19 juli 2025, 00:19:20

Nieuw begin :)

Gestart door BiancavS, 9 oktober 2004, 00:35:22

« vorige - volgende »

Lique

Hoihoi,

Joh, daar ga ik toch geen geld voor vragen ;)

groetjes Lique

BiancavS

Ben je vanavond of morgenavond thuis? :) Is écht super van je!!! De reden dat ik graag 's avonds wil langskomen, is omdat mijn vriend dan ook kan zien hoe fantastisch het er aan toe gaat bij jullie :)

Heb alleen één probleempje.... kan (nu) nog geen definitieve afspraak maken... ik moet (heeeel lang verhaal heeeeel kort) namelijk zometeen mijn iraanse buurvrouw uit gaan leggen dat ze het land uit gezet wordt over twee weken (heb het kunnen rekken).... en weet dus niet hoe zij (en haar nederlandse man!!!) zullen reageren....

Het liéft komen mijn vriend en ik vanavond nog naar je toe (als jou dat schikt) maar kan daar dus nog geen uitsluitsel over geven.....

Hoe zit jij in je tijd?

Lique

Hoihoi,

Ja, vanavond kan ik wel, Peter is aan het werk, maar dat maakt niet uit.
Kan je gelijk een jong zien, die pas geboren is hihi.

Hoelaat komen jullie?

groetjes lique

BiancavS

We proberen zo rond 20.00 bij jullie te zijn. Neem aan dat dat oké is?

Tot vanavond!

Lique

Hoi Bianca,

Ja, dat is prima, tot vanavond ;) En vergeet Shaggy niet :D

groetjes lique

Lique

Hoi Bianca,

Ik wil jullie even zeggen dat jullie nog niet zo lang weg zijn, het is nu kwart voor 10 's avonds, en ik heb hem gepakt, gekust, en geknuffeld, zonder gebeten te worden.
Ik heb er filmpjes van gemaakt, hopelijk kan ik ze jullie sturen.
Het is een lieverdje ;)

BiancavS

15 oktober 2004, 01:46:14 #21 Last Edit: 15 oktober 2004, 01:46:34 by BiancavS
HUH??  :o  :o  :o

Snap er helemaal niks van  :-/

Maar uhhhh we zijn dus al thuis nu jij je berichtje typte, dus uhhhh kom maar op met die filmpjes!!!! :D

BiancavS

Misschien toch het feit dattie daar heel veel andere valkjes om zich heen heeft....?

Hoop alleen wel dattie niet weer in zijn oude patroon vervalt als ie weer alleen met Lady hier thuis is  :-[

Lique

15 oktober 2004, 01:55:51 #23 Last Edit: 15 oktober 2004, 01:56:54 by Angelique
Ho iBianca,

Ja echt, ik heb hem uit de kooi gehaald, en bij me neer gezet. Hem gelijk geknuffeld, en dat vond ie heeeeerlijk. Lekker die oogjes toe en maar genieten.
Toen heb ik mijn vinger voor hem gehouden, om te kijken of hij ook mij zou bijten, maar dat deed hij niet.
Toen heb ik het aangedurfd om hem een kusje te geven, en dat ging uitstekend.
Hij lijkt tam nu je kan hem zelfs helemaal oppakken, zonder dat hij bijt.
Maar kettingen en ritssluitingen, vindt hij wel hééél erg leuk ;D
groetjes lique

BiancavS

Nou, heb vanochtend de filmpjes bekeken, en wist werkelijk niet wat ik zag!  :o

Vraag me toch af hoor, hoe het kan dat Shaggy al 2 jaar iedereen helemaal kapot bijt, en dattie zich nu door jou zomaar laat aaien  :-[

Hoe heb je hem eigenlijk uit zijn kooi gekregen? Via de normale manier, of via de Shaggy-manier?  :D

Lique

Hoi Bianca,

Ja, raar is het wel :-/
Maar het is wel een goed teken.
Ik heb hem er gewoon uitgehaald.
Nouja gewoon ;) ;) ik heb hem  gepakt. Ik was toch ietsje sneller als hij was.

groetjes lique

BiancavS

Snap er niks van :s

Heb wel het idee dat dat komt door de aanwezigheid van alle andere valkjes.... hij is de baas niet meer he...

Jij een idee?

BiancavS

Hoe gaat het nu Lique?

Lique

Hoi Bianca,

Het gaat nog steeds heel erg goed.

Het uit de kooi halen, is wel een probleem, daar werken we nog aan, door hem er heel vaak uit te nemen.
Ik pak hem met de handdoek, en hou hem dan tegen me aan.
Dan leg ik de handdoek weg, en gebruik gewoon mijn handen.
 Dan speelt hij wat met mijn ketting en knuffel ik hem.
Dat gaat echt heel erg goed en hij bijt ook helemaal niet.

Het opstappen gaat ook erg goed, hij bijt dan ook niet.
Wel is hij heel verliefd op de anderen, telkens macho lopen, en maar praten, hallo shaggy, enz.

Zodra hij uit de kooi is, is het een schat van ee nbeestje.
Alleen in de kooi beschermt hij zijn stekkie.

groetjes Lique

Irene

:o ::) Oh wat herkenbaar is dit zeg! Net Rudie.Thuis een monster en bij Lique een engel. Telkens als ik hm zie dan denk ik, och kom weer mee naar huis, maar aan de andere knt weet ik dat het daar waarschijnlijk weer fout zal gaan! Dan zie ik hem liever regelmatig "lief" bij Lique dan thuis de angst te hebben dat het weer fout gaat!
Ik hoop dat Shaggy wel wat beter leert en dat hij uiteindelijk weer thuis kan komen.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes