27 april 2024, 13:08:20

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Mooie en haarscherpe foto's van je prachtige tweetal, Aad!
En dat na een paar dagen time-out hier! Hoewel ik je wel door de dagboeken zag lopen hoor, al liet je verder geen schrijfsporen na!  ;D

Groetjes,
Peet

hippysuus

Ozzy werd eerst stil door het luisteren, op het einde begon ie mee te schreeuwen en nu probeert ie het nog na te doen ;D

Leuke foto's ook!!

Kolkkie

Hoi Aad,

Wat een superfilmpje zeg.
Luuk lijkt er al echt zin in te hebben als ik het zo bekijk, al is het wel nog aan de vroege kant.

De foto's zijn ook super. Lucky staat lekker op een maggieflesje zo te zien :).

Geef ze maar een lekkere knuffel van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Rianne

Hoi Aad,

wil je geen muur/behang filmpjes meer plaatsen? Ze hebben het trucje afgekeken hier beneden en hebben een stuk van 5 cm van een hoek afgeknabbelt! :o

aad

hoi

Rianne moet je ze maar niet laten kijken hoor ..
maar over slopen gesproken .. maanden terug had ik een mooie plant ,staan ook nog ergens foto's op dagboek, nu is de plant het weer redelijk gaan doen !!
maar ja zal zo wel weer kaal zijn .. die muts houd wel van een groen blaadje denk  :D
Verder gaat alles weer goed .. voor zo lang het duurt ;)
Zo even wat nieuwe  foto,s geplaatst!!


deze was niet de bedoeling ,maar toch maar gedaan :P

zo het begin is er weer  :-\

zo gaat tie goed ,zo gaat ZE lekker :-\


zo da baas in bad .. wij ook toilet maken  ;)

en ik heb ze ff gekroeld maar dat zag je reeds  Mariska  ;) ;) ;)

Groetjes Aad

aad

26 oktober 2005, 19:40:12 #560 Last Edit: 26 oktober 2005, 19:45:52 by aad
hoi allemaal

Zo nog even 2 filmpies geplaats ... stonden er al maar dee ongetwijfeld wat verkeerds
Op één filmpie zit Lucky weer onder in de kooi ..en weer regelmatig daar te vertoeven .. zal het nu weer nestdrang zijn ? (tja tis weer lente geloof ik )
Maar goed we zien wel wat ons nu weer te wachten staat  :P

Groetjes Aad
http://www.youtube.com/?v=-3NNaE8FRH4    http://www.youtube.com/?v=-iA7vxHfpZk

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

aad


Petra en Cheeky

Die eerste foto is wel een heeeeeel bijzonder valkje, Aad! Ik wist niet dat die zulke grote middelvingers hebben....?!  ;D ;D ;D Of hebben ze jezelf vereeuwigd in steen?  ;) ;D Hoe dan ook, hij is errrrrrugggg lachwekkend!  :P

Die foto van de laatste groene stukjes van de plant slopen, is wel heel bijzonder! Zo geconcentreerd bezig, heerlijk om te zien!

Enne... toilet maken samen, is ook wel erg leuk voor Lucky en Luuk, toch? Zo kunnen ze de kunst een beetje van je afkijken. Zolang ze je scheerapparaat maar niet voor hun bevallige valkenpootjes gebruiken....  ;D ;D ;D

Groetjes,
Peet




patty_dordtse valkjes

Nou nou voortaan 18 plus erbij zetten hoor!!!
heb met 1 oog de foto's bewonderd  ;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

~Natas~

Hey Aadje,

Zo dan wat leer jij je valkjes allemaal.
Eerst alles slopen dan de muur kapot maken en nu weer je plant mollen.
Gaat erg lekker daar hoor.
Die filmpjes zijn ook leuk om te zien, echt Matcho Luuk (man)

Groetjes,

Natas

aad


Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 26 oktober 2005, 20:06:47
Die eerste foto is wel een heeeeeel bijzonder valkje, Aad! Ik wist niet dat die zulke grote middelvingers hebben....?! ;D ;D ;D Of hebben ze jezelf vereeuwigd in steen? ;) ;D Hoe dan ook, hij is errrrrrugggg lachwekkend! :P

Die foto van de laatste groene stukjes van de plant slopen, is wel heel bijzonder! Zo geconcentreerd bezig, heerlijk om te zien!

Enne... toilet maken samen, is ook wel erg leuk voor Lucky en Luuk, toch? Zo kunnen ze de kunst een beetje van je afkijken. Zolang ze je scheerapparaat maar niet voor hun bevallige valkenpootjes gebruiken.... ;D ;D ;D

Groetjes,
Peet






Nee hoor petra ik ben het niet  ;D
Citaat van: gizmo_spikey op 26 oktober 2005, 21:52:41
Nou nou voortaan 18 plus erbij zetten hoor!!!
heb met 1 oog de foto's bewonderd ;D ;D ;D


Als ik dat er bij zet 18 plus kijk je zekerrrrrrrrr patricia  ;)

Citaat van: «Natas» op 26 oktober 2005, 21:57:40
Hey Aadje,

Zo dan wat leer jij je valkjes allemaal.
Eerst alles slopen dan de muur kapot maken en nu weer je plant mollen.
Gaat erg lekker daar hoor.
Die filmpjes zijn ook leuk om te zien, echt Matcho Luuk (man)

Groetjes,

Natas


Ik leer ze niks Natasja .. en Luuk is dan wel mancho ..maar nog te jong om wat "klaar te maken "denk ik :P

O ja gisteren sprak ik al over dat Lucky weer onder in de kooi zat en dat het net was of er weer nesteldrang is !!

kom ik net binnen van het boodschappen doen pffff   ja hoor een ei onder in de kooi !!
En luuk is weer de l*l om zo maar te zeggen ..na ja we zien wel of er weer 4 op een rij komen :)

Groetjes Aad

~Natas~

Hey aad,

Succes met Lucky.
Ik hoor wel hoeveel ze er nu weer heeft gelegd.
Ik hoop niet dat ik dat ook krijg straks met Jesse, want alleen het idee al  :(

Sterkte met Lucky

Natas

Rianne

Jee alweer eieren! Je kunt wel een bord bij de weg zetten, eieren te koop! ;D

Petra en Cheeky


Zoiets??? Je moet een bordje in de kooi hangen met verboden eieren te leggen erop! Mss helpt dat?! ::) ;)