30 juni 2025, 22:10:36

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Mariska,

Zeker cool maar er gaat nog genoeg verandere hier let maar op.

groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

Hier is hij dan de voliere kijk en genietu maar.  ;)

De aan kleding.

Zullen we of zullen we niet. Wie durft het aan.

Ik ben Lady en ik ben de eerst in de voliere.

Toen kwam Joepie er bij mijn vriendje

Ik voel me net Tarzan.

Helemaal alleen.

Groetjes
Ed

Riny

Hoy Ed
Ik vindt de voliere prachtig mooi.
Alleen heb ik een vraag heb je geen dubbele gaas?
Dat zou ik wel doen ivm katten en roofvogels.
Groetjes Riny :D :D :D

Rianne

Ed

Hoi Riny,

Nee ik heb enkel gaas voor katten ben ik niet bang die zitten vaak zat in de schuur waar het nacht verblijf staat een die jokers gaan dan lekker hoog en droog zitten. En uiteraard fluiten. En een roofvogel heb ik nog nooit gezien hier in de weide omgeving. Dus dat kijk in wel even aan maar ben vaak zat bij mensen geweest om valkjes te kopen en ze hebben allemaal enkel gaas dus vandaar de keuze. Maar kan het er zo in nieten hoor als het echt te erg word. Maar bedankt voor de oplettendheid.

Hoi Rianne

Bedankt voor het compliment hoor. Maar dia van jouw zal ook wel mooi worden.

Groetjes
Ed

Ozzie

Ed! Wat een prachtige voliere! Heel bijzonder (mooi) hoor!

Veel succes met ze!

Groeten, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Ed

Hoi Wendy,

Bedankt voor het compliment.

Groetjes
Ed

Riny

Hoy Ed
Dan moet je bij mij komen kijken,dan ben ik de eerste waar je het ziet.(dubbel gaas)
Hier bij ons zitten vaak roofvogels dus hier is het bittere noodzaak.

Ed

Hoi Riny,

Dat zal ik dan eens komen doen ik zie dat je bont kweekt dus die heb ik nog niet.  ;D  ;D

Groetjes
Ed

Rianne

Ik zit er ook aan te denken om dubbel gaas te nemen. Er lopen hier nogal wat katten rond...

Riny

Hallo Ed en Rianne
Ik kan het iedereen aanraden om dubbele gaas te nemen .
Het is inderdaad duurder en veel meer werk maar je valkjes zitten wel veilig.
Wij hebben tussen de gaas 4cm ruimte zitten.
Mijn valken zitten vaak 's avonds tegen de draad.
Als er dan een kat aan komt zijn de rapen gaar,als je ooit gezien hebt hoe een valkje eruit ziet die met de klauwen van een kat te maken heeft gehad twijfel je niet meer.

Ed

Hoi Riny en Rianne,

Het gaat mijn niet zo zeer om de kosten ik vind het gewoon niet mooi. Die katten blijven heus wel uit de tuin hoor er komt rondom toch schrikdraad te staan. Ik haat geen enkel dier maar die mensen die een kat nemen moet heb dan ook maar zelf houden. Mijn tuin is geen kattenbak en zeker geen McDonalds. Mijn achter buurman heeft een mooi vijver met af en toe vissen er in die heeft ook schrikdraad staan er is nooit meer een kat gesignaleerd. Maar nogmaals ik heb geen hekel aan katten hoor maar ik neem ze zelf niet hoef ik ze ook niet van een ander. Van roofvogel zal ik niks zeggen maar de enigste vogels die ik hier ziet zijn kraaien en kopmeeuwen dus daar ben ik nog niet zo bang voor. Toch bedankt voor de bezorgtheid hoor ik wil het beste voor hun en daar doe ik alles voor het is mijn hobby dus geld speelt af en toe geen rol (sorry heb je vrouwtje en een kind) dus heb soms beperkingen maar ze vind ze ook leuk dus meestal is het ja.
Dus ja er komt dit jaar nog een uitbreiding en nee het is geen lutino geelwang ik vind ze wel mooi maar er komen er mij teveel naar nederland het is gewoon iets simpels. ;D

Groetjes
Ed

Mariska

Hoi Ed,

Je voliere ziet er prachtig uit :o
Echt heel mooi!!
Ik hoop dat jij en je valkjes er veel plezier van mogen hebben, maar dat komt vast wel goed he ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ed

Hoi Mariska,

Dank je voor het compliment. Natuurlijk komt het goed.

Groetjes
Ed

Mandy

Je volière is heel mooi Ed! ;D
En hoe is het met het valkje wat je van hier heb meegenomen, de geparelde split fallow, alles goed? :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl