12 mei 2024, 11:11:50

Suus' dagboek

Gestart door suus, 4 juli 2004, 22:42:46

« vorige - volgende »

robentru

Mooie foto Suus  ::)

volgens Jocye moet je dus gewoon lekker lebberen om die hulsjes te verwijderen, daar heb je nu tijd genoeg voor  ;).
Mieppie wil dat hier ook bij Tyco, je wil niet weten wat voor gekrijs dat oplevert........ Bezint dus eer gij begint.
Mooi toch die valkjes. ;D

Groetjes, Trudy

suus

 :D :D :D Hier ook wel hoor, maar dit heeft niets met losse hulsjes te maken.  Tara beschreef het al onder het kopje ik dacht verzorging: gespleten veren. Het zijn haartjes, die inderdaad wel makkelijk uit te trekken zijn, maar ach ik vind ze wel guitig staan!!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

suus

22 oktober 2004, 13:12:50 #167 Last Edit: 9 februari 2006, 11:05:46 by *Marianne*
Zo'n beetje het laatste (nou ja dat denk ik nu...) fase van het binnenhok is klaar. Alleen nog het uitbreiden zelf dan, maar vandaag en gisteren is de stroom aangelegd. Dat zat er nogniet in. Een schemerlamp stond altijd nog bij het nachthok. Maar nu is er een lamp en stopkontacten....en moet er binnen in de meterkast nog wat gedaan worden (kabel gaat door de kruipruimte naar de meterkast). En dan nog iets met dakleer aanbrengen maar hopelijk kan dat ook vandaag...
Maar we gaan er zo mee verder. Ondertussen is de badkamer ook voor de zoveelste keer losgehaald ivm lekkage!! Dus nu kunnen we heeeeeel voorzichtig douchen, maar liever niet, dus in het weekend zoeken we een andere douche op! ach we komen er wel weer doorheen maar balen doen we wel


Dagboek gesloten, er is een jaar niets ingeschreven.
Weer open, neem dan even contact op.

Groetjes Marianne
Groet
Suus

Mijn liefste Chico