ValkFreeK
Gast
|
Hallo allemaal, ik wou even mijn valkparkieten voorstellen, ze zitten altijd buiten de kooi, alleen in de kooi als ze moeten eten of slapen , ze zijn zeer tam vooral de nieuwe Diesel, Mvr. Bolo is ook heel tam en soms heeft ze nesteldrang terwijl ze niet eens is gedekt , en Frodo is een lieverd moet je maar eens kijken
Groeten Leroy!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Hoi Leroy,
wat een mooie valkjes heb je zeg . Ze zien er echt heel lief uit, alleen is de grootte van de foto wel een beetje groot he . Maar ah, even scrollen maakt niet uit :-).
Leuk dat je je valkjes even hebt voorgesteld!
Groetjes, Tara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ValkFreeK
Gast
|
ja he? ik schrok er eerst ook van ik dacht dat ik hem kleiner had gemaakt nou ja, en ja ze zijn supr lievf! bedankt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Leroy,
Wat een schatjes heb je zitten ze zien er heel lief uit :-) Als je even bij je bericht verander doet en je zet achter de naam van de foto's een b dan word ie kleiner. Je hebt er dan van maken: [ img]http://www.valkparkiet.org/forumupload/20017b.jpg[ /img] (spaties weglaten) Dan word de foto deze grootte:
 Of anders een moderrator die dat even kan doen :-)
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ValkFreeK
Gast
|
a ha, als ik er b achterzet dan komt er helemaal niks alleen een ( cannot find image ) geval, bedankt voor het commentaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ValkFreeK
Gast
|
o nu doet ie het wel ik dacht de mijne maar dat was de jouwne =P , ja nee ik kan hem wel kleiner maken met allemaal speciale programma's alleen zit ik hier op m`n pa's computer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Hoi,
de foto is wel een stuk overzichtelijker nu, nu zie je ze allen samen en dat maakt het wel een stuk mooier . Ze zien er erg goed uit hoor, vooral de lutino is zo lieffff maar de andere ook hoor 
Groetjes, Tara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Freek,
Ik dacht eerst dat je de foto op het forum had staan maar je had hem zelf ergens anders neergezet vandaar dat de b erachter niet werkte maar daarna had ik het bericht aangepast :-) Het is in elk geval een stuk overzichtelijker zo.
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ValkFreeK
Gast
|
haha nog bedankt, maar ik heet Leroy en geen Freek , was vergeten dat het FreaK was...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Hoi Leroy,
je kan je naam veranderen hoor, ga naar Profiel en daar kan je je naam veranderen in FREAK 
Groetjes, Tara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ValkFreeK
Gast
|
ja doe maar!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Hahaha ik kan dat niet hahaha dat moet je zelf doen  Zou nogal erg zijn als ik zomaar je profiel kan veranderen hoor 
Dat is toch onnodig, iemands profiel veranderen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Ik zie dat het is gelukt, wat zou je toch moeten zonder mijn hulp he 
Groetjes, Tara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ValkFreeK
Gast
|
haha ja bedankt! ik ben nu een site aan het maken voor valkjes moet je ook eens een x komen
|
|
|
|
|
|
|
|
|