10 mei 2025, 21:48:28

In het nederlands.

Gestart door Marianne, 6 oktober 2004, 16:31:12

« vorige - volgende »

Marianne

6 oktober 2004, 16:31:12 Last Edit: 6 oktober 2004, 16:43:03 by Marianne
Hoi leden,

En ..... hebben jullie ook al gezien dat op de site van de mutatie berekening (van Kisten Munson) je alles nu in het nederlands kan invullen?!
Met dank aan Remco Ultee en het valkparkietforum staat er zelfs bij.
Ik zag het net voor het eerst en vroeg mij af of jullie het ook al hadden gezien.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

Klopt, wij hebben het ook gezien.
Alleen heeft Remco een paar foutjes gemaakt.
Deze hebben wij opgelost. We hebben haar een mail gestuurd, met de plaatjes van het programma, hoe het is, en hoe het moet zijn.
Want breed betekent niet broeden.
Zo zijn er nog een paar dingetjes, zoals namen van mutaties die niet kloppen.
Ook heb ik dingetjes aangegeven, wat nét ietsje mooier zou zijn.
Ze was er erg blij mee, en zou het gauw gaan veranderen.
Wel vind ik het super van remco dat hij dit voor haar heeft willen doen.

groetjes lique

Marianne

Hoi Lique,

Ik vond het ook raar staan dat broeden. Ik zou zelf nageslacht o.i.d. geschreven hebben.
Maar het is voor de mensen die niet zo taalmachtig zijn wel een heel stuk duidelijker en kunnen zelf aan de slag.
In iedergeval zijn jullie aanwijzingen nu nog niet aangepast maar dat zal vast en zeker gaan gebeuren.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Marianne,

Ik had hem inderdaad ook al gezien en het stukje wat er bij staat  van met dank aan is ook een beetje vreemd geschreven :-)
Ik haal het dcr bestand altijd op dan hoef ik niet meer naar de site dan kan ik het vanaf mijn eigen computer opstarten :-)
Behalve dat programmatje staan er ook mooie schilderijen van valkjes op de site die zijn echt heel mooi gemaakt :-)

Groetjes, Paul

Peter

Hoi,

Nu ik zelf ook bezig ben met een mutatie programma, dan vindt je ook regelmatig kleine foutjes in de anderen :) Er zijn bij voorbeeld hele rare mutatie's zoals als je een pastelmasker gaat koppelen aan een witmasker. De op die van Kisten wordt het trouwens pastelmasker pastelwang  genoemd maar dat is dus niet goed, maar we begrijpen het wel. De uitkomst van de mutatie kombinatie is namelijk heel bijzonder.

Zo ben ik er ook achter gekomen dat de mutatie tabel die op deze valkparkiet.com staat niet geheel goed is :) Dus die gaan we ook maar even aanpassen.

Deze vindt ik persoonlijk ook erg goed:
http://www.gencalc.com/gen/dutch_genc.php?sp=0Cock

Let wel op dat hier al de nieuwe mutatie benamingen worden gebruikt zoals Opaline en Bronze-Fallow enzo :)

Groetjes,
Peter