4 september 2025, 14:26:19

Ren

Gestart door Lique, 4 november 2004, 00:03:53

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi Lique,

dat is echt wel goed nieuws zeg, ik dacht echt dat hij de eerste nacht al niet zou halen want die foto's zijn wel heel erg om te zien.
Maar gelukkig met jullie goede zorgen is ie er nog steeds.
Ik hoop dat ie er terug doorkomt.

groetjes
Annouschka

BiancavS

Ja, dat hoop ik ook! We leven helemaal mee hier in huis, ben ook direct bij het wakker worden hier gaan kijken...

Sanna

Ik kan dit echt niet geloven, het begint er echt op te lijken dat Ren er bovenop gaat komen... Wees maar heel heel lief voor hem en ik hoop dat hij zo door blijft gaan. Kusje!

Liefs! Sanna

moonwitch (diana)

hoi lique

Hopelijk blijft het de goede kant op gaan met ren.
Iedere keer als ik een bericht van je leeest hou ik m'n hart vast, maar gelukkig zijn de meeste berichten positief, en ik hoop dat ze ook positief blijven.
In ieder geval veel sterkte met deze kleine doorzetter.
Ik hoop echt dat hij er weer helemaal bovenop komt.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Coot

Heel fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat. Een hele knappe prestatie. Hopelijk blijft het zo doorgaan.

In ieder geval veel succes.

Groetjes,

Marco

Irene

Wat een kanjer is het toch zeg!! Ongelovelijk!! Heel fijn om te lezen, want ik moet ook toegeven dat ik direct zodra ik de gelegenheid heb even kom kijken of er nieuws is. En wat fijn dat het telkens goed nieuws is! Hopelijk blijft dat zo!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Marije

Pfoehe......wat een verhaal..... :-/
Toen ik de titel las dacht ik ooh nee he..... :'(....maar gelukkig gaat het nu weer ietsje beter met 'm....
Het is echt een wonder...maar wat zou er gebeurt kunne zijn joh? :o
Veel sterkte allebei en een  :-* voor Ren,
Marije en Purrel

luukluuk

pffff wat een zielige foto,s ,kreeg er ook gewoon pijn in mijn buik van ,en wat is hij veel bloed verloren ,voor zo,n klein beestje ,
wat zullen jullie geschrokken zijn zeg ,
hoe gaat het nu met hem ,
gr Margot

Lique

Hoi allemaal,

Het is gewoon een wonder :o
Alsof er helemaal niets is gebeurd!
Hij eet weer wat, poetst zichzelf, fluit en zit bijna niet stil.

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met dit mannetje, ik heb er alle vertrouwen in gekregen.
Ik ben zeer trots op hem.
En iedereen enorm bedankt voor alle steun.
Als het allemaal zo tegenzit, is het heel fijn om te lezen, dat je er niet alleen voor staat. Dat er ook mensen in tranen zitten, door wat je allemaal meemaakt.
Ik ben jullie enorm dankbaar, en Ren vast en zeker ook.
Al gaat hij liever met zichzelf bezig hihihi.

groetjes  :-* Lique

Tara

Hoi Lique,

wat ziet ie er super uit weer :-). Ik ben heel erg blij voor jullie hoor :-*

Groetjes, Tara

Sanna

Oooooh Lique! Wat een ontzettend te gek gaaf fantastisch nieuws!!! :-X Ik durfde daar echt niet op te hopen, de foto's zagen er zo verschrikkelijk uit! En toen jij vertelde dat hij niet meer goed kon zitten, dat hij ging liggen... En toen haalde hij gewoon de volgende morgen ... en weer een ... en nu doet meneertje of er niets aan de hand is :D. Ik ben echt heel blij voor je (en ik denk Stimpy ook ;)). Dus waarschijnlijk toch geen schedelbreukje dan he? Misschien gewoon een heftig geval van bloedneus, who knows :(.
Ik ben echt heel blij voor je met dit fantastische nieuws. Ik hoop dat hij weer gauw naar z'n popje kan!

:-* Sanna

Kirsten

Oh Lique wat een supernieuws is dit,. heb de afgelopen dagen enorm zitten duimen en elke keer als ik de gelegenheid had op m'n werk even gekeken of er al nieuws was.
Ben heel erg blij dat het met Ren weer zo goed gaat, de wondertjes zijn de wereld nog niet uit, gelukkig maar..
Het komt ook absoluut door je goede zorgen en je liefde voor je valkjes, m'n petje af Lique, echt waar, Heb er super waardering voor hoe je ervoor zorgt.

Liefs,
Kir

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

daan

Hoi Lique,

jeetje meissie ik lees het nu pas, sorry dat ik niet eerder heb gereageerd.
De eerste foto's die ik zag moest ik gelijk aan Storm denken die was ok zo vreselijk versuft nou ja dat weet je nog wel door de telefoon. Het is ongelovelijk dat Ren zo is opgeknapt. Precies zoals bij Storm daar had ik het ook niet meer bij verwacht, maar het zijn vechters. geef hem maar een knuffie van me.

Kus daantje

Paul

Hoi Lique,

Wat geweldig toen de eerste avond leek het afgelopen maar toen hij de nacht had gehaald had ik toch weer een beetje hoop :-)
Hoe is het met zijn coordinatie is die nu ook weer wat beter?
Heel erg fijn dat Ren het toch bijna zeker gaat halen dat doet mij ook echt goed op de fotos had ik echt met hem te doen.
Maar met jullie goede zorgen kan je toch een hoop valkjes redden :-)

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

wat fijn dat Ren terug is opgeknapt zeg, ik had dat echt niet gedacht, ik ben heel blij voor je maar dat is alleen gebeurd dankzij je goede zorgen. ;)

groetjes
Annouschka