27 april 2024, 13:27:59

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Venka

awwwww
wat een geweldige foto aad!!!!!!
wat een eigenwijsje die binkie niet meer willen eten!!
maar dat die het zelf doet is ook wel heeel goed natuurlijk!!!!!

ennuh wat een legbatterij die lucky!!!!

aad

hoi allemaal

Zal nog een paar poetsfoto's plaatsen en dan denk ik dat ik hier de plaat ook een beetje poetst ;D ;D
Sluit de boel niet , maar weet niet veel meer nieuws te vertellen, het raakt een beetje op  :-\ 

Maar ik ben niet weg of zo hoor  :P









garoet Aad

Agnes

Hoi Aad,

Wat een leuke foto's! ;D

Ik zie dat ze bij jou ook op de schilderij-lijsten gaan zitten ???
Wat vinden ze daar nou aan?
Ik heb al twee houten lijsten die niet meer zo gaaf waren als in het begin ;) Er op zitten is niet genoeg, ze peuteren er ook nog aan >:(

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

• SH0RTY •

Lieve Aad,

Ze gaan ook echt altijd allemaal tegelijk poetsen enzo ::)
Ze spreken het gewoon af!

Dus, jouw verhaaltjes zijn op..
Nou, daar geloof ik lekker niets van :P
Af en toe nog wel een beetje soap toch?

En foto's mogen altijd!

Liefs,
de lale sjinees



Rianne

Hey Aad,

jammer dat het ene wildkleurtje zo schuw is. Ik ben er van overtuigd dat dat niet aan jou ligt! Het ene valkje is nu eenmaal wat knuffeliger als de ander. Waarschijnlijk is dit valkje het best op zijn plaats in een voliere, waar hij niet verplicht hoeft te knuffelen met iedereen ;D Of had je er al iemand voor? :)
Ik heb ook niet zoveel te vertellen in mijn dagboek, maar foto's zijn altijd goed toch? :D

hippysuus

Bij mij is het ook niet altijd hele verhalen hoor, soms heb ik ook even niets te vertellen  ;D

aad

hoi allemaal

Wup Wolland Wup ;D ;D ;D









Wup Wolland Wup  ::)




hippysuus

 ;D ;D ;D lief hoor Aad, maar nou wil k nog zien hoe jij eruit ziet met die hoed op :P

aad

nou vooruit dan maar  ;D ;D



groetjes Aad

Mara

Goh, wist niet dat je die hoed met een valkparkiet erbij kreeg....Erg leuk en jammer dat je verhaaltjes even op zijn, vond ze erg leuk om te lezen!!

GRoetjes

Mara

hippysuus

Citaat van: aad op 23 juni 2006, 18:17:53
nou vooruit dan maar  ;D ;D



groetjes Aad


Op mijn wenken bediend, je bent een echte heer!  ;D

Je krijgt hele mooie blauwe ogen van de orangje Cowboy hoed Aad...yeeehaw ;) :-*

Suus

aad

hoi allemaal

Zijn we weer even , tis geen weer eigenlijk ;)
Maar een klein update ... Gisteren is binkie vertrokken naar Venka in Leiden .
Gisteremorgen nog even gauw een foto gemaakt , zat ineens op de eitjes van Lucky en Luuk  (neppert,s )  ;)
Toch vreemd de flesvalkje weg  ::)



En het is ook badderweer weer :D :D



Groetjes Aad


hippysuus

aah in zo'n klein plantenbakje haha dat is lief om te zien. Nee het is inderdaad geen weer he....vannacht zal ut wel weer plakken zijn in bed.

En jij hebt het vast heel warm met die vacht op je kin ;)

Heb je een beetje last van het lege nest syndroom nu de stilte is teruggekeerd?

Groetjes,
Suus

Ivy

Hoi Aad!
Zijn nu alle babyvalkjes naar nieuwe huisjes vertrokken? Zal wel even wennen zijn aan zo een lege kooi  ;D (Tijd voor een nieuwe naam voor je dagboek?)
Zat Binkie met de eitjes te voetballen dat ze door de hele kooi verspreid liggen?
In Almere liggen nu ook eitjes in het blok ;D op het moment vier. Ik ben benieuwd hoe mijn monstertjes het doen. Ik hoop wel net zo goed als die twee van jou!

Hete groetjes (30graden hier)
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

ha de Ivy

Ja zijn er nu 3 Lucky en luuk en Jack zitten nog hier , met inmiddels 8 eitjes ... maar wel nepdingen liggen er onder  :P
Pfffffffff ga maar rap bad in , de hele dag op de bouw , het is afzien.
Hier in huis nu 28.4  :-\

Groetjes aad