29 maart 2024, 00:32:06

Ren

Gestart door Lique, 4 november 2004, 00:03:53

« vorige - volgende »

frenky

rust zacht ren, jullie heel veel strekte. :'(

Olga en Hans

Hoi Lique en Peter,

Ik wil jullie ook veel sterkte wensen met het verlies van Ren.
Ik weet onder tussen hoe goed jullie je in zetten voor de valkjes, helaas heeft Ren het niet gehaald.
Maar aan jullie ligt het zeker niet.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

bannanne

hey lique en peter,
jammer dat ren dood is maar jullie kunnen je nog troosten met je andere valkjes hoop ik
groetjes bart

Irene

 :o :o :o Jeetje lique!
Sorry, ik lees het nu net pas! Wat afschuwelijk dat Ren het alsnog niet gehaald heeft. Wat heb jij (en hijzelf natuurlijk) gevochten. Ik moete erlijk zeggen dat ik na die eerste dag zag dat hij er nog was eigenlijk dit niet meer verwachte. Je gaf zelf aan dat je hem nog niet in orde vond, en helaas had je gelijk. Wat een vreselijk moment moet dat voor je geweest zijn, om daar alleen met hem te zijn geweest, maar wat je zegt; dan liever thuis dan (onderweg) bij feld.
Ik hoop dat er iets uit de sectie komt, waardoor je dit een plekje kunt geven. Heel veel sterkte!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Lique

Hoi allemaal,

Vandaag konden we bellen voor de uitslag van de sectie.
Helaas heeft hij een hersenbloeding gehad toen hij zo hevig bloedde.
Door die hersenbloeding is er bloed in zijn longetjes terecht gekomen, en dat is de reden, dat hij stierf tijdens het voeren.

Met Stimpy gaat het overduidelijk heel erg goed. Ze mist hem eigenlijk totaal niet, en zit telkens bij de andere witmasker man.

Stimpy zal samen met haar nieuwe mannetje een andere naam krijgen, welke weet ik nog niet.

Nogmaals bedankt allemaal.

groetjes Lique

Valerie

Goed om te horen dat het met Stimpy zo goed gaat. Voor haar is het het beste dat ze nu een ander mannetje heeft. Voor Ren natuurlijk sneu. Wat erg zeg, een hersenbloeding. Kan je dus echt niks tegen doen.
Nou veel plezier bij het namenzoeken. ;)



Snoop en vinnie

hoi,
heel veel sterkte met je verlies.
ik had dit ook met mijn grasparkiet die dehele muur met bloed heeft laten zitten :o, dit herdenkt me wel aan dat prachtvogeltje maar dat heeft ie wel overleefd, mijne was in de kooi tegen het hoekje van een eetbakje aangesprongen in het donker maar uiteiondelijk kreeg hij een kankergezwel aan z'n vleugel en toen maakte hij meerdere malen een foute landing en een foute landing was de laatste voor hem :'(  .
maja zo is leven............
grtz.
Shirak

Snoop en vinnie

ohh ik zi nu pas dat dit topic super oud is ;D ;D
sorry
haha