27 april 2024, 10:08:07

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Ivy

8 eitjes!!! Nou snap ik dat ze zo verspreid liggen, zoveel kan je toch niet zo makkelijk onder je houden...



Veel plezier in je bad!
Ons huis is nog 'lekker koel' dan in vergelijking met jouwe, hier is het binnen 'maar' 27. Wat ben ik een bofkont ;D

Groetjessss!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

100 pagina's!!! Gefeliciteerd!  :-*

aad

Tjees hoe is het mogelijk , nooit gedacht  dat ik dat zou redden ........ dank je wel Suus  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

hippysuus

Haha dat gevoel heb ik in mijn dagboekje ook altijd hoor, ik zie er genoeg waar je een weekje niet komt en je dan net zoveel pagina's achterloopt als ik in het totaal heb ::) ;D

• SH0RTY •

HAHAHAHAHAHA



Sorry deze moest ik gewoon weer even quoten, mooie foto hoor AAD!!

Je kijkt er ook zo blij bij :D

(Dankjewel voor je felicitaties)  :-*

Liefs,
Roxanne



aad

pffffffffffffffffff nee he                                                       :P

• SH0RTY •




Ivy

Hoi Aad.
Hoe is het bij jou? Ik vroeg me af of Jack al in zijn jeugdrui zat inmiddels... en of je nepvalkjes al geboren zijn ;D
Zijn Lucky en Luuk al uitgebroed of heb je nog steeds elke dag een gebakken eitje voor ontbijt?
Groetjes! Ivy

PS Ik verwacht nog een gapende valkje foto ;D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

ha die ivy

Hier is alles goed hoor .
Jack nog niet in de rui....  psssssssst niet praten over br.....   het is nu even rustig . :D
Oja net foto gemaakt .. het slopen gaat gewoon door .. bijna door de gipsplaat heen  :-\



Groetjes Aad

• SH0RTY •

Lieve Aad,

Jackie boy! Ga eens in de rui? Dat vindt jouw opa Aad zo leuk! ;)

En wat kijkt Luuk stout op de foto! Een beetje van: Mooi he? Dat heb ik gedaan!  8)
Pfff, dat ze daar al mee beginnen voor 8 uur 's ochtends!
Echte fanatiekelingen  ;D

Liefs,
Roxanne



Rianne

Hoi Aad,

Monster House makeover? ;D Nog even en je hele muur is er tussenuit gebroken. ;D

hippysuus

Hee Aad,

Zo zien mijn muren er ook uit hier, bij mij is het Tommy die alles sloopt...volgens mij houdt ze niet van behang  ::)

Ik had ook al geen gaapfoto's...nou eentje dan maar die is wel errug raar, ik ga hem toch maar insturen dan....loop wel het risico dat het hele forum me gaat uitlachen ;D

aad

Citaat van: hippysuus op 25 juli 2006, 10:53:36
Hee Aad,

Zo zien mijn muren er ook uit hier, bij mij is het Tommy die alles sloopt...volgens mij houdt ze niet van behang  ::)

Ik had ook al geen gaapfoto's...nou eentje dan maar die is wel errug raar, ik ga hem toch maar insturen dan....loop wel het risico dat het hele forum me gaat uitlachen ;D


Ik heb er één gevonden Suus  "gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap"  ;D

Citaat van: Rianne op 25 juli 2006, 10:18:56
Hoi Aad,

Monster House makeover? ;D Nog even en je hele muur is er tussenuit gebroken. ;D


We gaan wel repareren in de vakantie , maar eerst wat minder warm zijn Rianne :D

Citaat van: • SH0RTY • op 25 juli 2006, 09:37:37
Lieve Aad,

Jackie boy! Ga eens in de rui? Dat vindt jouw opa Aad zo leuk! ;)

En wat kijkt Luuk stout op de foto! Een beetje van: Mooi he? Dat heb ik gedaan!  8)
Pfff, dat ze daar al mee beginnen voor 8 uur 's ochtends!
Echte fanatiekelingen  ;D

Liefs,
Roxanne


Geloof dat tie nu in de rui is , vindt nu kleine pennetjes  :-\

Hoi een ieder

Heb nog een filmpie gemaakt van lucky in de droppot  ;D

KLIK HIER

en nog fototje van een slijmvalkje  ;D ;D



voor de rest weinig nieuws hier , geen gefu ck nog , dus eitjes ook even niet  :D :D

Groetjes Aad



hippysuus

Ha...dus je hebt ook een foto ingestuurd? Ikke ook  ;D

Ik vind hier ook allemaal kleine veertjes van Mupke, die is nu ook een beetje aan het ruien. Ze springen er goed uit hier in de kamer. Die van Tommy vallen niet zo op als ze op het tapijt liggen maar die van Mupke ::)

hippysuus

hahahahaha ik zie nu dat filmpje pas in die droppot...ik heb me hier kapot gelachen, en hardop nog wel....HILARISCH!!! hahaha wat een stouterd!!  ;D ;D ;D