27 april 2024, 08:28:17

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Agnes

Hoi Aad,

Je hebt het er maar druk mee! ;)
Het is wat al die eitjes, maar zolang ze er zelf niet aan onderdoor gaat..... :-\

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Misschien moet je ze toch maar eens met de cloaca's tegen elkaar aan wrijven, heb je tenminste bevruchte eitjes :o ;D

aad

Citaat van: Rianne op 29 november 2005, 12:59:37
Misschien moet je ze toch maar eens met de cloaca's tegen elkaar aan wrijven, heb je tenminste bevruchte eitjes :o ;D


Ja doei zeg ... komt wel een keer




           hoop ik     ;) ;)                                                                           

Kolkkie

Hey Aad,

Je 'legbatterij' is dus weer eitjes aan het leggen.
Ik vind die foto van stoere-Luuk-naast-Lucky erg gaaf :).

Geef ze maar een lekkere knuf van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

~Natas~

29 november 2005, 16:49:31 #649 Last Edit: 29 november 2005, 16:51:44 by ~Natas~
Hey Aad,

Zit ze nou wel in haar nestblok, of zag ik dat nou verkeerd?
Leuke foto is deze man, echt heel lief.



Zal Luuk er nu toch bij mogen of toch maar niet.............?

Groetjes,

Natas


aad

natas

ik denk dat ze er pas morgen echt in gaat als het tweede eitje er is .. is al meer gebeurd !
En Luuk snapt het echt nog niet hoor .. heb nog wel een leuke foto dat tie even op bezoek ging .. maar erg veel verder durfde hij niet  ;D ;D
o en die muts zit weer tegen waterbakje met der kont te schuren pfff morgen wel weer een ei  .. ik gok rond 10 uur  ::)



aad

hoi allemaal

Een uurtje te vroeg gegokt   ;)


verser kan bijna niet  ::)

groetjes Aad

• SH0RTY •

Lieve Aad!

Wat doe je nu? Lucky is nauwelijks klaar met persen en daar staat die meneer alweer hoor, met zijn neus er boven op!



Fijn dat we er weer bij mogen zijn, in de kraamkamer  :D

Liefs,
Roxanne



mieke

werkt het zo, aad? :o

in elk geval: proficiat met het nieuwe ei enne.. laat luuk es naar assepoes kijken, misschien lukt het dan wel  :P

mieke

aad


Petra en Cheeky

Ondanks het feit dat je niet blij bent met zo'n massa eieren (waren ze maar van goud! :P ).... toch vind ik dat je er erg leuke en lieve foto's van gemaakt hebt!!!

Groetjes,
Peet

aad

3 december 2005, 14:58:00 #656 Last Edit: 3 december 2005, 16:12:11 by aad
hoi allemaal

Der is niet zo gek veel nieuws hier .. behalve eitje 3 ..nou ja 3  totaal is het niet meer bij te houden  ;D
Daarom maar wat beeld materiaal plaatsen :P







http://www.youtube.com/?v=zK5XGJWrRXQ  filmpie



groetjes Aad

o ja  nog ff foto's van 2 niggies die op bezoek waren  8)




Christine

Lucky toch!! alweer 3 eitjes zo houdt baasje nooit het getalletje bij hoeveel je nu al gelegd heb!! Wat lief dat je foto's laat tonen van je Niggies maar ik dacht van huh wat zijn niggies nu weer maar na lang nadenken en het je vragen op msn wist ik het!! Mooi foto's iig!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hey Aad,

Het gaat lekker met Lucky hoor.
Alweer het 3e eitje  ???
Ik vind het wel zielig hoor, zij maar leggen en leggen en er komt maar niets.
Maar Luuk wordt wel heel mooi, straks is Luuk een gevlekte hyena  ;D of een sproetenkopje  :D

Groetjes,

Natas Joepie & Jesse

Petra en Cheeky

Ha die Aad!

Die Lucky... die blijft maar leggen! Kun je haar niet trainen om andere dingen te leggen dan nutteloze eitjes? Geld of zo... of moeten we dat aan bepaalde ezeltjes overlaten?!

Lieve kroelfoto's heb je geplaatst!

Knappe niggies heb je hoor.... die ene met de krulletjes komt me heel bekend voor... kan het zijn dat ik die gisteravond op een verjaardag in Huizen heb gezien? Ik weet niet hoe ze heet, want er waren 50 mensen, maar ze lijkt er sprekend op!  ;) ;D

Groetjes,
Peet