27 april 2024, 09:44:28

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Lin

Aad wederom weer originele fotos! Ik ga zo filmpje kijken alleen de eerste keer werkte hij niet bij mij. Wat kan je eigenlijk verwchten als jongen? en houd je er een? Ik dacht dat je deze vrijdag al bedoelde maar dus volgende week.

Oh het filmpje loopt. Hoe heb je nou geschouwd? Met een doek? ik kan in ieder geval niks zien, maar jij zal het wel weten. Zie je  rode vlekken en een luchtkamer?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

12 februari 2006, 17:48:21 #856 Last Edit: 12 februari 2006, 17:55:43 by aad
linda

Wat ik kan verwachten .. heu geen idee .. en daar hou ik me niet zo met bezig , als het maar goed gaat ;)
En ja waarschijnlijk hou ik er wel één .. ;D
De andere ,ach de oma's hebben vast interesse :P
We zien wel ...  en ja ik zie rode vlekken en en een luchtkamer


op een lampje met een karton met een gaatje erin

Rianne

Ik zie 't! De rode vlek zit links boven in! Spannend hoor!
Je foto vond ik erg leuk! Jouw valkjes mogen hier nooit logeren hoor, die van mij zijn nu (nog) zo braaf! ;D

Christine

Mooie schouwfoto aad! Alles goed bij jou? ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Wow Aad! Nu wordt het dus echt spannend bij jou! In plaats van alleen een legbatterij, misschien een kinderopvang voor valkjes straks?? Wat een prachtige foto van het schouwen heb je gemaakt! Die lichtinval is echt supermooi! Hopelijk komt daar/komen daar mooie valkjes uit...! Beginnen de namen dan ook met een L???

Liefs,
Peet

aad

lorre 1 lorre 2 lorre 3 denk ik Peet  ;D (alssssssss er wat komt he ) ::)

en ja hoor christine gaat goed hoor .. misschien vandaag of morgen een valkje .. :)

Groetjes Aad

Rianne

Spannend! Hou je ons op de hoogte? Vast wel ;)

marilyn

hoikes aad

spannend hé dat wachten op piepkuikentjes maar ik heb ook een verassing hoor  :P kijk maar eens naar de foto van mijn kendi en misty !!!!!!!!!!!!!!! ik heb ze net een week  ::)



groetjes marilyn

Lin

Hey Aad,

Als jij verteld wat de ouders zijn dan kunnen wij het wel berekenen, vinden we leuk!

spannend hoor, hoor je al gepiep? vandaag op de 20 dagen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

                       
Hoy Aad
Heel nieuwsgierig ben ik hoe alles af loopt bij jou.
Als je maar weet dat we het je allemaal gunnen.
En als je geestelijke bijstand nodig hebt onder het puffen door,dan geef je maar een gil.
We zijn van alle markten thuis!.
Groetjes Riny ;D


aad

Citaat van: Lin op 17 februari 2006, 11:37:19
Hey Aad,

Als jij verteld wat de ouders zijn dan kunnen wij het wel berekenen, vinden we leuk!

spannend hoor, hoor je al gepiep? vandaag op de 20 dagen?


het is vandaag denk dag 17 of 18   eerste ei was 31 jan om 20.00 uur ongeveer , dus of tie al bevrucht is /was geen idee , ik laat het wel over me heen komen  ;)
En ik kan wildkleur, lutino, geparelde of cinnamon verwachten naar het schijnt .
Maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit .. als het maar gezond en goed gaat  ;)


Citaat van: Riny op 17 februari 2006, 12:26:02
                       
Hoy Aad
Heel nieuwsgierig ben ik hoe alles af loopt bij jou.
Als je maar weet dat we het je allemaal gunnen.
En als je geestelijke bijstand nodig hebt onder het puffen door,dan geef je maar een gil.
We zijn van alle markten thuis!.
Groetjes Riny ;D




ik zal heeel hard brullen Riny  :D

marilyn

Citaat van: aad op 17 februari 2006, 13:02:26
Citaat van: Lin op 17 februari 2006, 11:37:19
Hey Aad,

Als jij verteld wat de ouders zijn dan kunnen wij het wel berekenen, vinden we leuk!

spannend hoor, hoor je al gepiep? vandaag op de 20 dagen?


het is vandaag denk dag 17 of 18   eerste ei was 31 jan om 20.00 uur ongeveer , dus of tie al bevrucht is /was geen idee , ik laat het wel over me heen komen  ;)
En ik kan wildkleur, lutino, geparelde of cinnamon verwachten naar het schijnt .
Maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit .. als het maar gezond en goed gaat  ;)


Citaat van: Riny op 17 februari 2006, 12:26:02
                       
Hoy Aad
Heel nieuwsgierig ben ik hoe alles af loopt bij jou.
Als je maar weet dat we het je allemaal gunnen.
En als je geestelijke bijstand nodig hebt onder het puffen door,dan geef je maar een gil.
We zijn van alle markten thuis!.
Groetjes Riny ;D




ik zal heeel hard brullen Riny  :D


hoikes aad

mooie mutatie's kunnen eruit komen maar idd gelijk heb je als je zegt dat het je minder uit maakt dan als ze gezond zijn  ;) mij maakt het eerlijk gezegd ook minder uit welke er uit misty en kendi kunnen komen zolang ze maar gezond zijn  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Aad
Hoe is het met de eitjes,nog alles rustig?
Als er een op mijn verjaardag geboren wordt mag ik dan peettante worden?
Groetjes Riny ;D

marilyn

héééééééééé  ::)

zeg riny wanneer is het jouw verjaardag ? want dat moet gevierd worden hé  :P

groetjes marilyn

aad

Citaat van: Riny op 18 februari 2006, 16:27:00
Hoy Aad
Hoe is het met de eitjes,nog alles rustig?
Als er een op mijn verjaardag geboren wordt mag ik dan peettante worden?
Groetjes Riny ;D



Tis nog doodstil hier ... Lucky in blok.. luuk erbij ....lucky er uit  ... even later lucky wil er weer bij ... ruzie in de tent  :-\
Kan dus zijn dat eerste ei niet bevrucht is .. was van 31 jan ... en dan één op 2  4  6  8  febr.. dus reken maar uit  ;)
Wie weet morgen  enne peettante mag hoor  ;D ;D
O komt Lucky weer uit blok nu... maar luuk blijft erin .

groetjes aad