27 april 2024, 11:56:46

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Aad,
Wahaha de Berlijnse Muur ;D
Ga je valkjes maar vast dat liedje van Elton John leren....Nikita I need you so ;)

Hoe je ze kan laten ophouden met leggen... ik heb helaas geen idee :-\
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Aad,

Poeh hee, ... ik snap je wanhoop en het gevoel dat het niet echt meer leuk is zo  :-\ Maar er is altijd een oplossing, ... ik denk in ieder geval met je mee  :-*

Liefs, Karin

aad

Goed dat ik bij Peter 20 neppert's besteld heb !! :)
Ze gaan gelijk op mama en dochter !!



Groetjes aad

Kaatje

Hoi Aad,

Ik ben erg benieuwd naar deze competitie ! Laten de neppertjes maar komen want zo te zien ben je er al doorheen  ;)

Wel leuk om op afstand te zien hoe moeder en dochter zo fanatiek eieren aan het leggen zijn  ;D Okee, okee ... sorry Aad ... geintje :-*

Liefs, Karin

Anke

Hoi Aad,
4-4  ;D
Wat geef jij die legdozen te eten???
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Citaat van: Kaatje op  9 oktober 2008, 20:09:03
Hoi Aad,

Ik ben erg benieuwd naar deze competitie ! Laten de neppertjes maar komen want zo te zien ben je er al doorheen  ;)

Wel leuk om op afstand te zien hoe moeder en dochter zo fanatiek eieren aan het leggen zijn  ;D Okee, okee ... sorry Aad ... geintje :-*

Liefs, Karin


Paar maanden lenen Karin ?? ;D ;D

Citaat van: Anke op  9 oktober 2008, 20:17:12
Hoi Aad,
4-4  ;D
Wat geef jij die legdozen te eten???
Groetjes Anke


Op papier is het 4-4 .. maar in het echt ligt Giertje voor ... het is  4-2 ..maar ik denk zal ze beide 4 geven .. anders misschien ruzie  ;D
En te eten geven ?? zou ze poosje niks moeten geven denk ;D ;D ;D

Groetjes aad

♥Debby♥

gekke vraag misschien.. maar bestaat er niet zoiets als een pil.. of zouden ze er dan niet minder om gaan leggen?

heb jij misschien last van aardstralen onder je huis?  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Aad,
Zo ben je snel door je nepeitjes heen :)
Die twee doen een wedstrijd, wie kan de meeste eitjes leggen :-\
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Ik heb last van aad stralen Debby dat klopt.. heb ook pc problemen die een ander niet heeft  ;D.
Koop een telefoon met alleen maar problemen... geen ontvangst enzo
Ik kan een boek schrijven over vele miskopen of waar wat aan mankeert , dus die Valkjes horen hier gewoon thuis  :)

En Anke ik heb gisteren 20 neppert's per post ontvangen ..moet even genoeg zijn dacht ik zo

dag dag  :D

Marc van de Kuifjes

Aad-stralen! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Als ik jou was, ik zou de eitjes gewoon verzamelen en er een omelet van maken! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

aad

Zijn wel denk ik kleine omeletjes ...morgen vast weer nieuwe eitjes ,zal eens proberen Mark  ;D ;D

Anke

Hoi Aad,
20 nepeitjes :o :o :o
Ga jij een harem beginnen ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Citaat van: Anke op 11 oktober 2008, 19:13:31
Hoi Aad,
20 nepeitjes :o :o :o
Ga jij een harem beginnen ;D ;D ;D
Groetjes Anke


Een Harem ??
Denk het niet ... of ik moet de batterijen er uit halen  :)

Zou eigenlijk een huisje moeten hebben voor een redelijke tamme Lutino.. dus mocht er iemand zijn..of weten !
Kan wel een mannetje er bij zoeken maar met Luuk hier ..weet het niet of dat wel zo makkelijk gaat ! :-\



Maar goed hier is de tussenstand  :)




Groetjes aad

♥Debby♥

Hahaahaha.. die tussenstand...  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Aad,
Toe maar zeg.... Giertje 5 eitjes bij haar eerste poging....
Een man erbij zou er in iedergeval voor kunnen zorgen dat Giertje dan niet haar vader hoeft te verleiden...
Maar minder eitjes zal ze er niet om gaan leggen ;)

Heb je me nog gedag horen roepen vanaf de snelweg ;D ?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes