27 april 2024, 12:02:25

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

geen idee Chris ... ik denk met de spuitbus een ander kleurtje geven ;D ;D

Christine

Citaat van: aad op 20 maart 2006, 21:02:48
geen idee Chris ... ik denk met de spuitbus een ander kleurtje geven ;D ;D

Lijkt me niet zo een goed idee! Misschien dat je toch een verschil kunt vinden!!  ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Jack is toch ook cinnamon? Dat is echt een andere kleur vergeleken met wildkleur. :)

Kolkkie

Hey Aad,

Er heeft er 1 als dus het ruime sop gekozen.
Het zijn echt poepies hoor :).

Ik vind het echt jammer dat ik niet zo snel bij je langs kan komen om ze te bewonderen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

aad

Citaat van: Rianne op 20 maart 2006, 21:44:57
Jack is toch ook cinnamon? Dat is echt een andere kleur vergeleken met wildkleur. :)


om het me makkelijk te maken Rianne denk ik een drieling  ;)

Hoi allemaal

even wat nieuwe foto's

Jack


william


william en joe


drie op een rij


o en op dit moment veel gekrakeel in de kooi .. Jack loopt de wandelen op de bodem van de kooi en krijs krijs

Groetjes Aad




• SH0RTY •

21 maart 2006, 21:04:01 #1145 Last Edit: 21 maart 2006, 21:11:43 by • SH0RTY •
Lieve Opa Aad,

wat zijn het ook lekkere dingetjes hè? Op de webcam net waren ze zoooooo skattig!



maar wat je hier nou weer doet..?

hier was het hoofdje al helemaal opgepeuzeld!

Ze zijn lekkere dingetjes ja, om op te vreten inderd-aad!

Liefs,
Roxanne



aad


Rianne



Gerda

21 maart 2006, 23:29:43 #1149 Last Edit: 21 maart 2006, 23:32:04 by Gerda
Wat gebeurt hier allemaal:

Eerst is William joe aan het opeten



En dan ontvouwd zich een horrorscenario:



Morgen kom ik even terug en hoop ik dat dit een nachtmerrie is geweest!!!

Groetjes, Gerda

Kolkkie

Hey Aad,

Wat een lieverdjes zeg.

Ik weet trouwens niet of je wel een volle maag krijgt van 1 valkje :P ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Christine

Jaja Aad! Ik weet dat je je valkjes graag ziet maar dat je ze zo graag zag :o Waren ze lekker?? ;D

Groetjes Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

hoi allemaal

Gaat goed hier .. 2 Daltons waren hem gesmeerd uit het blok  ;D
Even 3 closup's van het spul  :)

Joe 102 gram


jack 108 gram


william 115


maar kan net zo goed andersom zijn , wordt wat als die ander er ook zo uit gaat zien  ;)

Groetjes aad

Ivy

Hoi Aad.
Ik zie het nu al, straks hou je ze alle drie - niet alleen omdat het moeilijk zal zijn om afscheid te nemen, maar ook omdat je ze niet uit elkaar kan zeggen! kleine Daltons...
Proberen ze al te vliegen (of heb ik het gemist? en vraag ik nu iets wat je al verteld hebt)
Wat vind je van Griekenland?(als vakantiebestemming - we moeten alvast nadenken waar we heengaan!  :P;D ;D)
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

24 maart 2006, 10:24:17 #1154 Last Edit: 24 maart 2006, 10:43:22 by aad
Citaat van: Ivana op 22 maart 2006, 23:09:11
Hoi Aad.
Ik zie het nu al, straks hou je ze alle drie - niet alleen omdat het moeilijk zal zijn om afscheid te nemen, maar ook omdat je ze niet uit elkaar kan zeggen! kleine Daltons...
Proberen ze al te vliegen (of heb ik het gemist? en vraag ik nu iets wat je al verteld hebt)
Wat vind je van Griekenland?(als vakantiebestemming - we moeten alvast nadenken waar we heengaan!  :P;D ;D)
Groetjes, Ivana


Ben paar jaar geleden op Kreta geweest.. was een fijne vakantie.. dus ............ ::)

Maar ff wat valkjes nieuws... na ja nieuws  niet echt .. jack probeert regelmatig op te stijgen.... maar tis alleen nog gefladder , ben benieuwd wanneer die het luchtruim kiest :)
En Joe hoop ik straks aan zijn staart te herkennen , zit links en recht's een geel veertje en daar naast een geel/bruine   en de rest bruin , bij die andere 2 zag ik dat niet , dus dat is een herkenningspunt ( nog wel morgen misschien weer anders )  ;D



zo nu even een broodje  ;)



Jack aan de poets



kijk wel serieus zeg , maar zal komen door dat ik zelf foto maakt ;)


samen aan de dis  8)



Groetjes Aad