27 april 2024, 11:38:10

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

valkje-jacco

mooie foto's ! vooral die drie bij elkaar!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

trienke

wat een lieve foto's ;D

Groetjes Trienke

aad

hoi allemaal


Even een berichtje van deze kant ... voor de regelmatige terugkerende lezers , en de nieuwsgierige  ;)
Gaat goed hier , volgend weekend als er niks tussenkomt gaan joe en william de deur uit , en naar Ria in Assen.
En verder ...qua berichtjes hier wordt het ook wat minder, het raakt een beetje op ,wie weet komt het wel weer , maar het gaat nu op een laag pitje  :-\
Zijn wel weer eitjes dus misschien wel een reden om eens opnieuw te beginnen  ;)
De verhalen en dagboekjes blijf ik wel volgen hoor  :)
En eventueel hier ook wat te zien http://aadboompje.web-log.nl/
deze foto wil ik jullie niet onthouden  ;)

William op bezoek in blok , en op de eitjes bijna  ;)

Groetjes Aad

Christine

Hoe oud zijn joe en william nu?
De mijn zijn al de deur uit! Alle drie, ik vond het jammer van de oudste omdat die vrijdagavond toen dat de andere weg waren veel rustiger was en ineens van kroelen hield ::) Ik mis de andere twee ook wel maar Aisha was een echte kroelkont geworden en dat had ze niet toen ze bij de andere twee zat! Ik hoop dat het voor jou allemaal gaat meevallen en vooral veel foto's van Jack maken!!
Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

Citaat van: Christine op 24 april 2006, 09:34:39
Hoe oud zijn joe en william nu?
De mijn zijn al de deur uit! Alle drie, ik vond het jammer van de oudste omdat die vrijdagavond toen dat de andere weg waren veel rustiger was en ineens van kroelen hield ::) Ik mis de andere twee ook wel maar Aisha was een echte kroelkont geworden en dat had ze niet toen ze bij de andere twee zat! Ik hoop dat het voor jou allemaal gaat meevallen en vooral veel foto's van Jack maken!!
Groetjes
Christine :-*


Go Chris dan zou ik dagboek terug moeten bladeren maar ik denk 9 en 8 week of 10 en 9  ... ik hou het niet zo bij hoor  ;)
En het zal best meevallen denk ik  :)
Scheelt weer poep ruimen in huis  :P
Maar ik moet hollen .. naar mijn werk .. zal de volgende keer weer wat foto's plaatsen.

groetjes aad :-*

Rianne

Hey Aad!
De legbatterij gaat gewoon weer door, ze zullen vast veel van eh... kleine valkjes houden. ;)

• SH0RTY •

Kijk Aad, speciaal voor jou!



Is't niet prachtig hahaha



Ivy

Haha Aad, die is prachtig! Ga je die als handtekening gebruiken straks?

Ben je elke avond een afscheidborrel aan het nemen met William en Joe? Het is onvoorstelbaar hoe snel het allemaal gaat, het lijkt of ze net geboren waren (en op zich is het ook zo, ze zijn nog maar twee maanden oud ofzo...) en ze gaan nu al verhuizen.
Ik ben benieuwd wat voor verrassingen komen er uit van volgende eieren...

Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

IEKSSSSSSSSSSSSSSSSSS .... Is dat schrikken roxanne ;)
btw hij klopt niet meer die foto , baard is bijna weg  ;D (alhoewel die zie je op die foto bijna niet  ;D )
Nou ik denk niet dat ,dat mijn handtekening wordt hoor Ivy ::)

Rianne


aad

ik ben ook flauw, moet nog eten  ;D

• SH0RTY •

Ja erg flauw!

Hier!


Misskien helpt 'et :P



aad

oja ... ik kijk net in blok ..





groetjes Aad

marilyn

waaaaaw aad is weer valkjesopa

proficiat aad

groetjes marilyn

Riny

Hoy Aad
Gefeliciteerd,ze hebben de smaak te pakken bij jou.
Zie ik dat goed dat er een Lutino bij zit?
Groetjes Riny :D