Valkparkieten kalender

Gestart door Peter, 8 november 2004, 01:56:56

« vorige - volgende »

Peter

Hallo allemaal,

We willen binnenkort gaan starten met een kalender, natuurlijk over de valkparkiet. Hiervoor hebben ook nog de nodige foto's nodig, dus als je nog een mooie hebt mail de foto's dan naar ons toe op info@valkparkiet.com

Uiteraard is de prijs ook belangrijk, hoe hoger de prijs hoe beter de kwaliteit, maar hoe lager de prijs hoe hoger de afname zal wezen. Geef daarom je stem in deze poll.

Groetjes,
Peter

Tara

Hoi Peter,

leuk idee, heb twee jaar geleden zelf een kalender gekocht, ik denk dat dat voor 20 euro was. Ik heb echter wel 15 aangevinkt maar ik zou wel tot 20 gaan hoor :)

Het lijkt me trouwens een superleuk idee!

Groetjes, Tara

Ron de Wit

Allereerst..... een perfecte site.
Dan de kalender, persoonlijk denk ik dat het geen haalbare kaart is om te drukken... te weinig afname. Maar waarom geen digitale kalender maken. De mensen kunnen dan zelf ? 12 A4-tjes uitprinten.
Als je het als pdf bestand verstuurt tegen een X euro bedrag.
Eventueel wil ik jullie wel helpen met het kalendarium aan te leveren.

Groetjes,
Ron de Wit - Almere
ron@rondewit.nl

Paul

Hoi Peter,

Het printen als je dat zou doen zou aan inkt best wel duur worden maar bij meerder afdrukken kan je misschien bij een copierette geodkoper uit zijn.
En misschien kan je via je werk ook wat regelen  :D
Ik heb 10 euro ingevuld het versturen komt er ook nog bij dus dan zou het 12,50 worden ongeveer denk ik.
maar het is zeker een leuk idee ik zal even kijken of ik nog een paar leuke foto's heb voor je.

Groetjes, Paul

robentru

Hoi Peter

wij hebben ook €10 aangevinkt
lijkt ons een schappelijke prijs  ;)
heel veel succes ermee.

groetjes

Rob en Trudy

Sanna

Ik ga voor € 15,- hoor. En ik zal van de week even een vrachtwagenlading foto's aanleveren... ;D ;D :D

Groetjes! Sanna

Suzanne

Hoi,

Ik vind het ook een leuk idee. Heb al een hoop foto's klaar staan voor jullie. Ik heb 10 euro aangevinkt, maar 12,50 zou ik ook nog wel doen.

Het lijkt me misschien wel een leuk idee om op de kalender bij zo'n foto ook de naam van de eigenaar te vermelden. Tenminste, ik zou het leuk vinden als ik mijn eigen naam op een kalender terug vind bij mijn valkje  ;D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Sanna

Die naam zou je ook eventueel als watermerk kunnen doen, is misschien ook wel een leuk idee ;)

Riny

Hoy Allemaal
Ik vcind het een heel goed initiatief.
Maar zou het geen idee zijn om er en verjaardagskalender van te maken???
Als het dan ook duurder uitvalt,je hebt er ook langer plezier van!!!Ik heb er wel 20euro voor over.
Groetjes Riny

Suzanne

Hoi,

Een verjaardagskalender vind ik idd een nog beter idee. Ik koop zelf nl. nooit jaarkalenders omdat ik dat zonde vind. Een verjaardagskalender gaat veel langer mee! En dan heb ik er ook wel meer voor over.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Sanna

Of een keuze mogelijkheid, dat je kan kiezen voor gewoon of verjaardagskalender. Maar dan is het misschien weer verstandiger als PDF te versturen, dat je het bij een copyshop kunt brengen ofzo...
Ik heb het liefst een gewone kalender, vandaar... ;D ;D

Andrea

Hallo Peter,

Ik vind het een leuk idee om een kalender te laten maken.
Meestal is het zo dat bij een drukkerij geld hoe meer exemplaren hoe goedkoper het wordt. Full color is altijd (logisch) duurder dan zwart wit of zwart wit met een steunkleur. Mss eerst eens schatten hoeveel mensen er een zouden willen.
Ik vind de prijs van zo'n 10 a 15 euro wel redelijk.
Je moet kijken hoe het dat zit met verzendkosten, mss een idee wanneer ze klaar zijn, er wat mee te nemen naar de meeting en daar te verkopen.
Over verzendkosten: Bij mijn school hadden we veel publiciteit om ons eindexamen in de vorm van uitnodigingen (presentje, pakketje) en affiches (c.a. 400 stuks). We konden ook een deel via school laten versturen, maar de pakketjes die naar eigen familie e.d. ging moesten we zelf versturen. Dat drijft de prijs behoorlijk op. Het versturen was nog duurder dan de productie van het presentje zelf. Ik weet niet hoe het zit met bedrijven of die korting krijgen met versturen? Wij kregen als groep particulieren in iedergeval geen korting met die persoonlijke pakketjes.

Ik zal van de week als ik wat meer tijd heb eens mijn foto's uitzoeken voor bijdrage kalender.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

syllie

leuk idee zo´n kalender!! ;)
ik ga eens kijken of ik een paar leuke foto´s heb van m´n valkje.
mijn voorkeur gaat uit voor een verjaardagskalender, maar een gewone kalender is ook leuk!

succes ermee

groetjes sylvana

Marianne

Hoi,

Als Peter en Lique het geld willen gebruiken voor de site dan kunnen ze toch beter een jaar kalender uitgeven.
Elk jaar een nieuwe, kunnen er steeds andere valkjes op en brengt elk jaar weer extra geld op voor de site.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai


ik heb ook 10 euro aangeklikt


gr essie