27 april 2024, 13:15:53

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Lin

Hey trouwe dagboek schrijver,

Je bent een van de weinige mannen die dat doen. Maar het wordt inderdaad een erg geel koppie nu. Kunnen we straks makkelijk het verschil zien. Wel leuk dat het ook in de praktijk een koppel is. Ik kan je filmpje weer niet zien, maar dat weet je nu wel denk ik.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik kan hem wel zien! Lief hoor! :)

~Natas~

Hey Aad,

Ach ja nu je weer aan het werk wordt het weer mooi he  :D
Maar das toch altijd zo..... :-X
Leuke foto's Aad en ik zie helaas nog geen verschil tussen jongetje en meisje.................dus nog ff afwachten Aad?
Haha kijk maar uit Aad, straks eet Luuk al je bami op en heb jij nog niks te eten gehad  ;D

Groetjes,

Natas

Lin

Kijk natas het kopje wordt geler

Citaat van: aad op 16 augustus 2005, 19:16:33
nog wat foto's  :)

al te zien ?  jongen of meisje  ;)groetjes Aad


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

ah nu zie ik het ook maar dacht al dat dat het mannetje was hij begint wel mooi te fluiten moet ik zeggen

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

oke dan  ;)

Speciaal voor muts......  heu ik bedoel dagboeklezeressen en lezers die misschien nu wel filmpie zien  ;D ;D ;D

Groetjes aad

http://www.youtube.com/watch.php?v=3DvFGw_922c


Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hoi lin

Grapje snap je wel he ? ::)

Aad

Ed

Hoi Aad,

Ik ben dus een van die lezers leuke filmes en foto's en inderdaad het wordt al geler het kopje maar ja Natas ziet dat niet heb nu al de zon ik haar ogen. ;D ;D

Groetjes
Ed

Gerda

Hoi Aad,

Wat is je haar gegroeid en zo zwart!!!

Ik had aandelen Youtube moeten nemen, want iedereen schakelt over. Ik vind het een prettige uploadsite, grote bestanden (tot 100Mb) en toch speelt ie supersnel af!!

Volgens mij heb je volgend jaar jonkies!!!
Mooi koppeltje zo!!

Groetjes Gerda

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carin

Hoi broertje,

Ik vind het leuk om van je te lezen..En de filmpjes te zien ;D

Groetjes je zusje Calimero



carco

Hoi

Waar halen jullie toch al die sites vandaan?
Maar deze speelt inderdaad het filmpje erg snel af zeg!! De andere kon ik ook zien hoor. Heel leuk filmpje een echte verzoeningspoging :)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Gerda

Citaat van: carco op 18 augustus 2005, 20:39:28
Hoi

Waar halen jullie toch al die sites vandaan?
Maar deze speelt inderdaad het filmpje erg snel af zeg!! De andere kon ik ook zien hoor. Heel leuk filmpje een echte verzoeningspoging :)
Groetjes: Caroline.


Ik volg alles op digitale revolutie. Ik heb daar de nieuwsbrief van en lees dan over allerlei nieuws op digitaal gebied. Heel handig blijkt ook in dit geval weer!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Ja die filmpjes laden idd wel supersnel in zeg!
En ze zijn leuk Aad....!!!  ;D

Groetjes,
Petra