatkan die termometer op de achtergrond weggewerkt worden?? want ik vind dat dat stoort :-/
--> anders toppie foto :)

Daar wordt al aan gewerkt :D
-- Rene