27 april 2024, 10:18:10

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Aad,

Het lijkt wel een tweeling.
Knap hoor dat je ze uit elkaar kan houden.
Ik heb hier 2 geparelde mannen zitten (dus uiterlijk wildkleur) en als ze bij elkaar zitten zie ik dat ze verschillende kleur geel hebben in hun koppie maar verder moet ik van het karakter uitgaan.
Leuke foto's.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

aad

17 juni 2005, 11:23:18 #241 Last Edit: 17 juni 2005, 11:42:34 by aad
hoi

Nou  Ankie tis meer andersom die aandacht ..denk dat Luuk misschien een ouder er in ziet ...ik heb er ook geen verstand van hoor :D
Enne Marianne het valt niet mee vooral als ze als 2 mallooten door het huis vliegen ze uit elkaar te halen ..maar Lucky heeft wat meer geel op de vleugels!!

Groetjes Aad


Lucky net ff onder de does geweest ::)

Lin

Hey Aad,

en zo te zien bevalt de kooi goed. Ik wist het verschil tussen de twe al die vraag was al eerder gesteld. Maar ze lijken inderdaad veels te veel op elkaar. Misschien een derde met een andere kleur? Nee hoor geintje aad.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kolkkie

Citaat van: Lin op 17 juni 2005, 21:29:40Misschien een derde met een andere kleur? Nee hoor geintje aad.


Dan is 4 een leuker getal Aad ;) haha.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

zazoe

Oe gaan we de percentages weer bijhouden?? ;)

Of zitten we nog op 0%? ;D

Lin

Hey Mariska,

en dan wil ik nu ook dat Aad een van mij neemt!  ;D  :P


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kolkkie

Hoi Lin,

Ik kweek voorlopig even niet, dus Aad mag zijn gang gaan bij jou haha ;).

Punky is nl. nog steeds maar 82 gram  :o terwijl Minggu alweer aangekomen is.
Ze zijn beide nu ook in de rui, dus het zal teveel krachten kosten om ze nu te laten broeden.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lin

Hey,

Ik weet het ik lees je dagboek!!! Maar rust is dan wel het beste. ik wilde toen ook twee nesten en toen legde ze door en heb ik ze ana paul gegeven om uit te broeden.

Groeten, Lin

sorry Aad ff of topic


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hoi allemaal

Ja he 2 is ff genoeg hoor ......voorlopig  :D
ff niks geen procenten hoor  ;)

groetjes Aad  en de  Daltons........o nee zijn er nog geen vier  ;D


Rianne

Wat een lief stel heb je daar... voor een tweede valkje zit ik zelf al op 100% alleen mijn vriend zit nog op -50% haha.

aad

hallo allemaal

Wat een uitvinding zeg zo,n digicamera  ;)
Dus maar ff wat foto's gemaakt ......... was wel ff zoeken want je maakt er eigenlijk te veel  ::)
Lucky af en toe op de eitjes nog (nepperts he ;))maar denk dat het niet meer zo lang duurt!!
En met Luuk gaat het ook goed !

groetjes Aad




heu ja ik kijk wel beetje nou ja ... das de concentratie denk ..eigenlijk wou ik die niet er opzetten ..maaar vooruit dan maar  8) enne hier is het luuk want tis wel verwarrend af en toe

zazoe

Oooo Luuk is een kroelkip!! ;D

Die kooi is trouwens geweldig, luxe deuropening ook! ;)
Zeker gemaakt voor valkjes met XXL-kuif!

Lin

Hey,

ah wat lief die foto van Luuk en Lucky. maar goed dat je even erbij zet wie wie is. Dan ontstaat er geen verwarring. Maar ik kijk ook altijd heel geconcentreerd op de fotos, het is niet erg.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kolkkie

Hoi Aad,

Wat een leuke foto's heb je gemaakt zeg.

Luukje pik ik er zo tussenuit :P.

Die heeft ok 8 weken bij mij gezeten he whhaha ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Valerie

Leuk die foto's!!!!

Weet je hoe ik destijds Valko & Peppie uit elkaar hield? Gewoon aan het ringetje. Dat van Valko is goud en dat van Peppie zilver. Nu kan ik het aan de vlekjes in de nek en het karakter. :p