27 april 2024, 13:41:46

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

zou het helpen denk petra ??   ik twijfel er aan hoor .. ze zit nu weer zo knus in hoekje kooi ,op niks te zitten heb eitje gelijk weggehaald ..maar der nu kennende, morgen om 7 uur zal er wel weer 1 komen!

aad

29 oktober 2005, 19:01:12 #571 Last Edit: 29 oktober 2005, 19:31:09 by aad
Citaat van: aad op 28 oktober 2005, 15:15:34
zou het helpen denk petra ?? ik twijfel er aan hoor .. ze zit nu weer zo knus in hoekje kooi ,op niks te zitten heb eitje gelijk weggehaald ..maar der nu kennende, morgen om 7 uur zal er wel weer 1 komen!


en niet te geloven ik heb het over 7 uur  en ben net live getuige van eitje 2  :-\
heb nog iets van een filmpie geschoten (trouwens wel meer vandaag) dus ff kijken of het wat is tis denk beetje duister ,maar als het wat is staat het er straks wel bij ,en anders niet  ;)

groet aad

aad


hippysuus

Jeetje Aad, was dat nou live eitje leggen? Wauw...had ik nog nooit gezien :o :D

Je hebt ervoor gezorgd dat ik nu een pak koekjes heb opengetrokken met die lekkere stroopwafel van je  ;D

Groetjes,
Suus

Petra en Cheeky

29 oktober 2005, 20:47:00 #574 Last Edit: 29 oktober 2005, 20:58:29 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Tjeee... dat waren mooie filmpjes zeg! Live kippetje zitten en eitje leggen is wel heel uniek! ;) ;D Jammer dat het laatste filmpje iets donkerder was, maar het was wel duidelijk wat er aan het gebeuren was!

Die foto van jullie aan de stroopwafel is schitterend! Al eens aan Nibbit gedacht? Voor de nodige kleur in beeld?  ;) ;D Vinden ze zaaaaalig!

Veel plezier met de birdies en de eggies!  :P
Jammer dat het nog geen pasen is, anders zijn er genoeg mensen met kids op het forum die de eitjes kunnen beschilderen? Of je moet zelf crea-bea zijn?!

Peet

Gerda

Hoi aad, wat een filmpjes zeg!!! Lucky is echt kampioen kippetje zitten!! En nog snapt Luuk er niets van!!

Leuke foto van het stroopwafeltrekken. Wie heeft er gewonnen??

Groetjes Gerda

~Natas~

Hey Aad,

Dank je wel voor die mooie filmpjes.
Leuk dat wel er live bij mochten zijn van Lucky's 2e eitje.
Nu weet ik zeker wat mij te wachten staat als ik straks Jesse heb.
Het komt ook uit Assen dus ik ben erg benieuwd.

Groetjes,

Natas

Rianne

Poe wat een zware bevalling! Schattige filmpjes, er werd enthousiast op gereageerd hier door de nieuwe valkjes ;)

aad

30 oktober 2005, 13:37:22 #578 Last Edit: 30 oktober 2005, 14:37:34 by aad
Citaat van: Gerda op 29 oktober 2005, 20:47:35
Hoi aad, wat een filmpjes zeg!!! Lucky is echt kampioen kippetje zitten!! En nog snapt Luuk er niets van!!

Leuke foto van het stroopwafeltrekken. Wie heeft er gewonnen??

Groetjes Gerda


Ik natuurlijk gerda  ::)

Zo nog ff één filmpie net opgenomen ...

http://www.youtube.com/?v=m-7s99z8vcg


hoe lang nog voor Luuk snapt wat er loos is ? ::)

Garoetjes Aad ;)

foutje der wordt aan gewerkt  :-[
geloof dat het werkt  :)

~Natas~

31 oktober 2005, 22:40:34 #579 Last Edit: 31 oktober 2005, 23:03:28 by «Natas»
Hey Aad,

Geweldig dat filmpje.
Ach nog even Aad dan kan jij ook gaan beginnen met kweken  ;D
Erg leuk dat filmpje zit hier hard te lachen achter mijn pc.

Groetjes,

Natas

hippysuus

 :o :-X

niet te geloven wat een valkjes heb jij...hahahaha...die van mij zijn sneller van begrip...die zijn hier zojuist voor het eerst en al wipwappend van de bank gevallen :-[ :-X


aad

hoi hoi

Even paar foto's plaatsen .. lucky op de nepperts   ... en luuk met veel bravoure er voor paraderen ,maar niet TE dichtbij want bekkie ging wel open om hap hap te doen . ;)





groetjes aad

~Natas~

Hey Aad,

Oh die arme Luuk, wat zal hij het waar hebben met Lucky.
Nu mag hij niet eens bij haar in de buurt komen.
Maar wel heel lief hoe Lucky erop zit te boeden.
Ik hou mijn hart vast als Jesse tct zover is............want komt toch uit Assen  ???

groetjes,

Natas

hippysuus

Wel heel lieve foto's zo Aad. Die van mij doen het nu minstens 3 keer per dag. Ozzy doet het gezellig met allebei de meisjes. Niet te geloven he...gaat geen knuffelen aan vooraf...de macho! ;D


Petra en Cheeky

Wat een heerlijke foto's weer Aad, Lucky zo parmantig op de eitjes, met haar kinnetje in de lucht van "wie doet me wat, ze zijn van MIJ"...

Groetjes,
Peet