29 april 2024, 18:54:29

Nezumi ziek??

Gestart door Gerda, 21 november 2004, 21:22:09

« vorige - volgende »

Paul

7 december 2004, 21:16:59 #45 Last Edit: 7 december 2004, 21:17:59 by Paul
Hoi Gerda,

Dat valt inderdaad erg mee zeker met een verblijf daar nog erbij.
Maar dr Feld is in het algemeen echt goedkoop ook het consult voor kleine dieren is daar 12,50 en bij een dierenarts hier al 20 euro.
Ook de medicijnen zijn vaak goedkoper als bij andere dierenartsen.
Maar ook al zou het duurder zijn dat is niet de reden dat ik naar dr Feld ga want het belangrijkste is de gezondheid van zieke valkje in dit geval.
Ik ben bijvoorbeeld al 20 euro benzine kwijt maar dat maakt me ook niks uit als het om de gezondheid van de valkjes gaat.
En dan is nog de vraag of een andere dierenarts Nezumi er bovenop had weten te krijgen.
Feld is een van de weinige met vernevelingsapparatuur de meeste hebben dat niet.
Alleen in Utrecht hebben ze dat ook voor zover ik weet.
In elk geval super dat Nezumi weer zo opgeknapt is :-)

Groetjes, Paul

Gerda

Hallo allemaal,

Het gaat top met Nezumi, hij is weer lekker aan het zingen en is verder ook actief. Morgen ga ik hem weer wegen, hopelijk is hij wat aangekomen, want 67 gram is zelfs voor een klein valkje veel te licht.  :-/ :-/  Hij eet heel goed en krijgt deze week nog zijn druppeltjes door het water (met druivensuiker).

Ik zal morgen zijn gewicht doorgeven.

Groetjes Gerda

Gerda

Joepie,

Nezumi is weer wat aangekomen. Van 67gram naar 71gram. Volgende week wordt hij weer gewogen. Hopelijk komt hij weer boven de 80 gram uit.

Groetjes Gerda

Paul

Hoi Gerda,

Dat is al heel mooi dat Nezumi nu weer een aantal grammetjes is bijgekomen :-)
Het hoeft ook niet zo snel te gaan maar een stijgende lijn is al heel erg goed.
Hij zal langzaam toch weer naar zijn oude gewicht toegaan.

Groetjes, Paul