27 april 2024, 09:22:16

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hey Aad,

Wat een leuke foto's weer zeg.
Die van Luuk in je gordijn (van voren) is ook erg mooi hoor.
Als ik zo naar zijn koppie kijk wordt hij al echt geel en lijkt hij echt op zijn papa ;)

Geef ze maar ene lekkere kroel van ij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lin

Hey Aad,

Nog steeds niet mijn mail gevonden? wat raar. Ik had je fotos van de gordijnen en de close up nog niet gezien. wat een gave en heldere foto. Die kroelfoto is echt aandoenlijk! Leuk om te lezen dat je zo blij met ze bent. lijkt me heerlijk om daar als valk te wonen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

27 januari 2006, 18:45:13 #797 Last Edit: 28 januari 2006, 12:50:12 by aad
hoi een ieder  ;)

We gaan ons maar opmaken voor leg nummer 8 denk ik zo !!
Zo juist even paar fotós gemaakt  :D






mevrouw weer bezig .. en hij denkt wat doe je nu toch allemaal  ;)

Dus nu maar een blok in de kooi en afwachten wat er gebeurd .. tis wel zo dat hij nu weer na weken weer zijn zogenaamde bouwvakkers fluitje weer gevonden heeft ..  :D :D
Dus de eerste verleidingen beginnen denk ik weer , met nu misschien een ander resultaat dan de vorige 7 keer  ::)

Groetjes Aad

p.s Ja linda gevonden  ;) ;)

Rianne


aad

hoi Allemaal

Ik werd vanmorgen wakker .. en ik denk wat hoor ik toch  ;)





En het is nu al de hele morgen " fluit"fluit " en maar door het huis heen als een stel maloten  ;D
Dus wie weet wat leg nummer 8 brengt ..  heb maar wel op advies het blok er maar in gezet !

Groetjes Aad

Rianne

JOEHOEEEE!!! Aad wordt valkjes opa! ;D

aad

Citaat van: Rianne op 29 januari 2006, 12:27:54
JOEHOEEEE!!! Aad wordt valkjes opa! ;D


Opaaaa ??
kijk uit he  :P

maar ik heb nog wat foto's hier .. gooi ze der allemaal maar tegen aan hier  ;D
soepieeeeeeeeeeeeeeeeeee











enne even blok verkennen









even de gang verkennen , waren ze ook nog niet geweest






Groetjes aad

Kolkkie

Hey Aad,

Wat een foto's weer zeg ;D.
Eerst lekker aan de soep en dan.....;D (18+).

Ik hoop dat je nu echte pluisjes kan verwachten. Dan hebben we opa Aad en tante Mariska ;D.

Geef die donders maar een lekkere kroel van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Agnes

Hoi Aad,

Die foto's met de mok vind ik super!
Knap dat ie niet onderin dondert ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

marilyn

hoikes aad

superleuke foto's zeg  :D maar deze is mijn favoriet, het is alsof ze de soep willen doorgeven aan elkaar zo lief  :D



groetjes marilyn

Christine

Wat een prachtige foto's!! Ik hoop dat het wipwap werk echt nu gaat beginnen!! Ik duim voor je dat er dit keer bevruchte eitjes gaan komen!! Dan wordt je heel snel valkjesopa :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

• SH0RTY •




aad

hoi allemaal

Dank je allemaal voor de complimentjes voor de foto's... vond ze zelf ook wel aardig ;)
Enne vanmorgen was ik er om 6 uur uit... en ja hoor in het schemer om 6.15 weer een wippie  ;)  Onee keezennnnn  :P



verder nog wat foto's gevonden








o ja  tussendoor nog ff verbouwen  (slopen dus )


marilyn

Citaat van: aad op 30 januari 2006, 19:21:12

in het schemer om 6.15 weer een wippie  ;)  Onee keezennnnn  :P





hoikes aad

oejeeeeeeeeee als ik dat zo zie mag je je algauw aan eitjes verwachten ook denk ik  ::) mogen ze al wonen van jou of zijn ze nog te jong ?

groetjes marilyn

aad

laat maar komen Marilyn ... vorig jaar maart begon ze met eitjes .. en is niet meer gestopt .
Dit zou de 8 ste leg zijn .. dus als er nu jonkies komen is ze wat langer bezig ..nu is het zo , der komt niks na een week of 3 , dus mevr gaat gewoon weer etjes leggen.
Ze is van juli 2003  en hij eind april 2005 dus zal wel goed komen nu hij de weg gevonden heeft  ;D ;D

Groetjes aad