Wie is het nieuwste zwaargewicht onder de valken?

Gestart door Irene, 22 oktober 2004, 02:12:33

« vorige - volgende »

Sanna

Irene

CitaatWe hebben een nieuw zwaargewicht: SAMMY!!!
Ze heeft op dit moment een gewicht van147 gram .
Ze heeft natuurlijk ook een eitje in haar lijfje, vandaar dat ze zo zwaar is.

groetjes Lique

::) ::) natturlijk komt dat door dat ei, tuurlijk ::) ::). Whahaha Dan moet gijs toch echt een stapje terug doen, want het lijkt erop dat ze aan het afvallen is en nog 132 gram weegt!

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Irene

5 januari 2005, 18:07:08 #17 Last Edit: 5 januari 2005, 18:52:37 by irene
Ja hoor; gijs is weer afgevallen! ze weegt 130 gram; dus zelfs zonder ei is Sammy het nieuwste zwaargewichtje! :D ;D
groetjes, irene

carco

Hoi

Omdat ik nu Baeu heb zitten en steeds weeg, dacht ik kom ik ga de andere valken er ook eens aan laten geloven.
Mijn lutino woog nooit zoveel, en ik ben toen begonnen ze iedere dag een paar zonnepitjes uit de hand te geven: ik geloof dat dit werkt.
nu heb ik geloof ik niet het nieuwste zwaargewicht, maar wel voor een albino misschien.
Deze woog nl. 125 gram schoon aan de haak!! :o
De lutino woog 87 gram en nu 98 gram.
Harry 101 gram
Charlie 96 gram
Hedwig 111 gram.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Paul

Hoi,

Toen ik Maatje hier een tijdje geleden woog schrok ik wel want ze woog 149 gram  :o
Het is best wel een fors popje en altijd wel boven de 100 gram geweest maar dit was wel een beetje teveel van het goeie leek me.
Ze is ondertussen wel weer wat afgevallen gelukkig want dat leek me echt niet goed.

Groetjes, Paul

carco

Hoi

Dat was met Noo-Noo ook zo: altijd rond de 107 gram, en nu een tijdje niet gewogen.
Toch maar even geen zonnepitten meer( in ieder geval wat minder).
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Sanna

Ik heb het nieuwste lichtgewicht ::): Jamey weegt iets meer dan 60 gram omdat hij vreselijk fanatiek aan het broeden is....
Maar of dat nou iets is om trost op te zijn :-\

Groetjes Sanna

Valerie

Wat doen jullie toch niet? Zitten jullie je valkjes vet te mesten of zo?  ;D ;D ;D Die van mij wegen nooit zoveel, kom ik ook nooit. Zeker Valko niet, dat kleine grijsje van me.  :D

Annouschka

Hoi,

mijn heavyweight champion Chewy hoort hier niet meer in het rijtje, sedert de overschakeling naar Teurlings 228 is juffrouw 27 gram :o afgevallen, haar zwaarste gewicht was 147 en dan vond ik het echt wel welletjes, nu is ze ook veel actiever dan voorheen en daar ben ik blij om. :)

groetjes

Irene

leuk dat dit onderwerp weer een "nieuw;'leven krijgt. ik denk dat gijs wel erg is afgevallen. Maar zal voor het precieze gewicht har weer eens moeten wegen. wel een geduld klusje, want madame komt alleen als er wat te snaaien valt . whahaha ;D ;D sommige dingen veranderen ook nooit. En dit terwijl ze toch echt veel minder van ons krijgt. Punk zal wel wat zwaarder zijn en pebs? tja hoeveel weegt een dennenaald doorgaans ;D ;D ;D
groetjes, irene

Rene

Hoi Irene,

Citaat van: Irene op 14 juni 2005, 23:29:04Maar zal voor het precieze gewicht har weer eens moeten wegen. wel een geduld klusje, want madame komt alleen als er wat te snaaien valt . whahaha ;D ;D

Dat klinkt me bekend in de oren ;D  Ik heb ook zo'n dame thuis zitten, Casper genaamd, die niet vastgepakt wil worden maar er wel als de kippen bij is als er wat lekkers te halen valt, zoals eivoer , brood en .... toast!  Dat laaste maak ik dan gebruik van om haar te wegen: weegschaaltje op tafel, stukje toast in de hand, Casper op de hand laten springen, hand naar tafel, Casper op tafel en daarna zo manoevreren met het stukje toast dat Casper vanzelf op het weegschaaltje stapt :D ;D :D

Van de week heb ik haar zo "geklokt" op 106 gram, zo'n beetje haar normale gewicht. Alleen als er eitjes zitten aan te komen schiet het omhoog, dan komt ze wel op 115, 118 gram uit.

Groetjes,

-- Rene

Mirjam

De vorige keer dat ik Elvis gewogen heb was ze 125 gram maar dat was een maand geleden dus ze zal nu wel wat zwaarder zijn.
Ik kan haar niet goed wegen omdat ze de weegschaal eng vindt ookal ligt er dan trosgierst op.

Sanna

Hahaha, trosgierst weegt niet zo veel hoor :D ;)

Roosje

grappig dat veel valkjes zoveel zonnepitten eten, die van mij eten het juist weer bijna niet! mijn valkjes zijn gezondheids bewust  ;D

Rianne

Tinco is ongeveer 86 gram en word volgens mij ook niet veel zwaarder. Tiara weegt ook zoiets maar die zal nog wel zwaarder worden, ze is nog maar 6 weken.