27 april 2024, 12:15:01

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky



Hopelijk valt alles idd mee met je rug, maar daar kun je niet voorzichtig genoeg mee zijn! Beterschap ermee!

Leuke foto's heb je weer gemaakt van je tweetal! Gelukkig heeft het stomen blijkbaar goed geholpen!

Groetjes,
Peet

Christine

19 november 2005, 15:56:46 #616 Last Edit: 19 november 2005, 17:52:59 by Christine
Veel beterschap!! dikke  :-*




*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Ach wat is Luuk in de rui zeg, al die stekels op zijn wangen en voorhoofd...ja dan voelt een valk zich niet zo happy.

Wel heel lieve foto's zo van dichtbij :D

Ria

Hoi Aad,

Beterschap met je rug. Als het goed is had je vanavond een etentje dus ik hoop maar dat je dat red met je rug en niet al te veel spierpijn hebt.

Groetjes uut Assen,
Ria

Kolkkie

Hoi Aad,

Veel beterschap met je rug.

Luuk begint al een geel koppie te krijgen zie ik :).

Geef je donders maar een lekkere knuf van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

aad

hoi allemaal

Ik typ nog ff gauw dat het wat beter gaat nu .. thx voor de beterschaps wensen en bloemen  ;) ;)
Ik ga nu weer ff plat liggen !

Groetjes Aad

Ankie

Hoi Aad

Gelukkig gaat het weer wat beter allemaal !!!
Doe rustig aan !

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Beterschap met je rug, Aad! Lief dat je zo meeleefde met mijn off-day... jij hebt alleen helaas nu een hele off-week! Maar hopelijk ben je daarna wat meer opgeknapt!

Groetjes,
Peet

Gerda

Hoi Aad,

Wat lees ik nou!!! Da's niet zo leuk voor je!!
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Ja en die twee mutsen doen het huishouden en de boodschappen ook niet voor je  ;D ;D

Snel opknappen!!!!

Groetjes Gerda

Riny

Citaat van: Gerda op 21 november 2005, 19:47:46
Ja en die twee mutsen doen het huishouden en de boodschappen
ook niet voor je ;D ;D
Groetjes Gerda


Hoy Gerda en Aad
Ben ik heel erg nieuwsgierig als ik vraag wie die 2 mutsen zijn??
groetjes Riny

Gerda

21 november 2005, 19:54:07 #625 Last Edit: 21 november 2005, 19:57:35 by Gerda
Luuk en Lucky!!!!

(Het zijn Aad zijn eigen woorden hoor!!!!)
;D ;D ;D ;D ;D

Maar eigenlijk is Luuk geen muts meer, want het wordt al een echt ventje volgens mij. Mooie rooie wangetjes!!!

G

aad

22 november 2005, 12:42:32 #626 Last Edit: 24 november 2005, 11:33:08 by aad
hoi allemaal

Hoi gerda ...ja mijn  eigen woorden maar tis duidelijk maar 1 muts hier  :)
En het gaat gelukkig wat beter .. maar heb nu al weer een  paar moeie poten heu benen   ;)
En ik moet wel rustig aan doen Ankie.. gaat vanzelf !
Eventueel voor de boodschappen zijn er wel buurmutsen in de buurt ;D
Maar nu ff het laatste nieuws .. nou ja nieuws  ff filmpie  ;D

http://www.youtube.com/?v=Oc39Mqc4gDY
weer een trapje maken? :P :P


Zeker me eigen schuld nadat ik ze mee naar hier nam ? ;D ;D ;D




staat geen .... op hoor ..het is Goedemorgen Nederland  ;)

En de dagen korter maken op advies van Feld ben ik wel met bezig  maar kan toch moeilijk om 12 uur al in het donker gaan zitten ??  :-\
We zien wel weer wat er gebeurd ..  zal wel weer eieren worden als dit weer een week aan houdt  :-\
Of we doen der maar hier in  ;)



Alhoewel als ik goed kijk staat er geen afbeelding op van een Valkparkiet ..  zie wel andere afbeeldingen ;D ;D

nou dit was het weer ff..   ga maar even tukkie doen  ::)

Groetjes Aad

Ankie


Christine

Oei ik lees dat je een Tukkie gaat doen en ik je maar lastig vallen op msn! Wat ben ik erg ;D Prachtige foto's ik vond ze wel enorm grappig vooral die van de magnetron  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hahaha leuke foto in de magnetron! ;D