Een ander forum is gestopt...

Gestart door ingmar, 12 november 2004, 00:49:59

« vorige - volgende »

ingmar

12 november 2004, 00:49:59 Last Edit: 14 november 2004, 04:07:19 by admin
Helaas het Parrotfriends forum is ter ziele.

Ik weet dat er best een aantal leden van hier ook daar lid van waren. Vandaar dat ik het hier even wilde laten weten.

Wel is er door de vaste kern van leden een doorstart gemaakt op een ander forum

ps, ik hoop dat dit bericht hier even mag staan, omdat de admin van het PF forum niet de moeite heeft genoemen om de leden persoonlijk in te lichten.

mvg, Ingmar

Annouschka

Hoi,

nu moet ik wel even wat kwijt over Parrotfriends, ik vond het echt wel een zeer vaag forum hoor, sorry.  Je mocht daar echt niks!!
Ik ben er ook een paar keer geweest en de moderators deden daar serieus uit de hoogte vond ik, wisten alles beter terwijl dat soms niet zo was en tikten iedereen voor een banaltiteit op de vingers.

En dan hoorde ik een tijdje geleden dat je niet 'zomaar' lid meer mocht zijn, neen hoor, je werd 'geselecteerd', alsjeblieft zeg, wat een 'air'.
En je kreeg dan een email dat jij 'uitverkoren' was om van het selecte gezelschap deel uit te maken.

Ik vind het langs de ene kant jammer voor de leden maar ik treur er iig niet om.  Vind het hier toch veel beter.

mvg
Annouschka

Paul

13 november 2004, 00:53:35 #2 Last Edit: 13 november 2004, 00:54:01 by Paul
Hoi Annouschka,

Ik had het niet mooier kunnen omschrijven dan wat je net verteld hebt.
Maar de hoofdoperator kwam wel uit een vaag land waar ze nog met geweren bij de grens staan dus misschien was dat de reden dat het regime daar nogal streng was op het forum :D
Maar het heeft dus toch niet gewerkt want het forum heeft het niet gehaald.
Aan de ene kant wel jammer want het was op zicht een mooi forum met veel informatie alleen vind ik dat je als gast ook op een forum moet kunnen komen en dat was daar totaal onmogelijk.

Groetjes, Paul

Inger m

Hoi,
Ik sluit me daar volledig bij aan. Toen ik de mail ontving voor de selectie (eventjes voorstellen) had ik het al gauw bekeken daar. Verder werden de leden als kleuters behandeld, dus het verbaasd mij niks dat er daardoor leden zijn afgehaakt.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Theetje

Hoi,

Goh het verbaasd me ook helemaal niet dat het forum neit meer bestaat. Er zaten zoveel verplichtingen aan. Eerst kennismaken met het forum kon ook al niet. Ik moest eerst lid worden en daarna kon ik kijken waar ik lid van was. Een vraag hierover naar een van de beheerders leverde een mail op waardoor ik al direct geen lid wilde worden. Kan dus ook niet zeggen dat ik het erg vind dat het niet meer bestaat.

Groetjes

Theetje

Tara

Hoi,

mij verbaast het ook helemaal niet, en de depressieve Site Admin had altijd wel wat. Ze wou geen concurrentie, ik weet nog, dat ik een forumpje had gemaakt, dat ze me zowat dwong het weg te doen en toen mocht ik moderator komen daar, ik moest op mijn groupssite een link plaatsen naar hun forum. Inmiddels ben ik daar allang moderator af, ik kwam niet genoeg naar hun zin.

Ze hebben daar ook FA (forumadministratie) waar ze gewoon zitten te roddelen over de leden, wat ik echt erg vind, heb daar dingen gelezen waarvan je denkt komaan zeg kan dit wel?

Het stoort me ook helemaal niet dat het forum weg is, het trok op niks meer.

Groetjes, Tara

Karin

Whahahahaha, dus het lag niet aan mij ?  ;D Ik heb daar ooit genadeloos op mijn fl*kker gekregen omdat ik het in mijn hoofd haalde een URL er neer te zetten omdat ik heel trots foto's wilde laten zien van mijn alle eerste geboren piepkuikens. En niet zo van : sorry, dat mag niet maar ik werd als een klein kind in de hoek gezet. Ik had het er dus al snel bekeken en zoals je ziet wordt dit gedrag vanzelf wel  een keer het einde van zo'n site. Overigens vind ik de titel van dit onderwerp erg ongepast ! Ik dacht werkelijk dat er een lid was overleden of op zijn minst toch wel een geliefd valkje !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Peter

Hoi Karin,

Ik kan idd begrijpen dat je schrok vandaar heb ik de titel even aangepast.

Groetjes,
Peter

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

Hahaha ja het was er idd heel erg streng Karin,
als je eens een topic in een onderdeel plaatste en hetzelfde in een ander spraken ze van crossposting ofzo, ook helemaal boos ::)

Je hebt wel gelijk eigelijk wat de titel betreft, gelukkig is die veranderd. Je zou idd gaan denken dat er wat is overleden terwijl het maar dat strenge forum is die weg is.
Wel jammer hoor het zag er mooi uit en was veelbelovend, maar veel dikke nekken!

Gelukkig is het op dit forum een stuk anders ;D

Groetjes, Tara

Annouschka

Hoi,

wel, ik dacht dat ik bijna de enige ging zijn die er zo over dacht, gelukkig niet ;D ;D
Nee, Tara, je hebt helemaal gelijk, echt dikkenekken waren het daar en ook, als je een topic opende en de titel was niet duidelijk genoeg voor de mods of de admins, dan kreeg je ook op je donder.
Ja, ik vond wel dat het een leuker forum kon geweest zijn waar papegaaieneigenaren veel over elkaar konden leren zoals hier dat het geval is.

Maar het zijn de eigenaren en mods zelf die dat forum de das hebben omgedaan.

groetjes

boezempje

14 november 2004, 12:46:06 #11 Last Edit: 14 november 2004, 14:40:16 by Angelique
hai

gewoon een zwaar shit forum was het ik heb er geen woorden voor,ik wordt wel eens boos hier wat ik niet moet doen,maar daar zou ik heel de dag koken denk ik niks voor mijn hadt ik al lang gezien,maar goed dat het voorbij is,

gr essie

ingmar

Ik kan jullie dan ook niet meer dan groot gelijk geven, ik ben als mod er daar ook uit gegooid, omdat ik de regels niet kon waarderen, maar we zijn dus nu met een gezellige club doorgegaan om een leuker en gezelliger en voor iedereen toegankelijk forum te starten.

Tara

CitaatIk kan jullie dan ook niet meer dan groot gelijk geven, ik ben als mod er daar ook uit gegooid, omdat ik de regels niet kon waarderen, maar we zijn dus nu met een gezellige club doorgegaan om een leuker en gezelliger en voor iedereen toegankelijk forum te starten.

Hoi Ingmar,

je weet dat ik daar vroeger ook actief was maar al een tijdje weer niet meer aangezien ik het gewoon beu was daar, ik zit veel liever op dit forum bijvoorbeeld.
Verder vind ik het raar hoor dat je er plots afgegooid wordt, ieder toch zijn mening? Die Shi kon gewoon niks anders waarderen, alles wat zei deed moest en zou goed zijn..

Groetjes, Tara

Paul

17 november 2004, 09:12:27 #14 Last Edit: 18 november 2004, 06:01:27 by Paul
Hoi Ingmar,

Er was ook een bepaalde mod daar die me een trofee wilde geven  :D
Ik heb dat toen in die zogenaamde chat nog kunnen lezen voor ik definitief weg ging daar.

Dit stond er ongeveer,
Citaatingmar:
TIP, geef Paul de gouden uilebal in de kantine.
Ik heb die trofee alleen nooit opgestuurd gekregen :D

Het is dan ook niet slim vind ik om in het openbaar dat soort uitlatingen te hebben over de leden op je forum.
Maar om jou ben ik daar toen niet weggegaan maar meer om de manier hoe het daar ging en degene waar het forum van was had daar alle schuld aan vond ik.
Ook vond ik het erg irritant dat er een subforum was waar behoorlijk over de leden gekletst werd ook over mij toen onder andere.
Maak in zo'n geval een subforum ook onzichtbaar voor de leden vind ik dat roept ook nare gedachtes op.
Maar wat ik al dacht gebeurde daar inderdaad en dat was roddelen over de leden :-(

Maar ik kon daar alleen maar om lachen hoor dus ik was er niet echt boos om.
Mag deze Uilebal nog wel op jouw nieuwe forum komen  ;D

Groetjes, Paul