19 juli 2025, 19:31:47

Ren

Gestart door Lique, 4 november 2004, 00:03:53

« vorige - volgende »

robentru

Hoi Lique

Toppie dat het zo lekker gaat met Ren  :)
een prachtige valk hoor
Denk je ook een beetje aan je zelf !

Groetjes

R&T

boezempje

hai lique

wat fijn zeg dat het goed gaat met ren.
het lijkt wel een wonder zeg.
een sterken valk is het zeker weten.
ik zie je vamiddag en ren ook hihiihihi.
gr essie

Suzanne

Hoi Lique,

Ben zo blij voor jou en Ren dat hij weer opgeknapt is.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Riny

Hoy Lique
Wat fijn dat het nu zo goed gaat!!!
Als je de foto's ziet van 3 nov. kun je het bijna niet geloven dat hij nu nog leeft.
Ik hoop dat het ieder dag beter gaat,en dat jullie nog lang bij elkaar kunnen blijven.
Groetjes en succes Riny

BiancavS

Het is een pak van mijn hart Lique! Maakte me echt onwijs ongerust. Echt héél fijn dat hij zo vooruit gaat!

tommy

hoi
Jeetje
Bij de eerste foto's gaf ik geen stuiver voor hem.
Ik vond het sneu dat je hem in leven wilde houden.
Gelukkig had ik het mis en komt je mannetje lekker weer op gang.
Hopelijk is het geen schedelbreuk.
Ik wens jou en peter weer een beetje rust en lol van jullie hobby zonder elke keer weer een kop zorgen kindje.
Grt Annemieke

Kolkkie

Hoi Lique,

Wat zit Ren er weer goed bij zeg. Ik dacht bij de eerste foto's dat hij het niet ging halen, maar als ik hem nu zie, dan moet hij er wel weer bovenop komen.

Geef hem maar een lekkere knuffel van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Irene

O wat blijft het fijn om iedere dag blijvend goed nieuws te lezen! Is hij nogstees aan de ab? en de coordinatie? is die weer een beetje gewoon?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Valerie

Oh, Lique,

Ik lees dit alles nu maar pas. :o
Doet me helemaal aan Rocky denken :( Hoewel Rocky helemaal niet bloedde. Hij werd pas een paar weken later zwak.
Toen ik die foto's van je zag dacht ik dat hij het niet zou halen. Ik durfde de posts niet verder lezen. Toch goed dat hij weer beter is. Ik hoop echt dat het niks ernstig was en dat hij er helemaal bovenop komt.
Rocky was toen hij net tegen het raam gevlogen was heel rustig, en piepen enzo. Maar na een tijdje weer met snaveltje tikken, gewoon poetsen eten enzo. Dus ik dacht dat er niks aan de hand was en heb hem niet in een donkere rustige kamer gelaten, wat achteraf een fout van mij bleek te zijn. Rocky was ietsje ouder dan 11 en was nog heel aktief. Het deed mij zo'n pijn hem te verliezen. Als ik naar zijn foto kijk, voel ik me leeg en droevig vanbinnen. En volgende week zal ik hem opgezet terugkrijgen. Dat zal ook nog even zwaar zijn.
Ik hoop dat Ren er volledig doorkomt en gezond mag blijven!
Veel sterkte,

Val

Lique

Hoi allemaal,

Ik ben bang, dat het toch beter leek als dat het was.
Het leek, dat hij wel gewoon zaadjes at, alleen deed hij dat blijkbaar toch niet zo goed.
Hij is afgevallen van 110 gram naar 95 gram. Hij moet dus echt heel weinig gegeten hebben.
Trosgierst eet hij wel wat.

Ren is aan de diaree. Hij verliest erg veel vocht op deze manier.
Ik voer hem dus toch maar weer, want ik wil hem niet kwijtraken.

Hij heeft net een poosje na de voeding bij me gezeten, en we hebben lekker geknuffeld. Hij vond het heerlijk, alleen toen hij een kans zag om weg te komen, deed hij dit ook wel :D

De coordinatie heeft hij nog steeds niet terug gekregen jammergenoeg. Laten we hopen dat dit nog wel komt, anders ben ik bang, dat het niet iets van een hersenschudding is, maar een hersenbeschadiging.

We blijven weer afwachten, hoe het verder met ren zal verlopen.

groetjes lique

bobbie

Hoi Lique,

Wat een ellende hebben julllie doorgemaakt zeg.
Toen ik de eerste foto's zag vorige keer dacht ik: die gaat naar de vogelhemel. Ik zat met een dikke keel achter de comp.
Gelukkig kunnen jullie van het kroelen genieten.
Kroel hem zo vaak je kan. Het zou zonde zijn als hij inderdaad een hersenbeschadiging heeft opgelopen, maar ook dat kan na verloop van tijd (heel soms) wat bijtrekken. Maar genieten kan hij dus verwen hem maar lekker.

Een knuffel voor Ren en jullie veel sterkte.

Groetjes van Bobbie (= Nel ;) )

robentru

Lique & Peter,

sterkte!

Rob & Trudy

boezempje

hai lique en peter

sterkten en ik zal voor jullie duimen.

essie

Irene

:-/ he wat is dit nu? Die kleine Ren moet wel eten hoor! Ik hoop dat zijn coordinatie toch weer snel terug zal komen, want anders lijkt me dat toch heel naar voor hemzelf, maar ook om te zien denk ik? :-/ Sterkete; hij heeft al zo veel gevochten om wer zo op te knappen; hopelijk doet hij het laatste stukje ook zo goed en spoedig.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

boezempje

hai lique

hoe is het met ren vandaag,
eet hij al een beetje of nog niks.
ik hoop dat hij wel wat gaat eten hoor dat heeft ie nodig
om beter te worden.
gr essie