5 mei 2025, 01:06:48

mijn 4e valkje!!

Gestart door Joyce28, 17 oktober 2004, 02:13:06

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi Joyce,

Wat een mooi valkje heb je er bij zeg! Ik wist niet dat witmasker popjes ook zulke witte koppies konden krijgen.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

suus

Dat witte koppie komt van het gepareld zijn af! Dan hoeft er nieteens bont bij in te zitten.....
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Suzanne

Hoi,

Ik dacht niet dat het bont was, ik zat meer richting een mannetje te denken. Maar nu begrijp ik dus dat het door het geparelde komt  :). Weer wat geleerd.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

suus

:D :D :D :D Of Snowy moet een homootje zijn... Vertoont nu ze 8 maanden is alleen nog maar poppengedrag!!! Een heeeel zacht mannetje. Nee zonder gekheid, het gedrag is 100% poppengedrag.
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Joyce28

Citaat:D :D :D :D Of Snowy moet een homootje zijn... Vertoont nu ze 8 maanden is alleen nog maar poppengedrag!!! Een heeeel zacht mannetje. Nee zonder gekheid, het gedrag is 100% poppengedrag.

Ja en heb ik straks eieren met pasen :P :D
Klopt,ze heeft inderdaad een wit koppie,Ik had Snowy al ontmoet bij Suus,en ik kreeg daarna Misty (de bonte/cin/gep witmasker)
En Suus was bij mij,en we vonden allebei dat Misty wel op Snowy leek.Alleen had Misty natuurlijk een witte kuif en Snowy niet.

Maar goed,Snowy is een popje hoor ;)