27 april 2024, 14:20:33

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Ach in de magnetron: je bedoelt toch wel de eieren hè??
Zal ik Harry van mij even langsturen om het voor te laten doen? Die zat nu ook stiekem mee te kijken naar het filmpje.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




~Natas~

Hey Aad,

Wat lees ik nou weer  :'(
Ben je een beetje ziekjes.
Hopelijk gaat het nu wat beter met je rug, en is de pijn ook wat minder.




Maar ik heb me wel rotgelachen om Luuk.
Haha hij had inderdaad een trappetje nodig, maar wel heel erg leuk om te zien.
Wie weet Aad, ga krijg jij straks ook een nestje  :-X

Valkengroet,

Natas en Joepie

aad

eej Natas

Dank je wel voor de  beterschapswenskaart of zoiets  ;) natasja ..
Ietsje beter gaat het  wel .. maar het houd niet over !!
En een nestje nou ik denk dus gewoon dat er over een week weer een vers eitje is .. die hotemetoot is weer bezig nu met stalen waterbakje  :-\
Dit is een verse foto samen me trol mollen .. ik denk dat die muts de middelvinger omhoog niet kan waarderen ;D ;D



Groet Aad

Christine

Aad zoiets zie ik niet dagelijks zo een trol hoor! logisch dat Lucky die wil mollen!! ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kolkkie

Hey Aad,

Wat een leuke foto's zijn het toch weer :).
Luuk begint al lekker een gele kop te krijgen.

Ook dat filmpje is met 1 woord SUPER!!
Volgens mij weet Luuk nog niet echt wat er van hem verwacht wordt haha ;D.

Jij hebt gelukkig ook al een magnetronzitter haha.
Coco heeft er hier een handje van ;D.

Heeft Luuk ook al zijn eerste sneeuwbui meegemaakt?

Zijn zus Yoshi keek haar ogen uit bij haar eerste sneeuwvlokjes :).





Dit is wat ze zag. Het is helaas niet zo'n goede/leuke foto, maar ja...
Het leek mij alweer smeltende.



Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

aad

eej Mariska

SNEEUWWWWWWWWWWW ???
WAAAAAAAAAAR ??? ;)

Zit hier bij de kust hoor .. scheelt een aantal graden  :)
Alleen maar veul wind hoor !
Wordt tijd dat Luuk weet hoe het moet ..  nu krijgt tie regelmatig weer de wind(toepasselijk) van voren .. lijkt wel of ze zeggen wil ,als je dan toch niks klaarmaakt wegwezen dan  :P

Groetjes Aad

Kolkkie

Hoi Aad,

Hier in Apeldoorn ligt toch een flink pak sneeuw (schat zo'n 10 cm), en het sneuwt nog steeds.
Het is alleen van die vieze sneeuw. Je loopt op sneeuw, maar daaronder is drek.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

~Natas~

Hey Aad,

Graag gedaan hoor.
Hoop dat je snel opgeknapt ben.
Ach ja het sneeuw kunnen we hier wel vergeten, want tis echt letterlijk NOODWEER.
Tis nu al aarde donker en het licht staat al aan  :-X
Haha volgnede week een vers eitje, ben weer benieuwd.

Valkengroet,

Natas, Joepie en zondag Jesse

Petra en Cheeky

Heeeej Aad!

Hoestie nu met je rug? Hopelijk al een beetje opgeknapt? Zorgen de twee "mutsen" goed voor je?

Groetjes,
Peet

aad

hoi petra 

Gaat langzaam wat beter .. maar op dit moment na een lange dag valt het niet mee  :-\
Maar we komen der wel ..  thx voor de belangstelling  ;)
En ja die 2 mutsen ..het is er maar één hoor  ;)  Ik kan het niet meer volgen hier ..
Dag of 7 / 8 terug weer goed met elkaar vinden alhoewel Luuk op zijn hoede is .. is het nu weer hommeles ( goed geschreven ? ;D)
Regelmatig achtervolging in de kooi door die Muts , ze is gewoon dus de kooi weer als broedplek te gaan beschouwen denk .. ik verwacht morgen of overmorgen weer een ei ... en dat ze zo doet lijkt wel of ze zeggen wil ,als jij niks doet , dan opgesodemieterd of zo .
En ik kan toch moeilijk hier 24 uur in het donker die kooi zetten ,worden de dagen wel erg kort  ;
Even kijken of er wat is ze zit weer zo verdacht onder in de kooi,nou ik weet het niet .
Even verse foto gemaakt  :-\


Luuk schuin kijken die vertrouwt het niet zo

eitje 30 ongeveer onderweg denk ik zo ..  ff check voor ik verzenden doe  :)  nee nog niet !!

Groetjes aad




aad

duurde dus echt niet zolang !!!

~Natas~

Hey Aad,

Gelukkig dat het wat beter met je gaat.
Doe maar even lekker rustig aan, want het weer is toch pruts.
Wauw Lucky weer een eitje, je hebt ook steeds gelijk hoor Aad?
Volgens mij ken je Lucky al op je duimpie, maar ja nu Luuk nog dan heb je bevruchte eitjes  ;D


Geweldig die foto van Lucky met ei?

Valkengroet,

Natas

Christine

Ik heb net twee foto's gekregen van aad en op zijn commando ;D zet  ik die er op voor hem!!





Aad toch wel iets met die muts hoor!! :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Roosje

O, o, o ze blijft aan de gang. Luuk, laat die meid toch eens bevrichte eitjes krijgen, misschien stopt ze dan eens met leggen! Het is wel grappig hoe ervaren je inmiddels bent aad ;)

aad

Citaat van: Roosje op 29 november 2005, 00:05:34
O, o, o ze blijft aan de gang. Luuk, laat die meid toch eens bevrichte eitjes krijgen, misschien stopt ze dan eens met leggen! Het is wel grappig hoe ervaren je inmiddels bent aad ;)


Ja na 5 keer heb ik het wel door Roosje , maar tis niet zo leuk hoor !
Vanmorgen maar weer geprobeerd, na gisterenavond al eerder gedaan wat falikant mislukte, nu dus weer een poging op de plek waar ze zit het broedhok neergezet , en misschien nu wel ze gaat er nu in ziten ,laat deksel nog wel ff open  :)
Maar madam komt de kooi zo straks uit ..op kooi waar Luuk zit en die zit daar boven op .. en ja hoor ff fel uithalen .. :-[
Even afkloppen maar ze zit nog .. straks maar de deksel sluiten !!!
Waar ben ik aan begonnen ???

Groetjes Aad


p.s  Was een geintje hoor die laatste regel ;)


maar nu is het weer leeg