27 april 2024, 09:08:26

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Mara

Citaat van: hippysuus op 12 mei 2006, 18:10:05
Jeetje mina wat gaan die tekeer zeg, ik zou er bijna bang van worden  :D

En aggut dat kleintje, daar gaat mijn hart wel helemaal naar uit hoor...arm ding. Ik hoop dat het een heel groot en sterk valkje wordt dat iedereen op de kop zit :D

De foto's zijn trouwens super.



Ik sluit me aan bij Suus hoor, wat een arme die kleinste en wat gaan ze tekeer. Werd er haast bang van! :o

aad

komt vast goed ... was vanmorgen 22 gram ... later 17 gram en net maar weer eens apart erin gezet , en nu 23  dus langzaamaan zal het wel goed komen .
maar wat een gedoe zeg  ;)

Groetjes Aad

Ivy

Hoi Aad.
Wat een herrie! :D
Ik vond de kleine UkkiePukkie zo zielig! ze blijven hem negeren gewoon :-X
Maar gelukkig groeit ie dus wel, ook al is het nogal langzaam.
Zo een Puk bij die andere grote monstertjes die al bijna geen monstertjes meer zijn! maar zijn oogjes zijn al wel open.

Geef hem maar een koppiekrauw van mij!

Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

koppiekrauaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwww ;)

carco

Ach gossie, arme kleine!!
Gelukkig voeren ze hem wel als je hem apart zet.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




aad

hoi Allemaal

Vanmorgen nog maar weer eens het spul der uit ,ieniminie  gewogen 21 gram.... ik de deur uit , boodsschappen doen en terug even kijken.. 31 gram , meer krop dan vogel  ;D ;D


nog een filmpie van 3 dagen oud  ;)

KLIK HIER

groetjes Aad


Rianne

het kleintje ligt wel onwijs achter zeg, de rest heeft al pennetjes. Hopen dat het goed komt! :D

Andrea

Hoi Aad,

Schreeuwen kunnen ze als ze honger hebben  ;)
Lucky en Luuk hebben vele keeltjes te voeren. Hopen dat het kleintje ook wat bij trekt, op dat voer filmpje had ie wel een behoorlijke krop in ieder geval.

Groetjes,
Andrea

Binkie en Sparkle

Lin

Hey Aad wat een gedoe he die oudsten eruit halen en kijken of de kleinste gevoerd wordt. Als die kleinste niet gevoerd is dan wel zelf gaan voeren denk ik. Want de achterstand is wel erg groot geworden.

En straks wordt ie te zwak en dan kan je het helemaal overnemen als hij niet meer om voer vraagt. als de ouders voeren en jij ook dan kunnen er problemen ontstaan doordat het mengt. Laat ik dat ook maar even zeggen.

Je kan ook die kleine en de daarop volgende kleinste erbij zetten. Vaak als twee schreeuwen voeren ze eerder de allerkleinste dan dat die alleen is.Want dan gaan ze er alleen maar op zitten. En als ze dan nog niet voeren dan de volste erbij zetten en dan voer verversen en de kleinste twee laten schreeuwen. als het goed is zijn die drie te groot om de moder erop te laten zitten.

succes!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Oh ja aad,

Klopt het dat ik bruine ontlasting zie?

Citaat van: Andrea op 13 mei 2006, 17:11:55
Hoi Aad,

Schreeuwen kunnen ze als ze honger hebben  ;)
Lucky en Luuk hebben vele keeltjes te voeren. Hopen dat het kleintje ook wat bij trekt, op dat voer filmpje had ie wel een behoorlijke krop in ieder geval.

Groetjes,
Andrea


Wat ik kan zien is deze helemaal leeg bij de keel. toch?

Als het wel bruine ontlasting is dan moet je daar goed opletten als dit zo blijft en het wordt bruiner of zwarter dan krijgt hij te weinig voedsel binnne en gaat zichzelf verteren. En als het zwart is dan leeft hij niet lang meer. anders wel ingrijpen hoor.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hoi lin

Ik doe mijn best hoor , maar zelf voeren daar kan ik moeilijk aan beginnen ,  weet niet eens hoe te doen , dus de ouders moeten het toch echt doen .
Ben hele dag weg .. dus gaat dat erg moeilijk , maar ik heb zojuist voor ik je berichtje las , er 2 in gezet  en de grootste schreeuwt dus nu worden die 2 gevoerd , de kleine wat minder maar der is wat bij 29 gram nu .
Foto is van gisteren toen om deze tijd rond 27 .. dus we wachten maar af .



groetjes Aad

Lin

Nee dat is inderdaad moeilijk. maar als je er bent zou je het kunnen doen. Op de foto is een  mooi gevulde krop te zien.  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ivy

14 mei 2006, 22:47:33 #1362 Last Edit: 14 mei 2006, 22:52:50 by Ivy
Hoi Aad!
Heeee Ukkie Pukkie heeft al zijn eerste pennetjes! en ieniemienie kuifje! Wat een scheetje toch...
Kan je al zien wat voor mutaties je birdies zijn? Wel vind ik het schandalig dat ze nog geen namen hebben :P Hoe heten de zeven dwergjes ookalweer? Doc (DoctorJack), Sneezy, Doopy, Grumpy, Bashful, Sleepy... haha ;D

Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

 ;D Leuk!!  :D

Alleen je mist er nog één Ivy.  ;) Ik weet er geen één dus kan je niet aanvullen.  :D

Hopelijk gaat Ukkie Pukkie het redden, hij doet zo zijn best om mee te doen.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Dit zijn even de nederlandse namen van de dwergjes :P

Stoetel, Dommel, Niezel, Bloosje, Giechel, Doc en Grumpy.

Verder gezocht: DOPEY, SNEEZY, BASHFUL,
GRUMPY, HAPPY, SLEEPY, AND DOC ;D


Aad: je kleintjes zien er prachtig uit! Eigenlijk allemaal maar heb een zwak voor de kleinste! Die is zo lief!! ;)
Groetjes Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**