30 juni 2025, 19:25:08

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

es

Ed ik hoop dat je het nog leest in het oude jaar  ;D maar ik wil je een hele fijne jaarwisseling wensen en een gezond en gelukkig 2006

Groetjes van Esther

Riny

Hallo Ed
                Ik wens je een jaar zonder verdriet en               
                tegenslag.
                Moge de dagen ,weken,maanden gevuld zijn met
                liefde en een lach.
                Prettige jaarwisseling.
                Groetjes Riny

Ed

Hoi Allemaal,

Ik heb hem zelfmaar eens uit het stof gehaald.

Nou ik ben goed ziek ik lig al een paar dagen met griep op bed maar kon het toch niet laten om iedereen maar even een gelukkig nieuwjaar te wensen.

Met de valkjes gaat het goed die hebben het totnu toe nog steeds naar hun zin in de voliere.

Dus bij deze wens ik iedereen een goed en gezond 2006.

Groetjes
Ed

Gerda

~Natas~

Hai Ed,

Ook namens ons een heel gezond en gelukkig 2006 toegewenst.
Maak er een top jaar van.
En vooral een goed broedseizoen, met veel gezonde vogels.

Groetjes,

Natasja, Joepie & Jesse

~Natas~

Joehoe,

Edje alles goed met je valkenpaleis.

Groetjes

Ed

Hoi Allemaal,

Ik ben een tijdje weg geweest van het net maar we zijn er weer en dat is het belangrijkste. Ik had dus geen internet meer elke keer problemen dus ben maar eens overgestapt en dat loopt tot nu toe goed.

Het nieus betreft de valken Pukkie is helaas overleden door een paar koude nachten elkaar heeft hij het niet vol gehouden die mis ik echt maar dat is het leven.

Beauty kwam ik sterk vermagerd in mijn buiten voliere tegen had niet eens de kracht meer om te vliegen ben er mee naar de DA geweest na een antibiotica kuur is deze er weer helemaal boven op gekomen en vliegt weer rond in de voliere.

Met de ander gaat het perfect.

@Bonnie

Met Silver en Pearl gaat het goed is echt een stelletje komt niemand tussen.

Blanca is de enigste valk die nog binnen zit maar ook deze gaat als de themperatuur het toelaat naar de voliere toe.
Ze maakt het uitstekend ze is gek op de konijnen volgens mij denk ze dat ze zelf een konijn is want ze gaat gewoon bij hun slapen. Echt leuk om te zien je zult nu zien waarom ze het leuk vind

Er zijn dus 5 jonge nijntjes geboren en Blanca vind het echt leuk ze zit er dag en nacht bij.

Nu hou ik even op voor vandaag en hoop hier weer wat vaker te zijn.

Groetjes
Ed

♪ Marlies

Hoi Ed, ;D

Leuk dat je er weer bent. Kl*te als dat internet het niet doet. :P

Hoe gaat het met de fallows en de geparelde lutino. Hebben ze al een naam ?

Heb jij straks ook al je valkjes buiten zitten ?

Groetjes Marlies ;)

Ed

Hoi Marlies,

Ja dat is zeker kl*te maar ja dat is nu opgelost.

Fallow Man heet Zorro
Fallow Pop heet Priscilla
Geparelde Lutino heet Lady

Ja op een na zit alles buiten heb die ene nog maar niet gedaan het is vrij koud af en toe en is flink in de rui laat deze huis mus maar zitten zit ook dag en nacht los hoor heb je geen last van gaat toch bij de nijntjes zitten.

Groetjes
Ed

~Natas~

Hey Ed,

WELKOM terug[/glow]

En erg jammer dat Pukkie is overleden, maar ja je kan er niks meer aan doen  :(
En ben ook erg blij dat Beauty het weer goed doet, maar ik had ook niet anders van je verwacht hoor :D.

Groetjes,

Natas

Ed

Hoi Natas,

Het was me al een keer gelukt met Beauty dus waarom geen twee keer he  ;)

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Bonnie,

Nee ik heb er gisteren weer bij gezeten maar er komt geen andere man tussen Silver jaagt alles weg wat een man is.

Succes met hun zoon maar dat zal wel lukken  ;D

Groetjes
Ed

~Natas~

Hi Ed,

Gaat alles goed met je?
En met je valkjes......hebben ze het nog steeds naar hun zin in hun voliere  :D
En hoe is het met de konijntjes.......ahun grote NIJNEN

Groetjes,\

Natas

Ed

Hoi Natas,

Ja gaat goed met de valkjes buiten hebben het goed naar hun zin ze komen steeds meer naar buiten.   :D

Met de nijnen gaat het goed gisteren is de eerste weg gegaan morgen gaat er weer een en zaterdag nog een. Mag ook wel want het is een aardig gekkenhuis met die nijnen. Wipwap oefeningen bij het leven met ze vijven tegelijk echt een gekkenhuis.  ;D

We hebben ng nieuwe aanwinsten genaamt Jerry en Tweety twee grasjes voor de kleine nu nog tam maken.

Foto's komen later nog even niet zoveel tijd voor gehad. maar komen er zeker aan.

Groetjes
Ed