27 april 2024, 08:41:08

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: aad op  6 november 2005, 13:12:27
een .... spuit om der hormonen in rustiger vaarwater te krijgen ;)

groetjes Aad

Hoy Aad
Waar woon jij dan kom ik daar ook een keer winkelen.
Groetjes Riny :D :D :D

Roosje

En die trol maar blijven lachen ::)

Christine

Ja wel mooie foto's en zoals Natasja al zei wie die rare man was met die baard! ik heb je trouwens ook gezien en ik dacht van huh wie is dat toen hoorde ik ineens je naam ik dacht van oooh leuk heb ik die ook weer eens gezien! ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen ik heb leren kennen en die mij NIET gezien hebben??

Je filmpje is prachtig lekker de trol mollen!! vooral dat die heerlijk bleef lachen ;D foto's zijn ook prachtig! zelfs met die oordopjes :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

• SH0RTY •

Haai Aad!

Haha, wat een lieverds heb je toch ook!
Erg lieve foto's :)

Heel leuk je weer eens te zien. Meeting was erg geslaagd, vond je ook niet? Misschien beetje weinig tijd om met iedereen genoeg bij te praten, maar toch erg gezellig!

Jij was heerlijk voor 18.00 al thuis  :o  op je fietsje!
Wij nog eeuwen in de auto toen!

Je hebt mooie foto's gemaakt van de dag, vooral van de Sjinees  :-X  :P

Liefs,
Roxanne



aad

Citaat van: • SH0RTY • op 10 november 2005, 15:43:01
Haai Aad!

Haha, wat een lieverds heb je toch ook!
Erg lieve foto's :)

Heel leuk je weer eens te zien. Meeting was erg geslaagd, vond je ook niet? Misschien beetje weinig tijd om met iedereen genoeg bij te praten, maar toch erg gezellig!

Jij was heerlijk voor 18.00 al thuis :o op je fietsje!
Wij nog eeuwen in de auto toen!

Je hebt mooie foto's gemaakt van de dag, vooral van de Sjinees :-X :P

Liefs,
Roxanne



tis ook een mooie sjinees ;D

Citaat van: Christine op 10 november 2005, 15:26:35
Ja wel mooie foto's en zoals Natasja al zei wie die rare man was met die baard! ik heb je trouwens ook gezien en ik dacht van huh wie is dat toen hoorde ik ineens je naam ik dacht van oooh leuk heb ik die ook weer eens gezien! ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen ik heb leren kennen en die mij NIET gezien hebben??

Je filmpje is prachtig lekker de trol mollen!! vooral dat die heerlijk bleef lachen ;D foto's zijn ook prachtig! zelfs met die oordopjes :-*


Rare man ????   is het zo erg ??   ;) ;)
Citaat van: Riny op 10 november 2005, 14:07:36
Citaat van: aad op  6 november 2005, 13:12:27
een .... spuit om der hormonen in rustiger vaarwater te krijgen ;)

groetjes Aad

Hoy Aad
Waar woon jij dan kom ik daar ook een keer winkelen.
Groetjes Riny :D :D :D


had dr Feld het over ... neem aan dat die ook in het "Buitenland" te verkrijgen zijn Riny  ;D ;D  Tis Trouwens in Roelofarendsveen bekend van de file's >:(

beeld gaat trouwens gewoon door met onder handen genomen te worden Natasja en Petra  ;)

Zo nu ff wat serieuser .. Lucky hier de laatste dagen als ze van de eitjes is heel veel aan de nies .
Heb al met Ria het een en ander uitgewisseld.. wat laten zien .. Zal waarschijnlijk wel door stof en rui komen , want ze eet best wel goed .
Maar ik was er toch niet gerust op .. ff belletje naar Feld gedaan .
Of het droog in huis is ?
Of ze dicht bij de verwarming staat ?  nee niets van dat alles .
dus hij mij advies gegeven om der maar een stoombad te geven  ;)
Dus vanmorgen maar met zijn 3en gaan stomen :)







en zoals de foto's laten zien eet ze goed  !

http://www.youtube.com/?v=CriBgdpeazk   

nog ff een wazig filmpie .. en misschien maak ik me te gauw ongerust !!

zo dit was het weer ff .......tjees wat een werk weer  ;D

Groetjes Aad

Christine

Nee zo een rare ben jij niet hoor! was maar een grapje! ik hoop dat je het niet te serrieus hebt opgenomen! ::) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

 wat denk je zelf Cristine ? ;D ;D ;D

Christine

Aad daarvoor ken ik je niet goed genoeg! :-[ :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Tjeeee... verplicht stomen met je valkjes! Klinkt heel naar...  :D Bijna een soort saunacentrum bij jou thuis, Aad! Een bad, een stoombad een douche een beeld... WOUW! ;D

Groetjes,
Peet

~Natas~

Hey Aad,

Oh jeetje zeg, wat zal jij geschrokken zijn zeg toen Lucky zo zat te niezen.
Het kan inderdaad zijn van de droge stof die in je huis zweeft en van de veertjes van haar zelf.
Hoe is het eigenlijk gegaan na hun stoombadje, is het nu al wat minder dan?
Leuk filmpje weet hoor Aad  ;)

Groetjes,

Onder handen genomen Natasja

Rianne

Hey Aad,

volgens mij kun je nooit bezorgd genoeg zijn om je dieren hoor. :)
Gaat het nu wat beter met Lucky? Of moet ze straks nog onder de zonnebank? ;)

aad

hoi

Zou kunnen hoor Rianne ik heb nog zo,n ding maar gebruiken doe ik hem niet echt meer ... maar wie weet ;)

Ja Natas het is een beetje vreemd ..  kom thuis ze zit onder in de kooi komt er uit vliegt als een malloot door het huis .... en dan is het hijg puf piep snies....... maar vreten en gelijk dat beeld onder handen nemen ..dus dan denk ik weer ziek of zo is ze  niet echt !
maar we zijn net weer wezen stomen met zijn 3en  ;)

En idd Peet het was net een sauna .... ;D ;D ;D


Groetjes Aad

Petra en Cheeky

Hoe is het nu in je saunacentrum, Aad? Is de verkoudheid over van Lucky? Het zag er wel heel gezellig uit zo met die stoomcabine! Luxe hoor!  ;D

Groetjes,
Peet

aad

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 15 november 2005, 21:30:47
Hoe is het nu in je saunacentrum, Aad? Is de verkoudheid over van Lucky? Het zag er wel heel gezellig uit zo met die stoomcabine! Luxe hoor! ;D

Groetjes,
Peet


Hoi petra  dat gaat wel goed denk ik zo .. tis weer redelijk normaal
ook op de eieren broeden is wat minder .. dus nu maar de dagen korter gaan maken hier , voor ze weer begint  :)
Net even wat nieuwe foto,s gemaakt .. luuk krijgt meer kleur  :P


Lucky




Luuk


en voor de rest is er niet veel te melden hier ..behalve dat ik denk een weekje niet ga werken .. op me rug op een funderingsbalk gegaan (niet mijn fout ;) foto,s in ziekenhuis waren gelukkig goed .. werd er heen gestuurd door de dokter gisteren heen gestuurd ,naar aanleiding van paar dooie tenen en wat tintelingen ( ja ik schrok ook donderdag avond) maar gaat wel weer een beetje nu !!!
denk ik zet het maar ff neer .. dan begrijpen de msn mensen het ook waarom ik nogal 'afwezig'ben de laatste dagen  ;)
p.s geen bloemen asje  die worden hier gesloopt  ;D ;D

Groetjes  Aad 


Rianne

Oei Aad, doe je wel voorzichtig? :o
Dat weekje is zo voorbij, lekker een beetje lezen hier op t forum, en natuurlijk foto's maken van L & L ;0