De nieuwe ringen voor 2005

Gestart door daan, 15 oktober 2004, 02:41:01

« vorige - volgende »

daan

Ik heb vanavond de nieuwe ringen voor 2005 gekregen.
Ze zijn echt heeeeelllll groen.
De ringen van dit jaar (de goude) waren heel slecht leesbaar. Deze zijn idd goed leesbaar. En een heftig kleurtje hihii!!!

Ja ik dacht misschien vinden jullie het leuk om te weten welke kleur ringen er volgend jaar zijn.

Groetjes daantje

Mandy

Hé dat wist ik nog niet, inderdaad leuk om te weten en te zien, dank je. ;)
Ik was ook niet zo kapot van dat goud, inderdaad slecht leesbaar, maar ook heel lang zoeken in het blok als tie van een nog te klein pootje is afgegleden... :-/
Zal volgend jaar dus niet meer gebeuren! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

suus

Ik heb ze ook al gezien, en moet ik zeggen dat ze in het echt nog veeel groener zijn dan op de foto!!!
Wel beter inderdaad dan de kleur van dit jaar. Dat blauwe van vorig jaar was ook wel goed te lezen!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

daan

Ja klopt het is idd nog groener als op de foto hihihi
ja de blauwe van vorig jaar waren ook goed.
Die van dit jaar waren idd moeilijk te vinden in het blok als ze waren af gegaan, mandy. Er ligt er bij mij ook nog ergens 1 in een blok hahaha
Maar daar hebben we volgend jaar geen last van.

Stijn dc

hoi

mooie ringen, in belgie kan je de ringen niet kiezen, daar moet je zilveren nemen, en gekleurde zijn duurder. Het is dus niet een kleur per jaar, alhoewel ik dat wel beter vind.

Tara

Hoi Stijn :-/

Ik ben lid van de KBOF en de ringen die ik voor dit jaar bestelde waren goudkleurig. Die zijn idd duurder maar ze zijn wel het best en daar maal ik niet om ;D.

In ieder geval, ik zie er naar uit naar volgend jaar, wel speciale ringetjes hoor ;D

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

ja, inderdaad, maar tis leuk dat elk jaar een speciale kleur heeft. Je kan inderdaad gouden ringen bestellen, maar dat beeld geen jaar uit denk ik. of wel?

moonwitch (diana)

hoi stijn

Goudkleurige ringen zijn van dit jaar, vvorig jaar was het blauw.
De gekleurde ringen zijn ietsjes duurder, maar dat heb ik er wel voor over.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Tara

Citaathoi

ja, inderdaad, maar tis leuk dat elk jaar een speciale kleur heeft. Je kan inderdaad gouden ringen bestellen, maar dat beeld geen jaar uit denk ik. of wel?

Ja idd, toch wel, zoals Diana zei, dit jaar waren ze goudkleurig en vorig jaar blauw. Volgend jaar groen dus.

Groetjes, Tara

Paul

Citaatja, inderdaad, maar tis leuk dat elk jaar een speciale kleur heeft. Je kan inderdaad gouden ringen bestellen, maar dat beeld geen jaar uit denk ik. of wel?

Hoi Stijn,

Ik dacht dat het in europees verband geregeld was dat de kleur in alle landen elk jaar hetzelfde was.
Ik geloof dat hier de ziverkleurige ringen juist duurder zijn omdat de gekleurde een beetje standaard geworden zijn.
Het is wel makkelijk dat je zo kan zien van welk jaar een valkje dan is dat heeft echt zijn voordelen.

Groetjes, Paul