27 april 2024, 10:06:30

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

~Natas~

Hey Aad,

BIJNA op de 3e pagina  :o hoe kan dat nou?
Zal je voortaan, als je verder weg zakt wat meer naar voren halen oke.
Zo zeg Lucky heeft der best gedaan met 4 eitjes.
Leuk filmpje van badderende Lucky, en wat zijn ze daarna altijd zo schattig om te zien he.
En wat ruiken ze dan lekker  :P
Wat doe jij toch met Luuk, je moet je valk welk goed de weg wijzen hoor, ipv in het gordijn te hangen  :D

Groetjes,

Natas en Joepie

Lin

Hey,

Ik hoop dst het ook bij 4 eitjes blijft. En die flatsen zijn dan echt niet normaal, bij dat ik dat nu niet heb! Wat een duidelijk filmpje heb je gemaakt. Mooi hoor.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Ik zou willen dat die van mij zo mooi op mijn arm bleven zitten bij het douchen zeg! Bij mij is de omgeving altijd natter dan de valkjes zelf  ::)


aad

hoi allemaal

Gaat weer wat beter de scherpe kantjes van Lucky zijn er weer een beetje af  :)
Luuk kon zelfs de kooi weer in !!


Ik laat poosje broedhok open .. en dan is ze er een poosje uit  ;).. en we doen samen een drankje  ;D
http://www.youtube.com/?v=u9KTc0Ehfp4
ojaaaaa Luuk kwam hier overvliegen ;D
http://www.youtube.com/?v=VQYSyyAYwK0
spetters op de lens

Hippysuus bij mij is ook de boel zeiknat hoor .. en luuk moet er  niks van weten  >:(
linda ik weet het wel zeker dat het bij 4 blijft ... tis om de 2 dagen ..maar al 5 dagen niks  ;)
En inmiddels al 2 uur uit het broedblok ..ga het nu weer dichtdoen zal ze er zo wel weer er in kruipen  ::)
Ze zit weer :P

groetjes Aad






Lin

Ach aad plaag niet zo met dat drankje! leuk dat je je dagboek zo bijoudt je bent een van de weininge enthousiaste mannen die het bijhoudt.

en na zo'n tijd komt er inderdaad geen eitje meer.. :)

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kolkkie

Hoi Aad,

Lucky zit dus op eitjes....
Die kon natuurlijk niet wachten haha.

Die filmpjes zijn prachtig. Het lijkt erop dat het glas gezien wordt als een heel smal, maar diep bad ;D.

Pukkie wil ook nog wel eens zo doen. Die ziet een glas en die wil dan gaan badderen in dat plakwater.

Geef L&L maar een lekkere knuffel namens mij. En Luuk krijgt er ook nog broertjes en/of zusjes bij in het verre Apendorp.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Christine

wat een mooi filmpje maar plakte ze toen niet?? en wat heb je er achteraf mee gedaan?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Roosje

Leuk filmpje met dat glas, hoe ze zich in allerlei rare bochten kunnen wringen, fantastisch :P

aad

Citaat van: Christine op 11 september 2005, 22:00:27
wat een mooi filmpje maar plakte ze toen niet?? en wat heb je er achteraf mee gedaan?? :-*


Nee hoor plakte niet hoor christine .... en ik heb achteraf Lucky in de afwas gedaan met het glas en al  ;D ;D


jammie maggie  ::)

Christine

och aad als je dat durft grr dan eeuuh dan eeuuh tja weet nog niet wat ik dan ga doen haha ik zie dat wel :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Hahaha raar valkje heb je....of zou het net zoiets zijn als mensen die graag in champagne willen badderen ;D

Je heb je valk toch niet in de afwasmachine gedaah he :o ;)

Groetjes,
Suus

Christine

suus hopelijk van niet eh want anders zal ik hem men gedacht eens zeggen :P :P ::) ::) tja ben trouwens geen voorstander van een valkje in de afwasmachine maar wel onder de douche haha tja onder de douche kan hij dat er ook afwassen ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Wat lief zeg, samen douchen! En wat een ontzettend nat valkje zo! Dat lukt bij ons helaas nog steeds niet, ze zijn hier misschien wat sjieker ingesteld, douchen is niet goed genoeg voor ze, meneer en mevrouw badderen liever in Badkuip Op De Kast!  ;D ;D ;D

Leuk filmpje ook met het glas... had je stiekum ijsblokjes onderin gedaan om 'm te lokken? Het leek leeg, maar schijn kan bedriegen.... ;) ;D

In champagne badderen, Suus? Of zoals onze Cleopatra in geitenmelk? Neuh.... ikke niet, misschien Aad wel? ;)


Groetjes,
Petra

Gerda

Wat een scahttige filmpjes. Wat een schrikreactie op het overvliegen van haar spiegelbeeld. Gelukkig bleef het glas staan!!

Bij mij drinken ze niet uit een glas (alleen Spikey, maar die wil in de keuken een speciaal klein glaasje met water - als het er nog niet staat voor hem, dan blijft hij maar ronddralen daar :D). Grisha trekt wel meteen de rietjes uit de glazen en vliegt er mee weg (meestal om ze aan Nezumi te geven, maar die weet niet wat ie er mee moet) om een spoor aan spetters achter te laten  ;D ;D

Groetjes Gerda

aad

hoi allemaal

Een berichtje om half 4 ik lijk wel gek ::)
Ik zit op me gemak wat berichtjes te lezen .en lees hier en daar het één en ander over topic op slot en niet op slot ..of krijg een notifidinges van op slot en niet op slot !!!!
ik heb ook weleens geen inspiratie of zin ..en denk komt wel weer  :)
Misschien dat het als een verplichting wordt gezien ??
Tis wel dat ik in DAGboek schrijft ..maar ik ga het echt niet iedere dag doen hoor ( o jee nu doe ik het weer ) ;D ;D
O ja tis een vogelendagboek dus even een updatje .. Lucky nog steeds op der nepeitjes nu alweer denk een dag of 17 dus ik hoop dat het maar weer gauw voorbij is  ::)
Luuk is een erg wakker heerschap lijkt het wel als ik er ben (dus ook nu,als het een heer is  ;)) altijd wakker !
Ik ga er vanuit dat het met een weekje weer redelijk *normaal* is  ;)
Geloof toch dat ik nog ff ga pitten tis nu bijna 4 uur  ::)

Groetjes Aad


vind het wel een aardige foto :)

luuk op zijn nachtverblijf