6 mei 2025, 16:15:23

Rambo is dood !!!

Gestart door Coot, 4 december 2004, 03:37:16

« vorige - volgende »

Coot

7 december 2004, 12:08:54 #15 Last Edit: 7 december 2004, 12:09:59 by Coot
Hoi allemaal,

Ik wil als eerste iedereen bedanken voor z'n reactie. Het ondersteund je toch wel als je merkt dat er mensen met je mee leven en sommigen zelfs weten hoe je je voelt.

Ik ben zaterdag, nadat ik de kooi en de omgeving van de kooi ontsmet heb, naar een vogelspeciaalzaak hier in de buurt gegaan. Hij had genoeg jonge valkjes in een buitenvoliere. Het was eigenlijk weer direct liefde op het eerste gezicht. Heb eerst eens even goed naar "hem" gekeken, hoe hij zich gedroeg en zo. Hij was net als de meeste andere bij hem in de voliere lekker actief en zat ook te kroelen met de andere valkjes. Mijn besluit was op dat moment niet moeilijk en heb hem dus mee naar huis genomen.

Volgens de eigenaar is het een geparelde witmasker en nu ongeveer zo'n 3 maanden oud. Ik zal binnenkort een fatsoenlijke foto maken en op het forum plaatsen.

Ik heb hem Chucky genoemd en ben al rustig begonnen met het vertouwen van hem te winnen, zodat ik hem dadelijk tam kan gaan proberen te krijgen. Ik ben hartstikke blij met hem, maar denk nog heel vaak met pijn in mijn hart terug aan Rambo. Ik zal hem altijd wel blijven missen.

Ik hoop dat ik net zo veel van Chucky ga houden als dat ik van Rambo gehouden heb. Maar dat zal wel geen probleem zijn.

Groetjes,

Marco

Gerda

Hoi Marco,

Gefeliciteerd met chucky. Ik hoop dat je veel plezier aan en met hem beleeft. Natuurlijk zal je Rambo nooit vergeten, daar is elk valkje natuurlijk te uniek voor. Maar je hebt wel weer een nieuw maatje, en zo te horen gaat het prima lukken tussen jullie twee.

Groetjes Gerda

Rick

Hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.En heel veel sterkte met het verlies van Rambo

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.

www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Paul

7 december 2004, 21:04:07 #18 Last Edit: 7 december 2004, 21:05:00 by Paul
Hoi Marco,

Wat leuk dat je toch besloten hebt om een ander valkje te nemen.
Het kan je verdriet over Rambo natuurlijk niet wegnemen maar wel een stukje verzachten hopenlijk.
Ik hoop dat je met Chucky een hele tijd plezier zal beleven.

Groetjes, Paul

marga  teuling

ik weet precies hoe het voelt om je vriend te moeten missen, die van ons is 3 weken geleden overleden, was ca. 12 jaar oud, en ik heb het er nog dagelijks moeilijk mee.
gelukkig krijgen we volgende week een babyvalkje-lutino, waar ik erg naar uitkijk!

de vogel mocht bij ons de hele dag los,dat vond hij geweldig,hij zat overal op-en in.
en zoals ik overal lees ; je krijgt zoveel liefde van zo'n dier,soms zeg ik wel eens; je hebt er meer aan dan aan mensen.
ik wens je dan ook heel veel sterkte en ik raadt je aan; koop een andere, al zal je uiteraard nooit die andere vergeten.

groeten, marga

Riny

Hoy Marco
Wat erg voor je dat Rambo dood is gegaan.
Ik hoop voor je dat je weer gauw een nieuw vriendje hebt.
Jammer dat het seizoen voorbij is ,en in de dierenwinkel zijn ze zo veel duurder als bij een kweker.
Als we een paar maanden verder zouden zijn kreeg je er zo eentje van mij.Dan had je weer een Limburgs Valkje.
Groetjes Riny

wimpy50

Marco, heel veel sterkte toegewenst om het verdriet te kunnen verwerken. Onze Remy is nu 4 weken dood en het doet nog teeds heel veel pijn

Hou je haaks

Wim