28 april 2024, 09:35:20

Ren

Gestart door Lique, 4 november 2004, 00:03:53

« vorige - volgende »

Riny

Lieve Lique en Peter
Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van Ren.
Meer als jullie de laatste week voor hem gedaan hebben,is bijna niet mogelijk.
Groetjes Riny :'( :'(

robentru

Hoi Lique en Peter

Lique je hebt er alles aan gedaan om Ren te redden.
Helaas heeft hij het niet gehaalt.

je bent een kanjer, aan jou ligt het niet

wij wensen jou en Peter heel veel sterkte..

tja wat moeten wij nog meer zeggen

Rob en Trudy

Sanna

Ach Lique toch :-[, wat een vreselijk verdriet nou weer. Ik kan me helemaal indenken dat je er kapot van bent, ik zit ook met natte wangen je verhaal te lezen. Nee! niet jouw verhaal, maar het verhaal van REN. Een kanjer van een valkje :-* die helaas niet ouder dan 12 mocht worden. Je hebt voor hem gevochten Lique, maar helaas kon je niet meer doen. Soms wilde je echt dat ze konden praten hè... dan kon je meer doen.
Heel veel sterkte met je verlies. Ik hoop dat Feld je wat wijzer kan maken.

:'( Heel veel liefs, Sanna :'(

bobbie

11 november 2004, 22:07:45 #108 Last Edit: 11 november 2004, 22:10:14 by bobbie
 :'( wat verschrikkelijk zeg
nu is Ren zijn eigen weg
die hij allleen af moet leggen
wat kan ik nu nog zeggen?
Verdriet snijd door jullie lijf
12 jaar is een mooie leeftijd, dat is buiten kijf
maar nog altijd te jong om heen te gaan
Vergeet niet dat hij zijn mannetje heeft gestaan
Hij heeft gevochten voor zijn leven
omdat jullie hem nog zoveel konden geven.

Verwijten jullie jezelf niets, jullie hebben alles gedaan
het was voor Ren tijd om heen te gaan
Huil maar, huil maar tot je eindelijk slaapt
zorg dat je je morgen weer bij elkaar raapt
en verwen zijn popje en zeg tegen haar
dat julllie hem missen net als zij, zeg dat maar.

Heel veel sterkte, ik huil met jullie mee ....

Bobbie (Nel)

daan

Hoi Lique,

Meissie heel veel sterkte toe gewenst, dit hadden we niet meer verwacht. Het ging eigenlijk zo goed nu.
Sterkte en je hebt je best gedaan.

Kus daan

marianca.

Hallo Ligue en Peter,

Veel sterkte beide :-*


marianca

Valerie

Zit zelf mee te huilen. Wat erg. Na al die moeite en het vechten. Maar het mocht niet zijn.
Heel veel sterkte en ik hoop dat zijn vrouwtje er overheen komt, want zij zal hem nu ook wel hard missen.
Dikke knuffel

Valerie



~Natas~

Hoi Lique en Peter,

Heel veel sterkte met het verlies van Ren.
Ik leef met jullie mee.

Gr Natasja

Paul

Hoi Lique en Peter,

Wat erg van Ren ik had echt wel goede hoop dat hij het ging halen.
Maar er zal toch meer aan de hand geweest zijn dan dat er te zien was.
Ik ben heel benieuwd wat er uit de sectie zal komen dan heb je zelf in elk geval zekerheid.
Misschien toch nog een laatste nasleep van de vorige ziekte?
Heel veel sterkte met het verlies van Ren.

Groetjes, Paul

Kirsten

Hoi Lique en Peter,

Dagen heb ik, net als de andere gevolgd hoe het met Ren ging. Met tranen in m'n ogen lees ik vanmiddag dat ie het niet heeft mogen halen. Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik het erg verdrietig allemaal vind. Mijn valkje, moppy is natuurlijk een zoontje van Ren en groeit op dit moment op tot een mooie lieve stoere valk, net als Ren. Zo hebben Ren en Stimpy samen hele mooie valkjes op de wereld gezet, en zal er altijd een stukje van Ren blijven bestaan,..

Heel veel sterkte met het verlies en een dikke knuf van hier

Liefs Kir,.


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

ziralioness

Oh nee... wat afschuwelijk.... vanmiddag poste ik nog met goede moed om jullie beterschap met hem te wensen, en nu is hij dood.... wat vreselijk....

Heel veel sterkte met die afschuwelijke verlies van deze knappe sterke vechter....  :-[

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Suzanne

Hoi Lique,

Dit had ik helemaal niet meer verwacht. Veel sterkte met het verlies van Ren, meis. Aan jou ligt het niet, je bent kei goed voor je valkjes.

Knuffel van mij,

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lique

12 november 2004, 14:32:45 #117 Last Edit: 12 november 2004, 14:36:45 by Angelique
[shadow=beige,left,300]


Hoi allemaal,

Ik wil iedereen die in dit onderwerp gereageerd heeft enorm bedanken.
Bedankt voor alle moeite die jullie hebben genomen om Ren en mij te steunen. Jullie zijn kanjers :-*
Ik ben al wat over de schrik heen, alleen ik blijf verdrietig om het feit dat ik hem niet beter heb kunnen maken.
Ik weet dat ik alles heb gedaan, om hem te helpen, alleen is het op de een of andere manier geen voldoening geweest voor mij. Ik had hem zo graag weer in de voliere hebben zien vliegen.
Het lijkt wel of hij een hartaanval of een hersenbloeding ofzo heeft gehad, toen ik hem aan het voeren was.
Er kwam zoveel schrik bij me vrij.
Peter was er op dat moment niet, dus stond er helemaal alleen voor. Ik moest snel handelen, anders zou hij het niet redden. En dat deed ik, maar helaas :'(
Ik ben heel blij met de beslissing dat ik niet naar Feld ben gegaan. Dan zou hij heel gestresst zijn geweest, en het ook niet hebben overleefd. Dan ben ik blij met deze keuze, dat hij hier is overleden.
Maar ik had het toch heel anders willen zien, en Ren ook. Het was een vechtertje. Hopelijk heeft hij het goed waar hij nu is.
En ik hoop dat hij geen pijn heeft gehad
Ren zijn lichaampje is nog niet bij Feld aangekomen, zij verwachten hem vanmiddag. Als er sectie op hem verricht is, kan ik weer bellen, en zal ik duidelijkheid hebben, wat er allemaal is gebeurd.

Bedankt allemaal.

Groetjes Lique
[/shadow]
[/font][/color]

Marije

Veel sterkte Lique en Peter....... :-*
Marije

Mandy

Ik heb op de achtergrond het verhaal een beetje meegevolgd en was al vol ongeloof dat hij het toch nog had gered, maar had nadat hij opgeknapt was eigenlijk niet meer verwacht dat hij het alsnog niet meer zou redden. Erg jammer en triest, vooral ook vanwege al jullie inspanningen. Ik ben benieuwd wat er nog uit de sectie gaat komen, sterkte Lique en Peter.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl