27 april 2024, 09:09:27

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hey Aad,

Van harte gefeliciteerd met je kleine kroost.

Een schatje is het.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Agnes

Hoi Aad!

Wat leuk! Het eerste kleintje uit het ei!
Gefeliciteerd!
Dat hij/zij en de broertjes en zusje maar op mogen groeien tot gezonde en mooie valkjes! :D :D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Christine

Aad ik heb je al op msn proficiat gewenst maar doe het hier nog eens!!

proficiat met je schatje!! Daar mag je trots op zijn!! Hopelijk komen er nog meer!! :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

hoi

Nogmaals thanks voor al de reactie,s hier  ;)
Ik denk dat het wel goed gaat , kan er niet echt bij komen ...luuk is monster als ik wil kijken .
Maar met een list toch nog één fototje gemaakt , beetje wazig maar tis er weer één  8)

Groetjes Aad


marilyn

hoikes aad

je jonkie is prachtig  :D zo'n klein lief schatje om te  :-*

groetjes marilyn

• SH0RTY •

Citaat van: aad op 22 februari 2006, 19:08:51
hoi

Nogmaals thanks voor al de reactie,s hier ;)
Ik denk dat het wel goed gaat , kan er niet echt bij komen ...luuk is monster als ik wil kijken .
Maar met een list toch nog één fototje gemaakt , beetje wazig maar tis er weer één 8)

Groetjes Aad




:o Hij lijkt alweer een heel stuk gegroeid!
Wat een dons!  :-*

Prachtig mooi!



Riny

22 februari 2006, 19:13:40 #921 Last Edit: 22 februari 2006, 19:37:11 by Riny
              
Hoy Aad
Dat is op zich een goed teken dat ze zo hun jonkie's beschermen.
Hoe voel jij je nu je oficieel opa bent?
Groetjes Riny :D


marilyn


Christine

Ik zie ook dat het krobje goed gevuld is!! Dat zit heel lekker!!  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

ik ben geen opaaad  ;D
hoe ik me voel Riny  .. moe het was een zware dag .. nieuwe verdieping met vloerplaten gelegt .. das wat anders dan een ei leggen ;)
maar dat bedoel je niet denk  ;D ;D
Vindt het wel geinig  ::) ::)
Zit ik net te vertellen ik ben geen opa ...en ja hoor  zie ik ineens weer wat verschijnen   valkjes opa .. nou ja op het werk was ik het ook al  ;)

Groetjes Aad

Rianne

Hey Aad,

het kleintje ziet er goed uit, en het word ook goed gevoerd zie ik. Ga je een jong houden? :)

Ria

Hoi Aad,

Ik had de foto natuurlijk al gezien maar wil hier toch nog even reageren. Zelf heb ik geen dagboek meer hier maar mijn kroost blijf ik natuurlijk wel volgen. Gelukkig wordt het ukkie goed gevoerd.

Tja, valkjes uit Assen leggen veel eitjes Aad, maar voeren ook flink ! De jongen van David & Bowie waren altijd flink aan de maat dus ik denk dat jij dat straks ook wel zult merken. De zwaarste was hier ongeveer 115 gram en dat was zeker geen uitzondering. Lucky & Luuk zijn prima ouders zijn. Ik bel je binnenkort even voor een afspraak want wil natuurlijk de pluisjes life bekijken. Ik zal de andere oma ook even inschakelen. Misschien wil ze wel mee.

Groetjes van een trotse peettante,
Ria

Kolkkie

Hey Aad,

Het gaat dus lekker met je kleine.
Ik ben benieuwd wanneer de volgende om de hoek komt kijken.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Caroline

Hoi Aad,

Ik ben hier nog niet zo vaak geweest maar las overal Aad is opa geworden dus daar wilde ik het mijne van weten.  ;)

Een donsje!! Wat lief!!

Gefeliciteerd en heel veel succes ermee.


Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi opa Aad

Eindelijk is er goed geoefend en is het leggen beloond!!
Wat een lief klein donsje!!
Gefeliciteerd!!
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!