4 augustus 2025, 00:27:09

Help :(

Gestart door BiancavS, 8 oktober 2004, 13:50:20

« vorige - volgende »

BiancavS

Heb een topic "nieuw begin" bij de dagboeken geopend, en zal daar de vorderingen neerpennen!

Tooske

CitaatHeb je een foto van je huidige kooi?
De grootte van de kooi en de hoeveelheid valkjes erin heeft er ook te maken met hoevaak ze uit de kooi zijn, en lekker los mogen vliegen.
Als ze veel los zijn, kunnen er gemakkelijk 2 is een normale valkparkieten kooi zoals deze:

Het krijsen is erg lastig. Wel helpt het om er een tam popje bij te zetten. Je eigen valkje zou dan ook nog wat tammer kunnen worden, omdat hij haar gedrag ook gedeeltelijk overneemt.

Ik zou het toch eens overwegen, en niet gelijk de moed opgeven en hem weg doen.

groetjes lique

Hoi Lique

Nu is mijn vraag ook meteen beantwoord ;D
Ik heb namelijk exact dezelfde kooi voor coco nu, dus hoef geen andere kooi te kopen.
Ik wil er namelijk nog een maatje voor coco bij.

groetjes Wendy

Lique

CitaatHoi Lique

Nu is mijn vraag ook meteen beantwoord ;D
Ik heb namelijk exact dezelfde kooi voor coco nu, dus hoef geen andere kooi te kopen.
Ik wil er namelijk nog een maatje voor coco bij.

groetjes Wendy
Hoi Wendy,

Dit is een prima kooi waar 2 valkparkieten in kunnen. Maar alleen als ze ook vaak los mogen, anders is hij helaas te klein. Maar voor de gemiddelde tamme valk is hij uitstekend.
Wat leuk dat je nog op zoek bent naar een valkje voor je Coco. Wel snel erbij zijn hoor, want veel kwekers hebben vrijwel geen jongen meer of helemaal geen jongen meer.

groetjes lIque