27 april 2024, 09:23:16

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

oke kleine tip dan 2 knieën ::) ::)

Petra en Cheeky

Je houdt het wel spannend he, Aad... Straks gaat iedereen kijken naar een badderfoto met twee mannenknieen erop... Volgens mij komen we daar niet veel andere foto's van tegen!
Hahaha!

Groetjes,
Peet

Lin

Hey

Leuke fotos! En je hebt al eens eerder badderfoos gemaakt waar je ook op stond. Ik zie ze vanzelf wel verschijnen!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kolkkie

Hoi Aad,

Wat een superfoto's weer. Luuk is wel wat veranderd qua koppie :)

Zijn snavel heeft veel weg qua vorm als van zijn pa. Een echte terminatorsnavel dus ;D.

Geef ze maar een lekkere kroel van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

aad

hoi allemaal

een kleine update .. was hier de kermis week en die is altijd reuze gezellig .. der is dan een bloemencorso.. eigenlijk een kindercorso ..en die wordt dan voor de deur hier opgesteld !
Dus gistermorgen was ik benieuwd hoe de vogels zouder reageren ..zijn best schrikkerige beessies ..maar ook nieuwsgierig ;)





viel niet mee met te fotograferen raam schitterde behoorlijk :)
en het zijn er veel maar hier nog een paar foto,s van de feestweek hier  ;)
http://www.mijnalbum.nl/Album=UY6JSMD3


oja ff wat anders ik word weer gek van lucky die is nu alweer aan de zelfbevrediging ..nog geen week van de eitjes .. is daar een oplossing voor ?  of een pil ? ;D ;D

Petra en Cheeky

Grappige foto's... wat doet die man die door zijn ogen ademt (behalve door zijn ogen ademen?  ;) ;D )... Is dat een soort kermisattractie?

Wat zitten Lucky en Luuk er keurig bij op de 1e rang! Schitterend uitzicht zodat ze niets hoeven te missen!

Wat het zelfbevredigen van Lucky betreft, ach... gun die beestjes ook wat!  :P

Groetjes,
Petra

aad

ja ja petra maar als ze bezig is en dat is nu al voor de derde keer ... dan zijn er dus geheid weer etjes en dan zit ze weer 3 weken op de nepperts .. en of dat allemaal zo goed is??? ::)

groetjes Aad

carco

Hoi Aad

Er bestaat inderdaad een prikpil voor vogels die heeft die van mij ook gehad alleen in te lage dosering dus die hielp maar even.
Het nadeel is dat ze er best loom en dik van worden (tenminste Charlie dan toch).Maar als ze inderdaad eitjes blijft leggen is het het overwegen waar.
Ik zou zeggen:informeer er even naar.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Petra en Cheeky

Citaat van: aad op 25 september 2005, 13:03:27
ja ja petra maar als ze bezig is en dat is nu al voor de derde keer ... dan zijn er dus geheid weer etjes en dan zit ze weer 3 weken op de nepperts .. en of dat allemaal zo goed is??? ::)

groetjes Aad

Lijkt me idd niet erg fijn voor haar...!
Moeilijk! Misschien komen er nog megatips binnen? Want de prikpil is dus blijkbaar ook niet alles...

patty_dordtse valkjes

 ;D ;D ;D wat een leuke foto's aad....

heb je im ontvangen gisteren aaf en beantwoord ben benieuwd wat mevrouw gaat doen hahaha.

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Christine

Aad thx voor je hint in men verhaal maar eeeehhhmm ik heb de foto's bekenen maar ben hier in dat dagboekje vergeten in de vullen.
Ik vind de foto's onwijs gaaf vooral die laatste kermis in het donker dat vind ik het allerleukste en ook wanneer luuk en lucky allebij op het raam zitten! tot laterssss  :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ozzie

Hoi Aad,

leuke foto's hoor!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

aad

hoi allemaal

en ja hoor die horny muts zojuist weer een eitje !!
maar weer apart gezet  :-\
is nu aan het protesteren wil niet in de oude kooi ... maar ik moet poot stijf houden heb ik zojuist gehoord  ;D ;D

groetjes Aad

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

aad

tja komt uit Assen he  ;D ;D Eigenwijs volk daar ;)