27 april 2024, 12:58:56

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Aad
Dat is inderdaad niet leuk, als je dat af zt te kijken.
Je snapt het ook niet waarom het kleintje niet gevoerd wordt.
Maar goed dat jij niet voor een gat gevangen zit.
Groetjes Riny :D

Lin

Hey aad,

Fijn dat het met de "groters" goed gaat! en net zoals Carin al vroeg voor iedereen al een baasje? Wel erg verdrietig om te zien dat dat kleintje nog zo achterloopt. Gelukkig voer je al bij. Was de allerkleinste een nakomertje of niet? Aan de ene kant is het lief dat ze zo aan je gehecht zijn maar ook erg zielig dat de ouders niet voeren.
Ik kom binnekort weer even langs.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hoi Allemaal

Als het goed is gaan er 2 naar Venka in Leiden .. gisteren is er één gedoopt met de naam Stitch één van de cinnamon's , wel even gemerkt met een stift anders weet ik niet wie wie is  ;D ;D
En de kleine gaat daar ook heen  ;)
Verder is de lutino ook al voorzien van een huisje , voor de andere 3 zoek ik nog , wordt aangewerkt  ;)
En Lin een echt nakomertje was het niet  zit 4 dagen tussen de eerste 4  :D en 2 tussen nummer 5

Even het spul er uit , eergisteren vlogen er 2 , vanmorgen 4 pffffff met ouders en jack mee dus 7 .
Even bij komen nu  ;)

KLIK HIER

en dit is na het voeren

KLIK HIER

enne ja hoor , jack denkt ook "ruzie"? ff uitelkaar halen  ;D ;D






Tot de volgende keer  ;D ;D

Groetjes Aad

Gerda


Hoi Aad,

Wat sneu dat de kleinste een soort verschoppelingetje geworden is. Maar gelukkig ben je nu surrogaat papa!!
Gelukkig is hij in het begin wel gevoerd en heeft hij de essentiele voedingsstoffen binnen gekregen die hij alleen van de ouders kan krijgen.

Het is wel een schattig gezicht al die valkjes!! Ze lijken allemaal zo ontspannen!!

Groetjes, Gerda

Riny

Citaat van: Gerda op 28 mei 2006, 14:37:20


Het is wel een schattig gezicht al die valkjes!! Ze lijken allemaal zo ontspannen!!



Wat wil je met zo'n pleegvader.
Daar kunnen veel mensen nog wat van leren.
Groetjes Riny ;D ;D

hippysuus

Hoi Aad, mooie foto's zijn het weer. Je hebt er prachtvalkjes van gemaakt hoor ;) ;D

De kiekeboe foto is heel erg lief! En ik vind dat de kleine ondanks alles toch behoorlijk is gegroeid, zegt ie al papa tegen je? ;D :-*

Groetjes,
Suus

aad


Andrea

Ha ha ha (bovenstaande berichtje).

Hoi Aad

Da's behoorlijk intensief zo'n kleintje met de hand groot brengen. Zeker als pa en ma hem best kunnen voeren, maar het gewoon niet doen :-\
Maar al je werk lijkt wel rsultaat te hebben; de kleine is behoorlijk gegroeid sinds ik voor het laatst hier heb gekeken.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

moonwitch (diana)

Hoi Aad

Kleintje begint er toch steeds beter uit te zien.
Hier ben ik 5 valkjes aan het voeren, omdat ze heel erg geplukt werden door de ouders.
En ook heb ik nog 2 achterlopers (valkjes die nog erg klein zijn omdat ze door hun eigen ouders niet goed gevoerd werden, waardoor ze een groeiachterstand hebben opgelopen) Deze 2 plaats ik overdag in de voliere waar ze nog steeds worden gevoerd door de pleegouders, en s'avonds haal ik ze binnen om tam te worden (wat ze al aardig zijn).
Het zal met je kleintje ook wel langer duren voor het helemaal zelfstandig wordt, maar je krijgt er wel een super lief aanhankelijk valkje van.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

aad

29 mei 2006, 06:07:06 #1434 Last Edit: 29 mei 2006, 17:22:53 by aad
  hoi Diane

Ja dat wel misschien erg mak.. maar blijft een kl o te gezicht dat ze hem totaal negeren :-\
Ik ga nu zo naar mijn werk dus ff  flink wat gevoerd , en nu moet tie wachten tot een uur of 5 , het is niet anders  :-\

Groetjes Aad

hippysuus

Hoi Aad,

Zal je vast aan het hart gaan dat ze dat kleintje zo negeren, zou ik ook vreselijk vinden. Je zit zeker niet echt gerust op je werk he?


aad

Citaat van: hippysuus op 29 mei 2006, 15:21:30
Hoi Aad,

Zal je vast aan het hart gaan dat ze dat kleintje zo negeren, zou ik ook vreselijk vinden. Je zit zeker niet echt gerust op je werk he?




Ach valt wel mee hoor Hipposuus  , maar onderweg naar huis was  ik wel benieuwd of tie toch nog wat heeft gehad .
Maar niks ,nope ... hij ziet mij .. en gelijk krijs krijs .. dus maar flink wat gevoerd ... krop was helemaal leeg .
Nu rustig in hoekje kooi .. de rest is aan het eten of wordt gevoerd , zit in zijn/haar uppie  :-\

Groetjes Aad

hippysuus

ach, ik vind het zielig hoor en het schiet natuurlijk ook niet op zo met groeien.

Maar als ie het zo kan redden, ik neem aan dat je misschien net 3 keer kunt voeren? Voor het werk, na het werk en voor je gaat slapen?

Dan red ie het wel en dan kan jij straks heel trots glunderen als je over een poos een gezonde dikke valk hebt die jij het leven hebt gered :D :-*

Venka

Ach......ik vind het zo sneu voor die kleine!!!
Ik snap wel dat het voor jou ook geen leuk gezicht is!
En als je die kleine dan zo hoort schreeuwen om eten!!! (idd oorverdovend) Maar petje af voor jou en je goede zorgen hoor!!
En ik beloof je dat ik die goede zorgen van de kleine goed zal overnemen!!

groetjes
denise

Rianne

Wat sneu voor het kleintje dat z'n ouders hem niet meer zien staan. Maar met jouw goede zorgen wordt het vast een groot en sterk valkje! :D Je foto's zijn weer erg lief, en 18+ ;)
Wat ga je doen als ze weer eitjes leggen? Vervangen door neppers?