27 april 2024, 13:44:22

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad



Luuk begint nu al af en toe vervelend te plukken , daarom nu met klein kuifje nog :-)

Anke

Hoi Aad,
Ik heb je dagboekje eens gezellig zitten lezen (die foto in de magnetron in je handtekening intrigeerde mij al een tijdje :) )
Ik heb erg genoten van de avonturen van je valkjes, en hoe je ze beschrijft.
Leuk dat Lucky en Luuk weer een nestje hebben.
Ga je er daar ook nog 1 van houden? Of houd je het bij drie valkjes die je huis onveilig maken ;D
Jouw valkjes boffen maar met zo'n baasje al die vrijheid die ze hebben ;D
Ik kom zeker terug hier om te lezen hoe het verder gaat!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

hoi Anke

Ik heb er 1 ....  de rest heb ik  weggehaald .. ze blijven toch bezig hier  ;D ;D

Anke

Citaat van: aad op 24 juni 2007, 19:50:38
hoi Anke

Ik heb er 1 ....  de rest heb ik  weggehaald .. ze blijven toch bezig hier  ;D ;D


En die ene gaat het kwartet volmaken bij jou thuis neem ik aan? (het zal me wat wezen, nog een sloper erbij  ;D )
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Citaat van: til op 24 juni 2007, 20:21:47
Citaat van: aad op 24 juni 2007, 19:50:38
hoi Anke

Ik heb er 1 ....  de rest heb ik  weggehaald .. ze blijven toch bezig hier  ;D ;D


En die ene gaat het kwartet volmaken bij jou thuis neem ik aan? (het zal me wat wezen, nog een sloper erbij  ;D )
Groetjes Anke


Nee hoor die verhuist  :)

Zo net even wat foto's gemaakt  ::)











groetjes aad

Ivy

*smelt smelt*
Wat is ze al groot! Jeetje, wat groeien ze vreselijk hard...





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anke

Wat een schatje dat kleintje :)
Mooie foto zo met papa erbij ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

HOi Aad

Hele mooie foto's weer!

Mara

aad

hoi allemaal
Maar weer wat foto's plaatsen  :P

















                               


Ivy

Heee Aad.
Leuke foto's! Het kleintje wordt al een flinke meid zo te zien! Mooi hoor. En hoe gaat ze heten?
Groetjes!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anke

30 juni 2007, 17:15:13 #1825 Last Edit: 30 juni 2007, 20:45:14 by til
Hoi Aad,
Wat een leuke foto's :)
Gezellig hoor zo het gezinnetje aan de trosgierst.
Ik zie dat de valkjes tijdens het eten hun eigen bordje krijgen, kunnen ze ook al met mes en vork eten? ;D
En het kleintje... wat een schatje is dat.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

HOi Aad

Wat prachtige foto's weer.

Mara

aad

Citaat van: til op 30 juni 2007, 17:15:13
Hoi Aas,
Wat een leuke foto's :)
Gezellig hoor zo het gezinnetje aan de trosgierst.
Ik zie dat de valkjes tijdens het eten hun eigen bordje krijgen, kunnen ze ook al met mes en vork eten? ;D
En het kleintje... wat een schatje is dat.
Groetjes Anke


Citaat van: Ivy op 30 juni 2007, 15:12:02
Heee Aad.
Leuke foto's! Het kleintje wordt al een flinke meid zo te zien! Mooi hoor. En hoe gaat ze heten?
Groetjes!


Ik heet aad hoor Anke  ;D nee niet met mes en vork hoor .. want afwassen doen ze niet , moet ik doen ::)

OVER FLINKE MEID gesproken is het normaal dat een jong van 17 dagen 122 gram is Ivana ...   ?? :P  en de naam weet ik nog niet !


Anke





Ik heet aad hoor Anke  ;D nee niet met mes en vork hoor .. want afwassen doen ze niet , moet ik doen ::)




[/quote]

Hoi AaD ;)
Sorry typvautje :)
Jij afwassen?? Dat doe je verkeerd he dat moet je je valkjes leren, doen ze nog eens wat nuttigs ipv slopen en eitjes leggen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

hoi allemaal

G..aad goed hier hier ..heu gaat goed hier .. wat een typo  ;) ;) ;)

Even wat nieuwe foto's voor dat je niet meer kan zien dat het een jong is  ;)






wij lusten ook brood"

''oranje boven"







'even proberen op te stijgen'



groetjes aad