27 april 2024, 10:15:36

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Ria

Hoi Aad,

Wat weer een leuke foto's. Ben blij dat ze het zo goed kunnen vinden samen. Wat is de recentste sloopactiviteit of hebben ze nog niets nieuws ontdekt.

Groetjes,
Ria

Valerie

Ja, zeker uitkijken. Stel dat ze ongemerkt de pan invliegen.  :o :o :o ;D
Heb ik met Daffy bijna gehad bij omelet bakken. Moest haar de kooi inzetten, want ze zou van nieuwsgierigheid de pan ingedoken zijn.  ;D



aad

hoi ria

Echt slopen nog niet samen ...lijkt wel minder nu ze elkaar hebben  :D

Groetjes Aad


Valerie

Wat voor toestel gebruik jij? Die foto's zijn echt wel superkwaliteit.  :)



Ankie

Hoi Aad

Mooie foto's ,lekker scherp ;D ;D.
Leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden . Ik hoop dat dat bij ons ook zo gaat als Nala er is.

:-* Zazou & Ankie

Kolkkie

Hoi Aad,

Wat een lekkere knuffelfoto's heb jij zeg :). Lucky die gekroeld wil worden door Luuk :).

Het zijn echt mooie scherpe foto's.

Ik ben ook benieuwd naar je nieuwe speeltje :P.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

carco

Wauw
Dat zijn mooie foto's.
En doe ik heel veel moeite gisteren om mijn fotofilmpjes in een ander formaat om te zeten(naar.avi) blijkt het zo ook te gaan.
Bedankt voor het mooie filmpje en tevens goede link die ik effen heb gepikt ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Hey Aad,

ik heb ook jou link gepikt waar jij je filmpjes op plaats. Alleen is het nog niet gelukt. Maar je hebt weer leuke fotos gemaakt. En zo te lezen heb je absoluut geen spijt van Luuk. Zie je nou wel  :P. Jij deed er zolang over om een tweede valkje te nemen.  ;)

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

2 juli 2005, 13:34:47 #293 Last Edit: 2 juli 2005, 13:51:58 by aad
hoi allemaal
Citaat van: Lin op  1 juli 2005, 20:45:19
Hey Aad,

ik heb ook jou link gepikt waar jij je filmpjes op plaats. Alleen is het nog niet gelukt. Maar je hebt weer leuke fotos gemaakt. En zo te lezen heb je absoluut geen spijt van Luuk. Zie je nou wel :P. Jij deed er zolang over om een tweede valkje te nemen. ;)

Groeten, Lin


Ach ik dacht dat het wel meeviel hoelang ik er over dee hoor linda :P Enne over één nacht ijs gaan he ..is er niet bij ,bij mijn  ;D
Heb weer wat opgenomen dus ik hoop dat het te zien is  :)

http://www.putfile.com/media.php?n=dag-6-006

Nieuwe foto,s zijn voor later ,tis nog beetje veel oefenen met dat nieuwe toestel  :)

groetjes Aad en Luckyluuk

Kolkkie

Hey Aad,

Het gaat echt goed met Luuk he ;).

Die voedergeluidjes van hem haha.

Geef hem namens mij maar een lekkere knuffel.

Enne.....veel foto's maken he ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

aad

nou vooruit dan maar hier een paar foto's ::)


lucky

luuk

tjees al weer op de foto





Kolkkie

Hoi Aad,

Wat een superfoto's zijn dat weer zeg :o. Die van Lucky is heel erg mooi en de andere natuurlijk ook.

Geef ze maar een lekkere knuf van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lin

Hey Aad,

Ik kan helaas je filmpje niet zien. ik las net ook dat jij mijn filmpjes niet kan zien.  ;D Maar wat heeft Luuk veel geel op de vleugels wat apart. Het is toch geen speciale mutatie ? :) Leuk dat je weer mooie fotos hebt gemaakt.  Ennuh oefenen hoeft niet denk ik, zijn erg mooi gelukt.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

ha linda alweer  ;)

Fout  ...lucky is geliger en dat is om ze uit elkaar te houden  ;D..bij mijn weten altijd zo geweest (ria weet dat vast wel  :D

groetjes Aad

Agnes

Hoi Aad,

Wat een mooie foto's!
Plak je ze vast of zo? Ze zitten er zo statig bij. ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.