27 april 2024, 14:06:05

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes aad

hahahaha idd laat maar komen dan ik wens je veel succes met het nestje en hopelijk bevruchte eitjes  ;)

groetjes marilyn

aad

ja hoor der is er weer één   een ei     

• SH0RTY •




marilyn

hoikes aad

gefeliciteerd met je eitje (alé het is wel niet jouw eitje maar je begrijpt me wel hé  ;) ) nu op naar het volgende .

groetjes marilyn

aad



een uur geleden werd luuk nog even terecht gewezen , wegwezen jij !!.. en ik was hem net even kwijt, hoor ik een soort klagend gepiep, en ja hoor erbij gekropen  :)

• SH0RTY •

Lieve Aad,

Je vogeltjes zijn superlief! Helemaal geweldig hoe Luuk de man uithangt terwijl Lucky heel trouw zit te broeden.

Verwacht je dat er iets uit zal komen?
Misschien doen ze nu kezen op de manier hoe het moet? ::)

Liefs,
Roxanne



aad

Citaat van: • SH0RTY • op  1 februari 2006, 00:45:37
Lieve Aad,

Je vogeltjes zijn superlief! Helemaal geweldig hoe Luuk de man uithangt terwijl Lucky heel trouw zit te broeden.

Verwacht je dat er iets uit zal komen?
Misschien doen ze nu kezen op de manier hoe het moet? ::)

Liefs,
Roxanne


Geen idee Rox of er wat komt .. zou wel leuk zijn na ongeveer 40 eieren vanaf maart vorig jaar   ;)

Citaat van: marilyn op 31 januari 2006, 20:12:31
hoikes aad

gefeliciteerd met je eitje (alé het is wel niet jouw eitje maar je begrijpt me wel hé  ;) ) nu op naar het volgende .

groetjes marilyn


Dank je voor de Felicaties  Marilyn ;D ;D


Agnes

Hoi Aad,

Veel succes weer met de eitjes!
Die kip van mij is nu met de tweede leg begonnen ???

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Petra en Cheeky

Ha die Aad...
Het is hier net de neverending story.... eieren... eieren.. en nog eens eieren.....! Ben heel benieuwd of er ditmaal meer van/uit komt.... maar (niet om lullig te doen) je weet wat ik voorspeld heb...!!  ;) ;D

Liefs,
Peet

aad

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  2 februari 2006, 22:44:40
Ha die Aad...
Het is hier net de neverending story.... eieren... eieren.. en nog eens eieren.....! Ben heel benieuwd of er ditmaal meer van/uit komt.... maar (niet om lullig te doen) je weet wat ik voorspeld heb...!!  ;) ;D

Liefs,
Peet


Geen idee meer  wat je voospeld hebt hoor Petra ;)

Citaat van: Agnes op  2 februari 2006, 10:44:11
Hoi Aad,

Veel succes weer met de eitjes!
Die kip van mij is nu met de tweede leg begonnen ???

Groetjes van Agnes.


Tweede leg pas  ;D
Hier pas 8  :-\


Maar even een klein verslag van de laatste dagen .. ei 2 inmiddels.
Ze laat hem wel in blok toe .. maar ik heb het idee als hij op de eitjes wil , dat er dan even beetje erge hommelus is .
Zo juist zat ze even aan de trosgierts en ja hoor hij er op en weer aan de wip.. zij door eten aan de trosgierts ;)
En zal je altijd zien batterij toestel was aan het opladen  >:(
Dus ik ben benieuwd of er wat van komt deze keer  :)

Groetjes Aad

Christine

Ik denk nu wel dat ze prijs hebben hoor! ze paren tussen de eitjes door, paarde voor de eitjes dus ja ik duim met je mee dat alles inorde komt en dat je jonkies krijgt!! ik heb dat ook altijd als ik foto wil maken dat de batterijen aan het opladen zijn of als ik te laat ben met mijn digi te pakken!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

4 februari 2006, 12:58:32 #821 Last Edit: 4 februari 2006, 14:01:53 by aad
hoi allemaal

even wat foto's plaatsen .. zitten nu beide in broedhok , en zo gauw Lucky er uit komt ..hij ook .





blijft niet veel meer van over zo van de middelvinger >:(


o ja nog een filmpie  ;D

KLIK HIER

Groetjes Aad

Agnes


Kan filmpje niet vinden?  ???

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

marilyn

ik kan het filmpje ook niet bekijken  :'(

groetjes marilyn

aad

4 februari 2006, 14:02:42 #824 Last Edit: 4 februari 2006, 14:09:03 by aad
ja ik ook niet meer .... dus nu maar via een andere link  ;) ;)

en nu deze wel?

KLIK HIER