22 mei 2025, 23:46:04

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Bonnie,

Ik denk het niet hoor dat komt echt wel goed.  ;D

groetjes
Ed

Rianne

Lin

Hey,

Leuk dat jij nu dat koppel hebt. Mooi koppel. blijft het koppel te zien op het forum? dat is leuk voor bonnie.

veel succes ermee!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ed

Hoi Muppet,

Bedankt voor je reactie

Hoi Lin,

uiteraard blijft het koppel te zien op het forum.

Groetjes
Ed

~Natas~

Hai Ed,

Leuk dat je weer wat schrijft in je dagboek.
Ik heb het toch gemist hoor  :P
Wauw zeg wat een mooi koppel is dit zeg, ik ben er helemaal weg van tenminste.
Ps: Hoe is het eigenlijk met Joepie, Beauty, Suske en Wiske?

Groetjes,

Natas

Kirsten

Hoi Ed,

Ik dacht, ik kom toch eens even om de hoek kijken,  :D
Leuk om het koppel van Bonnie te zien,. Je bent er duidelijk erg blij mee en dat vind ik erg leuk om te lezen.

Succes me deze prachtvalkjes
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ed

Hoi Natas,

Binnen kort zal ik eens wat foto's van het 4 tal maken kan je eens zien hoe die aan het veranderen zijn. Maar Suske en Joepie fluiten de oren van mijn kop en ik denk dat Suske ook wil praten maar daar ben ik dan ook hard mee bezig. Wiske kan niet kiezen met wie ze wil ze wil met Suske maar dat mag niet dan komt Paco langs en dat gaat goed totdat Sandrita het ziet en boos wordt dan wordt Sandrita in een keer Santos  ;D en duikt die boven op Wiske dus gaat er erg aan tijfelen dat Sandrita een pop is ik denk haast wel zeker dat het een man is maar hij is zo rustig. Maar we wachten het af.

Hoi Kirsten,

En of ik er blij  ;) mee ben een goed ervaren koppel dat zocht ik en dat vond ik zoals je ziet heb ik een geelwang en dat is een drama om mee te kweken. Dus kan ik wel een goed pleeg gezin gebruiken want de rest is ook zo onvaren als het maar kan.

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

Jullie hebben al gelezen dat er eem mooi koppel van Bonnie in mijn collectie bij was gekomen. Dus we zitten nu aan de 12 Valkjes na het verlies van Rocco. En ik heb er nog 2 op het oog ben ik de leef ruimte maar aan het vergroten voor de valkjes. Helaas ze gaan naar buiten dit word me te veel binnen en als het lekker warm is kunnen ze niet los want dan staat alles open. Dus moet er wat veranderen voor ze dat ze het nog meer naar hun zin krijgen in Het Valkparkieten Paleis. Dus zijn we nu begonnen met een nieuw Paleisje het binnen hok dat ze krijgen dat wordt 2,20 meter hoog 2,50 meter lang en 90 cm diep. Dat lijkt me wel een redelijk binnen verblijf voor de Valkjes. Het buiten verblijf de voliere wordt 1,80 hoog 5 meter lang en 1,80 diep. Dat zal toch wel voldoende zijn dacht ik. Zodra dit alles klaar is komen er foto's van dit alles in het dagboek te staan.  Zodra ik nieuws heb van de 2 die ik op het oog heb horen jullie dat meteen als ik ze heb. En ook als ik ze niet heb dan horen jullie dat ook.

Ik zal ze zeker gaan missen hier binnen maar dan gaan we maar op bezoek bij ze als ze verhuist zijn.

Groetjes
Ed

Roosje

Leuk dat jullie een buitenvoilere gaan maken! Vinden de valkjes vast geen probleem ;)

Ed

Hoi Roosje,

Dat denk ik ook dat ze dat wel fijn vinden. Het worden er teveel voor de binnen kooi dus dat is niet leuk. Ik hoop alleen dat de meeste toch wel tam zulle blijven.

Groetjes
Ed

Rianne

Hoi Ed,
wat leuk, een buiten voliere. Ik vind het zo gezellig klinken, die fluitende valkjes. Helaas heb ik er zelf geen ruimte voor.
Ik ben benieuwd hoe het er bij jou uit komt te zien als het af is! :)

~Natas~

Hai Ed,

Wauw zeg das inderdaad erg veel voor binnen.
Maar een mooie buiten voliere is ook net slecht voor de valkjes hoor.
Ik hoop inderdaad dat ze tam blijven en dat we ze buiten mogen opzoeken  :D
Succes met het maken van je voliere

Groetjes,

Natas

Lin

Hey,

Heerlijk hoor als je de ruimte heb om uit te breiden. Lijkt me een heerlijk paleisje!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ed

Hoi Muppet, Natas en Lin,

Ik zal het toch missen hoor die herrie schoppers het wordt dan toch wel akelig stil in huis. Maar ook dat zal wel wennen en ik zal wel een bezoek regeling met ze krijgen denk ik. ;D

Groetjes
Ed

♪ Marlies

Hoi Ed,
Weet je al wat van je nieuwe koppel ??? ??? ??? ;)

Groetjes Marlies