27 april 2024, 09:23:03

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

febvisje

Hoy Aad
Wat maak jij toch mooie foto's zeg. Vooral die waar de lutino als een spook aan het opstijgen is tussen de andere valkjes. Heb je daar veel tijd voor nodig? Jouw kleinste laat zich zo te zien niet doen  ;D. Klein maar fijn zeggen we hier altijd  ;D  ;)

Groetjes jane


aad

hoi allemaal

alleen ff filmpie plaatsen  ;D
o ja der zij er 4 het blok ontvlucht  ;)

KLIK HIER

Groetjes Aad

Ivy

Aaaaaaaw UkkiePukkie aan het eten... wat schattig, wat een liefje! Scheelt wel dat zijn broertjes/zusjes nu uit het blok zijn, misschien krijgt Ukkie meer eten... of niet?

Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Venka

Heeey Aad!!

wat een super geweldige foto's!!
En het filmpje van de kleine die eet als je hem met het spuitje geeft!! gekker kan je me niet maken hahahaha
De kans dat ik er 2 van je mee pik word steeds groter!!!! Ik vind ze echt helemaal geweldig!! Lilo en ik kunnen niet meer wachten!!!!

tot spreeks denise

carco

Ach hoe lief!! Er zit in ieder geval leven genoeg in!
En wat is die lutino prachtig zeg!!
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




febvisje

hoy Aad
Wat een schattige video, met een leuk achtergrondmuziekje. Deze kleine is duidelijk born to be wild!  ;D  ;)
Doe jij ook wel goed het voeren, van mij zat er altijd de helft naast, daarom ben ik het met de lepel beginnen doen, maar het gaat goed zo bij jou dus, ...

Grt jane


Andrea

Hoi Aad,

De kleine heeft op het filmpje wel trek zeg, volgens mij kon ie het spuitje er wel bij opeten  ;)
Volgens mij gaat het wel goed met deze kleine, hij heeft in ieder geval pit zat :)

Groetjes,
Andrea

Binkie en Sparkle

aad

Citaat van: Ivy op 23 mei 2006, 19:23:30
Aaaaaaaw UkkiePukkie aan het eten... wat schattig, wat een liefje! Scheelt wel dat zijn broertjes/zusjes nu uit het blok zijn, misschien krijgt Ukkie meer eten... of niet?

Groetjes, Ivy



Lijkt nu juist nog minder ... dus we tanken zelf maar bij  :)

Citaat van: Venka op 23 mei 2006, 20:20:25
Heeey Aad!!

wat een super geweldige foto's!!
En het filmpje van de kleine die eet als je hem met het spuitje geeft!! gekker kan je me niet maken hahahaha
De kans dat ik er 2 van je mee pik word steeds groter!!!! Ik vind ze echt helemaal geweldig!! Lilo en ik kunnen niet meer wachten!!!!

tot spreeks denise


Die staat 2 stuks  ;D ;D


Citaat van: carco op 23 mei 2006, 23:26:35
Ach hoe lief!! Er zit in ieder geval leven genoeg in!
En wat is die lutino prachtig zeg!!
GRoetjes: Caroline.


Ja alleen maar om de boel uit elkaar te houden is het wel makkelijk een gele  ;)

Hoi alemaal

Gaat voorspoedig hier .. vanmorgen op de kleine na het hele spul deruit  ;)
Zitten een paar redelijk makke valkjes bij ... één wildkleur is toch wel behoorlijk aan de schuwe kant .. wel jammer maar we doen ons best  :)
Wel beetje sieligjes hier , tis net of ze de kleine niet meer zien staan met voeren , lopen zo om de schreeuwerd heen, dus voeren maar bij .
Zo nog even wat foto's van het spul , alhoewel die allemaal .... is voor laters  :P











groetjes Aad



Ivy

Nou zeg, je bent mijn favoriete valkje vergeten!





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Citaat van: Ivy op 25 mei 2006, 11:17:18
Nou zeg, je bent mijn favoriete valkje vergeten!





komt goed ... ff geduld Ivy  ;)



hippysuus

Die laatste foto is om op te vreten, en inderdaad...wij willen ukkepuk ook ;D

Venka

ooowww wat een geweldige foto´s weer!!!
ze zijn echt super mooi aan het worden!!
gelukkig mag jij voor me kiezen welke ik krijg..
al hoewel die kleine.... das denk toch wel mijn eigen keuze aan het worden hihiihih (ben benieuwd naar de foto;))

aad

nou hier is een foto ... stelletje zeurpieten  ;D ;D



doei  :P :P

hippysuus

Het zou tijd worden, mopperkont!  :-*

aad