13 juli 2025, 16:52:19

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

Christine

Dat is nu vrijdag al! Amai dat is vlug! veel succes met dit nestje :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ed

Ja volgens de berekeningen van de bevalings kalender moet het eind deze week gebeuren.  :D

Groetjes
Ed

Bianca

oeh spannend, Het blijft toch elke keer weer superspannend!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Ozzie

Hoi Ed,

wat heb je mooie valkjes! Ik wens je er veel succes mee in ieder geval,

groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Ed

Hoi Bianca,

Ja ja het blijft spannend  ;)

Hoi Wendy,

Bedankt voor het kompliment. ;)

Groetjes
Ed

~Natas~

Hai Ed,

En En En EN?
Is er al wat bekend, en is er al 1 geboren?
Ik wacht wel af hoor  :P

Groetjes,

Natas

Ed

Hoi Natas,

Nee er isnog niks gebeurt kan je weer niet wachten he. ;D

Groetjes
Ed

Christine

Nog altijd niks? :P eigenlijk eerlijk gezegd kan ik ook niet wachten hoor! zeker als je alles van het begin volgt over dit nestje is het natuurlijk wel enorm spannend! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Er zou in de loop van de dag toch wel iets moeten gebeuren, maar ja misschien vannacht. ;D Of ze zijn helemaal niet bevrucht en zitten we allemaal op niks te wachten ;)

Ed

Hoi Allemaal,

Ik heb het volgens de kalender berekening uitgerekend maar daar staat wel bij kan ook iets afwijken. Ik heb net gekeken er liggen nog steeds drie eieren waar van er een iets donkerder is dan de rest. Ik weet niet of dat zou kunnen maar we zien het wel.

Zit er niks in dan zullen we dat vanzelf merken dan heb ik drie gekookte eieren.  ;D

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal

Ik heb zojuist geschouwd en de eieren zijn niet bevrucht volgens mij ik zie alleen een rood vlekje in  het midden maar dat moet toch nu al een jong zijn lijkt mij.

Als ze dus niet bevrucht zijn hoelang moet ik dit dan nog laten leggen.

Jammer maar helaas niks aan te doen volgend jaar beter.

Groetjes
Ed

~Natas~

Hey Ed,

Nee sorry ik kan niet wachten.
Jij kan ook nooit bij mij wachten, dus zeg nou maar niks  :P
Jammer zeg dat je "eitjes" waarschijnlijk niet bevrucht zijn.
Ik hoop voor je misschien toch nog op een klein wondertje, ik zal duimen.

Groetjes,

Natas

Petra en Cheeky

Ha Ed,

Nu dan ook maar eens hier reageren, volgens mij heb ik dat nog niet eerder gedaan, al heb ik je dagboek wel regelmatig gelezen.

Jammer dat je eitjes waarschijnlijk niet bevrucht zijn! Misschien dat de stress van de verhuizing er toch ook mee te maken heeft gehad.

Maar een klein wondertje is de wereld nog niet uit!
Succes ermee!

Groetjes,
Petra

Ed

Hoi Petra,

Bedankt voor je reactie maar in dat wonder geloof ik niet meer want dan had het toch echt nu moeten gebeuren.

Groetjes
Ed

Lin

Hey,

Wat jammer geen bevruchting.. Het koppel gaat er vanzelf af als ze uitgebroed zijn. dus dat zal wel spoedig gebeuren.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)