17 mei 2025, 12:04:32

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

Anita1

;)het verschil van 80 euro of 150!!??
lolz zo moet je het maar zien.deze koste me 100.heeft wel parels op haar rug.zal wel eens een betere foto nemen.
oow ja ed..ik heb iemand benadert voor ee split.we wachten kalm af.knuff anita

Ed

Hoi Anita,

Badankt dat je iemand gebelt heb ik hoor het wel niet in zuid frankerijk he en je hebt en im.

En die van jouw is ook een plaatje hoor die mag er ook best wezen hoor.

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

De verassing laat op zich wachten daar kan ik niks aandoen.

Maar de kinder hebben iets nieuws in de kooi gekregen dat was natuurlijk heel vreemd voor ze wat moeten we daar nouw weer mee. :o Maar toen Queen een kijkje van dicht bij ging nemen lag daar wat trosgierst in en toen was het hek van der dam. Dan zijn het net kopmeeuwen binnen een seconde zijn ze er alle 5 als de kippen bij.   :D

Vandaag hebben ze ook nog een twee nieuwe bewoner in de kooi er bij gekregen Pukkie & Sandrita  :o  :o Ook dat was weer wennen maar dat duurde niet lang. Want het waren de overburen ze zijn er denk ik wel blij mee in iedergeval de overburen wel want er is meer ruimte voor ze.
Pukkie houd Sandrita in het vizier hij is altijd in de buurt van haar want je weet maar  nooit. >:(

Maar gisteren hebben alle kooien open gestaan maar er was er maar een die een kijkje buiten de deur kwam nemen en dat was Ricky hier een foto van haar om te zien dat ze toch niet meer zo kaal is als voor heen.  ;D

Sinds de ander valkjes er zijn laat Rocco haar met rust meestal als hij het probeert dan komt Paco haar verdedigen. Paco is overduidelijk de koning van de kooi iedereen luistert naar hem. :D

Dat was het weer voor vandaag.

Groetjes
Ed

robentru

Hoi Ed,
wat een prachtig nieuw speelding heb je voor je valkjes.
Zo tevreden als ze daar bij, op en in zitten.
Leuk ook dat er maar eentje uit het giga valkjespaleis komt om de boel te verkennen  ;). Maar geef ze eens ongelijk.

Groetjes,
Trudy

Ed

Hoi Trudy,

Ze zijn er echt blij mee ik had net de mooiste foto gemist Queen zat heerlijk in het nieuwe speeltje te slapen met haar kopje tussen de veren maar toen ik opstond ging Pukkie de rust verstoren jammer. Was echt een mooi gezicht meschien de volgende keer.

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

Nou het nog steeds goed hoor nu Sandrita en Pukkie hun intrek hebben gedaan bij de overburen. Alleen Pukkie heeft geen intresse voor Sandrita meer. Maar geeft voor ledig over aan Queen hij gaat de hele kooi achter Queen aan waar zij zit is hij ook komt er een ander in de buurt van Queen maakt hij daar snel een eind aan.  :D Zij is van hem en jaagt iedereen weg van haar of het nou een man of een pop is het moet weg.

U ziet waar de rest moet zitten van meneer Puk hij is heer en meester in de kooi maar ja hij is ook de oudste van het stel.

Groetjes
Ed

~Natas~

Hoi,

Oh Ed wat een schitterende foto's.
En ach ja er kan er maar 1 de baas zijn he in de dierenwereld :o
Maar het wordt steeds drukker in je binnen voillere, en gelukkig hebben de vlakjes het daar prima naar hun zin.
maar uh, ik hoop alleen 1 ding niet voor je dat ze schreeuwen want daar wordt je dan toch knetter (gek) van  :-/ :-/ :-/ en als er 1 begint beginnen ze allemaal ;D  ;D

Gr Natas

Ed

Hoi Natas,

Ik zal je gerust stellen alleen Paco, Pukkie en Rocco maken geluid Rocco niet veel maar Paco en Pukkie zijn de sterren die kunnen allebij fluiten.  :D Dus krijsen komt hier niet vaak voor wel als ik het filmpjes van Peter & Angelique de voliere afspeeld met het geluid aan dan gaan ze allemaal tekeer.  :D
Ik begrijp daar ook niks van maar het zal wel maar over het algemeen zijn ze redelijk rustig.

Groetjes
Ed

robentru

Hoi Ed,

dit komt me heel bekend voor. Mieppie is ook heer en meester (en de oudste) in de kooi. En dito wat hem betreft en Tyco. Alles, echt alles wat tussen hen in komt of staat moet het veld ruimen. Typisch macho-gedrag.
Leuk toch dat alle valkjes anders zijn, maar veel gedrag op hetzelfde neer komt ;)
Mooie foto's btw.

Groetjes,
Trudy

Ed

Hallo Allemaal,

Wat ik dus al zei Pukkie is verliefd op Queen en dat laat hij ook blijken ook na 24 uur al. ???

Groetjes
Ed

robentru

Wouw Ed,
die zijn snel!
En nu maar wachten of er jonkies uit voortkomen ;). Lag jij lekker met de camera op de loer  :D. Mooi shot!
Groet,
Trudy

~Natas~

whahahahahah zo dan das snel    :-X na 24 uur.
Zo zie je maar, en wie weet heb tje wel weer snel ukkies.
En uh ben het wel eens hoor met Rob en Trudy hoor mooie shot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GR Natas

Anita1

hahaahahahah nog meer jonkies ed.
wauww haah leuke foto knuff anita :D

Ed

Hoi Trudy Natas en Anita,

Ja dat is zeker snel en een goede keus van die twee in iedergeval een broer en zus die niet meer samen kunnen gaan dus Paco kan gewoon gaan voor Bowie.

De Camera leg altijd klaar het zijn valkjes en die doen altijd iets als je het niet verwacht.

Maar de vraag is kan het want Pukkie is ouder dan een jaar maar Queen is van 16-5-04 dus dat zou net gaan als ik het goed heb maar toch vind ik het te vroeg volgens mij.

Groetjes
Ed

Anita1

ooooow jeee ze is pas 7 maanden.
ik zou er geen broedhok in hangen ed.
dat is veeelste jong.
paren mogen ze wel maar stimuleer het krijgen van jonkies niet!!!
een pop moet minstens 1 jaar zijn.liever nog anderhalf.
ik hoop dat je wat hebt aan deze info.
want jippie wilt ook hiero..maar die is 9 maanden en ik begin er niet aan.stel dat het mis gaat .ik wil dr niet kwijt.sterkte knufff anita