27 april 2024, 07:57:27

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Andrea


Hoi Aad,

Ik hoop in dat alles goed komt met deze kleine. Ik zal duimen dat pa en ma hem niet overslaan met voeren.


Hoi Lin,

Citaat

Wat ik kan zien is deze helemaal leeg bij de keel. toch?




In dat filmpje op de pagina 90 'voerend spul' is het kleintje op de hand in beeld, met best wel een aardig gevulde krop ;)

Groetjes,
Andrea




Binkie en Sparkle

Lin

Hey Andrea ik zat een pagina verder, vandaar!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hoi

Ja ik hussel de foto's en filmpie's wel eens door elkaar  ;D
Maar ik heb wel een beetje positief nieuws, ik kom thuis en ff kijken naar de kleine .. pfff 20 gram , valt beetje tegen .
En ik moest gelijk weer weg , dus op advies van Ria de 5 in een kooi apart gezet .
En de ouders bij de kleine die in alleen in het blok zat , in de hoop van voeren .
Kom net thuis en toch van 20 naar 35 gram  :D







Citaat van: Lin op 14 mei 2006, 17:49:24
Nee dat is inderdaad moeilijk. maar als je er bent zou je het kunnen doen. Op de foto is een  mooi gevulde krop te zien.  ;D


Nou Lin tis nu helemaal een volle  ;)

Citaat van: Ivy op 14 mei 2006, 22:47:33
Hoi Aad!
Heeee Ukkie Pukkie heeft al zijn eerste pennetjes! en ieniemienie kuifje! Wat een scheetje toch...
Kan je al zien wat voor mutaties je birdies zijn? Wel vind ik het schandalig dat ze nog geen namen hebben :P Hoe heten de zeven dwergjes ookalweer? Doc (DoctorJack), Sneezy, Doopy, Grumpy, Bashful, Sleepy... haha ;D

Groetjes, Ivy


Leuk  die namen , maar ik moet der nog even over nadenken hoor Ivy en Christine  :)
O en mutatie's ik denk 2 wildkleuren en cinnamom's 2  en de kleine   geen idee nog  :P

Citaat van: Andrea op 15 mei 2006, 09:55:30

Hoi Aad,

Ik hoop in dat alles goed komt met deze kleine. Ik zal duimen dat pa en ma hem niet overslaan met voeren.


Hoi Lin,

Citaat

Wat ik kan zien is deze helemaal leeg bij de keel. toch?




In dat filmpje op de pagina 90 'voerend spul' is het kleintje op de hand in beeld, met best wel een aardig gevulde krop ;)

Groetjes,
Andrea





komt vast wel goed , ga ik maar van uit  :)


Groetjes Aad

Christine

Die lutino :o
SMELT SMELT SMELT!!

Kan je daar eens een close upje van maken?? ;D :-[ :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

• SH0RTY •

Lieve Aad (skrik)

Jouw Lucky is een toverdoos :P

Skattig hoor! En welke ga je deze keer zelf houden?? :P

Liefs,
Roxanne



• SH0RTY •




aad

hoi allemaal

Even het spul op de foto gezet.. paar familieportretten ;)

deze lijkt wel zwart :P








de kleine was 23 .. dus maar weer het hele spul eruit, en er werd  weer gevoerd , dus nu 37




groetjes Aad

• SH0RTY •

Ha Opa!

De baby's zijn bijna alweer groot!
Wel erg leuk, zo'n blonde er tussen :)

En die kleine lijkt me een beetje op gang te komen :-*

Mooie foto's hoor!

Liefs,
Roxanne



Christine

Thx voor deze foto!!



Ze is echt een poepie!! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

:o Je lutino wordt wel mooi geel zeg! :D

aad

hoi allemaal

Zo het gaat denk ik wel redelijk met de kleine ...
Gisteren even bezoek gehad van Paul , die was door Ria gestuurd om   een cursus voeren te verzorgen  ;)
Dus vanmorgen met knikkende knieen, gelukkig geen handen , wat gevoerd  ;)
Kom thuis is tie 31 gram .. en ik dus weer alle er uit gehaald , en ja hoor hij werd weer gevoerd , nu 46 gram dus ik denk dat het wel goed komt  :)

half 6 vanmorgen



groetjes Aad

moonwitch (diana)

Hoi aad

Het gebeurd wel vaker dat een nakomelingetje achter blijft.
Bij mij (meerdere nestjes en niet alles meer in de gaten te houden) gebeurd het vaak dat de jongste het niet red en vertrapt wordt door zijn grotere broers en zusters.
Gelukkig kun je het allemaal mooi in de gaten hoduen en het zo zelf bijvoeden als het nodig is.
Succes met de kleintjes, ze zijn erg mooi.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

hippysuus

Hoi Aad, toffe foto's. Het blijft maf dat je dat lichte valkje ertussen hebt zitten....mooi is de natuur hoor!

Het komt vast wel goed met de kleine, wat een heerlijk vechtertje. Ik heb een hoop respect voor het kleintje en weet zeker dat het het allerliefste valkje wordt van allemaal  :D Het is ook geen wonder dat ie weinig eten binnenkrijgt als ie tegen zoveel grote broers en zussen op moet boksen!

Groetjes,
Suus

Roosje

Wooow aad! Wat gaat het hard bij jou zeg :D Die lutino is inderdaad prachtig hoor :D

febvisje

Hey Aad
Een toffe bende heb je daar. Leuk dagboek ook.
Ik vraag me wel af, waar gaan al die kleintjes naar toe dan straks?

Groetjes jane