12 mei 2025, 20:42:48

4 valkjes en een kooi

Gestart door mastolk, 21 oktober 2004, 20:04:52

« vorige - volgende »

Valerie

Ik woon in Twello, tss Apeldoorn en Deventer. Wel ver eh? :s

mastolk

Het is idd een eindje uit de richting, en zoals ik al eerder schreef we hebben waarschijnlijk strax geen auto meer  :(.
Mijn vader heeft net vandaag een collega gesproken die in de buurt woont die een aantal valkjes al heeft...misschien kunnen mijn 4 er nog wel bij  :).  Ik wacht vol spanning af op bericht daarover!!! Hij belde net, ik ben alweer een beetje blij...maar goed ik moet niet al mijn hoop erop vestigen maar hoop toch dat hij ermee instemt!!

Groetjes Margrietha
ik laat van me horen als het gelukt is!!!

mastolk

HOi valerie,
Jou valkje op de foto (onderste) lijkt erg veel op een valkje dat we hebben gehad Ieniemienie. Die is helaas dood gegaan, vond ik echt heel erg! Maar dezelfde kleur, is het nog een jong?
Groetjes Margrietha

Valerie

Ja, hij's 3 maand en een half. Is een valkje van Apeldoorn. Ik ben nog niet zeker of het een mannetje of popje is. Hij's stukken minder nieuwsgierig dan Peppie. Oh, daar moet ik ook nog een foto van in mijn tagline. :s  ;D

mastolk

IK HEB EEN ONDERKOMEN VOOR MIJN SCHATJES!!!!
 :)
IK BEN BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn oom wil voor ze zorgen, (woont straks erg dichtbij) hij woont toch alleen..als ik de kooi schoon maak wil hij voor ze zorgen! Fijn he!??

GRoetjes en bedankt voor al jullie moeite en meedenken!
Margrietha!

Marianne

Hoi Margrietha,

Wat een geweldig nieuws!!!!
Gefeliciteerd hoor dat je je valkjes toch kan behouden en wat goed van je oom om ervoor te gaan zorgen.
Gelukkig weer een probleem opgelost.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Margrietha,

Wat geweldig dat je oom ze wil verzorgen voor je.
Dat schoonmaken is geen probleem dat moet je nu toch ook doen he.
In elk geval is dit zo een prima oplossing als je dan weer plaats hebt kan je je schatjes weer ophalen :-)

Groetjes, Paul

mastolk

Hoi Marianne en Paul,
Gelukkig heb ik toch onderdak gevonden! En wat betreft het schoonmaken van de kooi! Het is een mooi excuus om mijn vlakjes te zien! Ik kan gewoon bij hem komen als hij er is hoor, maar goed  :D  ;D nu mag het helamaal he?! Met een reden!!
Groetjes! Margrietha