5 mei 2025, 10:10:19

Trudy's hoekje

Gestart door Tara, 31 oktober 2004, 01:50:03

« vorige - volgende »

Tara

31 oktober 2004, 01:50:03 Last Edit: 5 november 2004, 22:16:13 by tara_dewulf
Hoi Trudy,

sorry dat het een tijdje heeft geduurd, maar hier zijn jouw beloofde foto's van Trudy... Het spijt mij echt hoor!!

Hier komt Trudy .......

Groetjes, Tara & Trudy

Ria

Hoi Tara,

:o Wat is Trudy mooi geworden. Wel niet voor mij bestemd maar ze ziet er goed uit.  ::)

Groetjes,
Ria

Tara

CitaatHoi Tara,

:o Wat is Trudy mooi geworden. Wel niet voor mij bestemd maar ze ziet er goed uit.  ::)

Groetjes,
Ria

Heej Ria,

het is voor jullie allemaal bestemd hoor maar speciaal voor Trudy hahaha!

Groetjes, Tara

boezempje

hai meis

ooohhh wat ziet ze er goed uit zeg ,
echt heel goed super hoor tara je hebt goed voor der gezorgt
dat kun je wel zien hoor,

essie

robentru

1 november 2004, 00:13:24 #4 Last Edit: 1 november 2004, 00:14:14 by robentru
Tara, toch....
een speciaal item over Trudy voor Trudy.
Je maakt me verlegen ::)

Maar ik ben wel supertrots op die valk en op jou.
Mooi om te zien wat een beauty Trudy geworden is.
Het is maar goed dat Trudy niet op haar petemoei lijkt, want anders had Trudy een wangentjesoranje verenkleed...... ;) i.p.v. wit met geel (buiten die mandarijnenwangen)!

Dank zij jouw goede zorg zijn er weer een paar (het illustere trio: Chiaro, Pablo & Trudy) prachtige valkjes bij waarvan we kunnen genieten.

Lief en bedankt.
Petemoei Trudy  :-*

PS En waarom zou het je spijten? Je maakt het meer dan goed.

Tara

Hoi Esther,

dank je voor het compliment, erg lief :-*

Hoi Trudy,

nou ik zei sorry omdat ik een tweetal weken (als het nog niet langer is) je zei dat ik snel foto's zou nemen maar het is er niet van gekomen :o
Dus nu speciaal foto's wezen nemen nog gisterenavond ;)

Je ziet dat ze een kaal koppie heeft trouwens, dit hoort niet, maar ze worden echter geplukt op hun koppie ook, momenteel zitten daar ook enkele pennen waar straks veren doorbreken, ik hoop dat ze weer niet afgeplukt worden of Loky zal apart moeten van de winter.

Ben wel trots op ze hoor, zeker omdat ik had verwacht dat ze gingen sterven, want toen ik het dagboek van Chiaro, Trudy & Pablo opende, stond er eerst dat het waarschijnlijk maar tijdelijk zou zijn omdat al mijn jongen stierven, nou, dit zijn mijn geschenkjes van het jaar hoor. Helaas is hun paps dood, dit vind ik zo jammer he.. Maar ben trots op Tako, hij - en alleen hij - heeft mij nog jongen geschonken dit jaar, samen met zijn popje Piko. Zal dat nooit vergeten.

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,

het is idd een hele heftige tijd voor jouw en je valkjes geweest; veel verdriet. Daarom ben ik zo ontzettend blij met dit trio. Het geeft je de moed en kracht om door te gaan. Want dat is het meer dan waard. En Tako is een supervogel hoor.
Over dat kaalplukken: in de gaten houden en anders moet Loky idd maar apart. Wat een plukkie! Vraag me nog steeds af waarom ze dat doen, maar niemand die het weet. ???
Als ze verder maar gezond zijn, dat is het allerbelangrijkste.

Groetjes, Trudy

Tara

Hallo allemaal!

Ik zit nu binnen bij baasje sinds gisteren omdat ik een beetje ziekjes ben :(
Maar het is nu al een stuk beter dan gisteren, ik heb zelf al een hele stengel trosgierst op, da's echt wel lekker !

Drinken doe ik ook heel erg goed en eten doe ik ook wel, baasje maakte zich eerst zorgen maar nu niet meer zo erg omdat ik heel veel gegeten heb net.

Dit zijn enkele foto's van vandaag:

Ik vermaak me wel binnen, zit heel graag bij baasje zelfs, vlieg niet weg. Vandaag heb ik ook veel minder geslapen dan gisteren!
Het enige wat nu nog moet komen is mijn koppie, gelukkig zitten er al weer pennen dus duurt niet lang voor dat ook bevederd is ;D

Groetjes van Tru :-*

robentru

Hallo Tara en Trudy,

zou ook wel eens zo willen zitten bij het vrouwtje..
Trudy heeft haar tijd van haar leven; lekker verwend en vertroeteld worden. Zo lief Tara hoe ze bij jou zit te slapen. En dat kale plekkie op haar koppie gaat wel verdwijnen. Geef Trudy maar een extra dosis knuffels; komt allemaal goed.
't Zijn toch ook weer plaatjes van foto's.....
Dikke knuffel voor jullie alletwee
petemoei Trudy.

Paul

Hoi Tara,

Wat fijn dat Trudy al zo goed is opgeknapt :-)
En een schatje is Trudy toch ook ze ligt er echt heel lief bij zo :-)
Ik hoop dat ze nog een tijdje binnen mag blijven dan kan ze lekker opknappen met een kaal kopje de winter door is niet fijn lijkt me met die kou.
Hele leuke foto's die je weer gemaakt hebt in elk geval :-)

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Paul en Trudy,

dank jullie :-).

En Paul......... Nou.. Waarvoor ik vreesde is dus gebeurd :(
Deze morgen vloog Trudy rond en de deur van mijn kamer was geopend door de man van m'n ma en dus vloog ze in het gehele huis rond, mocht ze meteen weer in de buitenvolière :'(

Als ze een longontsteking opdoet zal het weer mijn schuld zijn zeker..
Gelukkig is het nu niet zo koud buiten, maar toch..

Pff, ze gunnen mij ook niks he, niet eens een valkje binnen..

Groetjes, Tara

boezempje

hai tara

jeetje zeg wat flauww.
maar jij kan er niks aan doen meis.
hoe gaat het met trudy vandaag al wat beter of niet,

gr essie

Tara

Hoi Esther,

het ging best goed met Trudy hoor, maar ben bang dat ze -nu ze weer buiten zit- weer achteruit zal gaan..

Zal het dus heel erg in de gaten moeten houden...
Zucht, vind het echt niet kunnen van m'n ma, ze vraagt zich nu af waarom ik boos ben ::)

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Wat maakt het nou uit dat een valkje een stukje rondvliegt ik snap je ouders niet hoor.
Als een valkje ziek is moet ie toch een tijdje binnen kunnen zitten en als ie gaat vliegen moet ie meteen weer terug ook als ie niet beter is.
Ik hoop in elk gaval dat Trudy zover is opgeknapt dat ze buiten ook weer goed erbij gaat zitten.

Groetjes, Paul

Tara

7 november 2004, 18:23:27 #14 Last Edit: 3 december 2005, 14:14:22 by *Marianne*
CitaatHoi Tara,

Wat maakt het nou uit dat een valkje een stukje rondvliegt ik snap je ouders niet hoor.
Als een valkje ziek is moet ie toch een tijdje binnen kunnen zitten en als ie gaat vliegen moet ie meteen weer terug ook als ie niet beter is.
Ik hoop in elk gaval dat Trudy zover is opgeknapt dat ze buiten ook weer goed erbij gaat zitten.

Groetjes, Paul

Hoi Paul,

je weet dat ik ze ook niet snap ::). Maar die denken alleen aan hunzelf. Willen natuurlijk niet dat Trudy het huis op stelten zet ::). Tja Paul, ik wou dat Trudy hier nog binnen kon blijven, mis haar ook wel, maar gelukkig ziet ze er best goed uit, je had haar moeten zien toen ik naar de volière ging :). Ze maakte haar helemaal groot en bewoog haar koppie helemaal schattig, dat ziet er goed uit dus, het heeft haar wel deugd gedaan die dagen dat ze binnen zat :).

Groetjes, Tara

Het dagboek is gesloten omdat er al een jaar niet meer op gereageerd is. Wil je hem weer geopend hebben dan kan je even contact met mij opnemen.
Groetjes Marianne