Hoelang wachten met nieuwe aanschaf?

Gestart door Valerie, 19 oktober 2004, 01:36:50

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi!
Ik zat net op marktplaats te kijken tss valkparkietjes, zocht eigenlijk posters en boekjes e.d., maar kwam bij valkjes terecht. Ik zie daar ook wel geparelde en vogels die weg moeten wegen tijdgebrek.
Ik vind een geparelde heel erg mooi. Maar nu mijn vraagje. Peppie en Valko zitten net samen. Hoe lang moet ik wachten, wil ik meerdere valkjes in huis? Ik heb bij Peter en Lique gezien dat ze meerdere Valkjes in een binnenvoliere hebben.
Tsj, is dat valkenvirus zo besmettelijk?  ;D

Joyce28

19 oktober 2004, 01:39:53 #1 Last Edit: 19 oktober 2004, 01:41:24 by Joyce28
jaaaaaa het is erg besmettelijk,en sorry er is nog niks voor gevonden ;D

Nou mijn 1e heeft 3,5 jaar alleen gezeten,toen kwam nummer 2,  1 maand erna kwam nummer 3 en nu 4 maand later heb ik er weer 1 bij :D
dus tja,wat is snel? ;D

Ik heb er dus 4 in een binnenvoliere,ze gaan er bij mij elke dag wel meerdere malen uit,maar vind dit toch echt de limiet hoor voor zo'n kooi

marga

hoi

ik heb eind juli een valkparkiet gekocht in limburg zo lief en tam hij heet lucky
een maand later hebben we coco opgehaald 3 weken later vloog coco weg
iedereen in een dip en riny gemailt dat coco weg was ze
had nog een lutino en vroeg of we die wilde dan zou ze die tam maken
zo gezegt zo gedaan maar een kleine week later werden we opgebeld door iemand van een camping 3 km bij ons vandaan
ze hadden een valkparkiet gevonden en ja het was coco
iedereen blij
en wat denk je we hebben andehalve week terug punky opgehaald bij riny weer een ritje schoorl , limburg
maar het is de moeite waard ze zijn allemaal even mooi en lief en tam en het gaat prima met 3 valkjes

groetjes marga

Riny

Hallo Marga
 :D Bedankt voor het compliment ik hoop dat iedereen die mij een valkje gehaald heeft er zo goed voor is als jullie dat zijn!!!!!
Groetjes RINY

Valerie

Maar ik heb nu Peppie 2 weken. kan ik er na een maandje of zo eentje bij zetten en na nog een maandje weer, zonder problemen? Wil wel vermijden dat ik een valkje te lang in een klein kooitje moet houden.
Ik zou er graag 5 of 6 willen in mijn kamervoliere. *g*

marga

hoi valerie

in het begin dacht ik wat heb ik gedaan als coco in de buurt van lucky kwam was het ruzie,maar na een paar dagen ging het beteren toen punky er ook bij kwam was het precies het zelfde nu vliegen ze met z n alle door de kamer en eten samen en kibbelen ook af en toe maar ik vind dat het prima gaat zo en de valkjes hebben er niet onder geleden dus naar mijn menig kan het best

groetjes marga